Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
13 / 19 oldal
13 / 19 oldal • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ördög *Fegyver* (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás, a fegyver viselőjének harc közben a 6. körében 100% eséllyel aktiválódik a fegyver elvétel képessége)
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, amikkel repülni tud)
Angyal *Fegyver* (+8 erő +6 speciális képesség +2 kitartás, a viselőjének angyalszárnyai nőnek, amikkel repülni tud)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mivel most történik ilyen először, ideje hivatalosan is betenni a szörnyharcok rendszerébe: Amennyiben a boss valakit letöbbszöröz, akkor játékoshoz hasonlóan több támadást kap. Ez egyben azt is jelenti, hogy a többletköreitől eltekintve taktikailag továbbra is egy körnek fog számítani, csak többször fog támadni a boss és a segítői.
Természetesen a többletköröket a lekétszerezett játékos utáni egyetlen körében kapja.
Tehát nem fog több "mellékakciót" végezni, csak többször