Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Amara

2 posters

Go down

Amara Empty Amara

Témanyitás by Amara Hétf. Aug. 12 2013, 21:12

Név: Amara Stevenson
Játékosnév: Amara
Nem:
Kor: 21
Kaszt: Harcművész

Kinézet: Amara nem mindennapi látvány, ezt bátran állíthatjuk. A valóságban is rózsaszínre festett punk frizura, az arcára tetovált római hatos, illetve az orrában, lévő piercing legtöbbször kiemeli a környezetéből. Viharkék szemei leginkább támadóan csillognak, olykor fenyegető pillantásokat, máskor gúnyos mosolyokat megfűszerezve. Amara a steampunk, a cyberpunk és az anarchista punk stílusjegyeiből merítő Manapunk öltözködési stílust követi. Ezt az irányzatot ő maga találta ki, és mindeddig úgy tűnik egyedül ő űzi. A stílus többnyire a viktoriánus kor illetve a vadnyugat hangulatát idézi, azonban jóval modernizáltabb elemek is előfordulnak benne. A stílus fő eleme a fém, ezért a kiegészítők kötelezően valamilyen fémből kell, hogy készüljenek, illetve olykor a ruházatot is fémlapokkal díszítik. Amara ezeket a ruhákat saját maga készítette.
A lány testalkata kisportolt, a gyerekkorában folytatott birkózások, verekedések megedzették a testét. Különösképpen odafigyel, hogy mindig jó formában tartsa magát, és szereti öltözködésével kihangsúlyozni a fenekét, lábait, csípőjét.

Jellem: Amara maga a forrófejű agresszió. Ha úgy tartja kedve mindenféle tervre fittyet hányva, fejjel a falnak stílusban verekszi át magát akár a szilárd betonfalon is. Ritkán tervez, de általában nincs is rá szüksége. Nagyszájú és nagyképű, ugyanakkor aki beleköt, azzal közelebbről is megismerteti vasmancsos ökleit. Jellemző rá az a felfogás, hogy egy igazi hősnek nem kell terv, jóllehet mindig kihangsúlyozza, hogy ő messze nem hős. Nem riad vissza attól, hogy kihasználja a testi adottságait akár azért, hogy valamit ingyen megszerezzen, vagy akár azért, hogy egy jót mulasson. Nem monogám alkat, és ezzel sokszor vissza is él, azonban mentségére szóljon, a harc többnyire jobban leköti, minthogy hálótársat válasszon magának – azonban olykor nyugodt szívvel ágyba bújik legyőzött ellenfelével.
Harc közben, - és az életben általánosságban – vad, szenvedélyes lánggal veti magát az akció kellős közepébe, s vajmi keveset foglalkozik azzal, hogy megsérül-e. Bevált taktikája volt a való világban, hogy pusztán nagyobbat ütött, mint az ellenfele. Amara alapvetően egyszerű észjárású, azonban különösképp otthon érzi magát, ha gépekről, mechanikáról beszélgethet másokkal. A Valós világban egy autószerelő műhelyben dolgozott, így kialakult benne valamiféle perverz vonzódás a kocsik iránt – néha többre tart egy jó autót, mint egyes embereket. A pillantása olykor fenyegető, de legtöbbször pusztán kihívó a tekintete. Öntörvényű és önfejű alak, aki nem tűr meg maga felett senkit, így legtöbbször szembemegy minden szabállyal. A csapatmunkák réme, azonban mentségére szóljon, ritkán van szüksége erősítésre. A csata hevében érzi jól magát, ugyanakkor nem veti meg a lazulást, és a bulikat sem.

Fegyver: Amara fegyverei a karjain lévő hatalmas fém kesztyűk, melyektől ritkán válik meg – van, hogy még fürdés közben sem veszi le. A jobb karján lévő gigászt nemes egyszerűséggel Righty-nak, míg a balját Lefty-nek nevezi.

Előtörténet:
„- Plan?
- Muscle.
- Deal!”



Ötlete sem volt arról, hogy hogy a francba került abba a helyzetbe, amiben most van, de érezte, hogy problémák fognak származni abból, ha nem talál ki valamit. Az ő vékony testéhez képest óriási volt az a mancs, ami éppen a derekán pihent, és a nyakához dörgölőző, részegségtől bűzlő, rocker-fej sem volt már olyan jó látvány, mint pár órája. Na de ilyen a szerencse, neki akkor pont ez a pasi kellett volna, ebben az állapotában viszont inkább az undor fogta el, ahogy a tompa érzékű kéz, lassan siklott a mellei felé. Tudta, ha most nem tesz semmit, itt a klubban fogják gerincre vágni metál zenére, azt meg egy porcikája sem vágyta. Ideje lesz tehát mozdulni, s az óriás ekkor még nem is sejtette, mit jelent, ha Amara szeme felcsillan, majd megmozdul. Lefele indította a taperoló mancsokat, lassan, hátra a fenekéhez, miközben lágyan odahajolt a testes sráchoz, aki először azt gondolta csókra hajlik a lány. Már épp összeértek volna, mikor egy térdnek keresztelt rakéta indult meg, teljes tisztelettel az origó felé, ahonnan ez az egész hajcihő kiindult. Ahogy aztán a csont találkozott a lágyékkal, s a hatalmas tömeg lassacskán hanyatlásnak indult, a taperolt leányzó teljes nyugalommal és öntudattal mutatta be zaklatójának a béke jeleként elhíresült koponya-összeérintési rituálét, melynek hatására a rocker előbb csillagokat, majd teljes sötétséget észlelt maga körül, s tompa puffanással elterült a klub kövén. Amara megigazította punkosra nyírt sörényét, majd átlépve áldozata teteme felett, egy vöröses-sárgás-fehéres színű tócsát vélt növekedni a padlón, s úgy tűnt a rakétákat megszégyenítő rúgásának célja volt a pocsolya kiindulási pontja. Lám ahol valami véget ér, ott valami új kezdődik meg. A grimasz, mely az arcára ült, egyszerre volt undorodó, s büszke, s mit sem törődve a tetem körül felbukkanó tömeggel kiviharzott az épület elé. Nem mindennapi látvány volt, ahogy a metáltól, és piaszagtól életre kelt hangulatkarbantartó műhely mellett, egy rózsaszínbe bújt barbie-lány, a jobb kezében a kis-táskájával, a balban a pasija kezével, a lépcső tövében kergeti a rókát. Na persze Amara nem azért jött ki, hogy ezt meglesse, így a tekintete az ég felé fordult, s hatalmas vasmarkában egy szál cigarettával az égre pillantott, majd behunyta a szemét.

Korán volt még a felkeléshez, a lány mégis úgy érezte tele van energiával. A biztonság kedvéért még ásított egyet, majd felkelve levánklizott a fogadó étkezdéjébe. Pólóban, fehérneműben ücsörgött az asztalánál, és komótos nagymami tempóban kanalazta a reggeliét magába. Ma megint a való világról álmodott, ami egészen furcsa, mivel amióta itt ragadtak csak a valóságról lát álmokat, pedig ő személy szerint sokkal jobban érzi magát itt a játékban. Valahogy itt sokkal inkább önmaga lehetett. Na persze, ez egy olyan kis geek palántánál mint amilyen ő is volt, nem túlzottan meglepő. Jó persze, mikor összespórolta a pénzét a Nerve Gear-re, hogy a meló után belevesse magát Aincradba, nem éppen ezt várta. Azonban sokkal jobbnak tartotta a játékot így, mivel értéke és célja volt. Na persze nem kellene mindenkit instant törölni minden világból, csak mert egyszer nem sikerül valami, de ezen ő innen nem tud változtatni. Így aztán ő is, és kedvenc ivócimborája is, csak élvezik az ittlétet, és a fájdalom nélküli örök henteskedést. Végre valahára nem a gombok szétverésével vezeti le a játék az adrenalint, hanem virtuálisan valódi harcokkal. Ahogy lapátolta be a reggelijét, fél kézzel előhívta a menüt, és virtuóz mozdulatokkal kezdte felpakolgatni a ruháit. Nem zavarta különösebben, hogy nem egyedül ült a fogadóban, de persze miért is zavarná? Elvégre fürdőruhában bárki láthatja, ha épp a vízparton vannak, ez pedig szinte ugyanaz. Felkerültek az elmaradhatatlan kellékei, majd – mint mindig – utoljára hagyta a lényeget. Az egyetlen tárgy, amiért azzal a kaszttal játszott amivel, s ami miatt egyáltalán ki tudta várni, hogy ne fejlődjön az elmúlt időben. A fegyver, amelyet csak nemrég hoztak be a játékba, s amit ő nagy szerencsével ugyan, de meg is nyert. Virtuóz ujjmozdulattal előhívta az óriási vasmancsokat, majd megmozgatta őket párszor, mielőtt az asztalra támaszkodva, öles léptekkel elindult kifele. Az ajtót kilökve a poros utcára lépett, majd elindult hogy megmozgassa az alvástól elgémberedett tagjait.

Szokása volt, hogy korabeliekkel viaskodjon tét nélküli PVP-ben, s most sem volt ez másként. Kiskora óta nagyszájúnak, és erőszakosnak tartották, még a saját szülei is, de Amara mindig széles mosollyal köszönte meg ezeket a bókokat. Néha igencsak fiúsan viselkedett a való világban is, de azért voltak még nőies vonásai jócskán. Olykor női praktikákat bevetve bírta rá az első szintű ellenfeleit egy kiadós verekedésre, máskor nemes egyszerűséggel pofánvágta őket, mikor hogy tartotta kedve. A mai nap egy korabeli srácot fogott ki, akinek egy hoszú, forró csókot ígért, ha nyer. Ám amennyiben veszít, ingyen ellátásban részesíti a fogadóban két napig. Világ életében igazi, vérbeli potyázó volt, bár talán a szüleiből adódóan érte el ezt a szintet. A családja sosem volt jómódú, sokszor nélkülözniük kellett, így Amara hamar megtanulta, hogy vad, ám kifejezetten csábos kinézetét miként használja arra, hogy ingyen jusson hozzá bizonyos dolgokhoz.
Elhajolt egy csapás elől, majd egy laza gyomorszájba indított ütéssel hátralökte az ellenfelét, s élvezte a másik szenvedését. Tudta jól, hogy a fiúnak semmi esélye ellene, ezért csak játszadozott vele. Kitért ütések elől, néha hagyta magát megkarcolni, de nem okozott komoly sebet, és nem is hagyta magát megsebezni. Na persze ebben is volt már gyakorlata, hiszen a valóságban nem egyszer verekedett már másokkal, jóllehet, ott az ellenfelei mindig visszafogták magukat, mert Amara nő. Szülei legnagyobb bánatára azonban a lányuk komoly erőket mozgatott meg, s szerette kihasználni mindezt. Egyke gyerekként a fiú ismerősei között lelte meg előbb a nagy testvéreket, majd ahogy cseperedett olykor a szeretőket is. A verekedés és a bulizás mellett azonban két dolog vonzotta, aminek okán a személyisége is furcsa kettősséggé vált, azonban ez csak hozzáadott az amúgy is hatalmas egójához, melyet tudatosan pakolt egyre feljebb és feljebb. Ez a csata sem volt másra jó, így úgy döntött, ideje lesz befejezni.
Hátrébb lépett, levédte az ellenfele támadását, majd felcsillant a szeme, s a harcnak ezzel vége is ért...




::Képesség::



Név: Agressive Abuse / Agresszív Túlkapás

Amara képessége talán a lehető legjobb, ami egy hozzá hasonló forrófejű lánynak csak juthat. Az Agressive Abuse (röviden AA) egy háromrétű támadás.

Aktivációs kör: A képesség használatához Amarának össze kell gyűjtenie az erejét, így egy körig a használó nem támadhat, azonban mozoghat, és védekezhet továbbra is.

Roham kör: Az aktivációs kört követő körben Amara megrohamozza az ellenfelét. Sikeres találat esetén a sebzés 50%-a nem az ellenfél páncélját, hanem közvetlenül a célpont HP-ját sebzi. (Így egy 20-as sebzés esetén Amara 10 ponttal roncsolja az ellenfele páncélját, valamint 10-et sebez az ellenfél HP-ján.) A képesség további előnye, hogy nem csak magát a célpontot, hanem a mögötte állókat is sebzi 50%-os sebzéssel – azonban a páncélátütő hatás csak magán a célponton érvényesül.

Utóhatás kör: A képesség lehűlési fázisa. Ha ebben a körben Amara sikeres találatot visz be egy célpontnak, akkor az nem csak magát a célpontot, hanem a mögötte állókat is sebzi 50%-os sebzéssel.

A képesség az Utóhatás kör végétől számított négy körig nem aktiválható újra,
Amara
Amara
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 20
Join date : 2013. Aug. 12.
Age : 31

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Amara Empty Re: Amara

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Aug. 13 2013, 00:37

Szia!

Az előtörténetet elfogadom.

Ezután a legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit a harcművész alapra, azaz:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 2
Erő: 1
Kitartás: 0
Gyorsaság: 0
Speciális képesség: 0

Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.

A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.

Kezdő *Fegyver* (+1 erő) <- az adatlapodon a *fegyver*-t cseréld ki az általad használt fegyverre (pl. Kezdő Lándzsa)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)

Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.

És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.

Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19623
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.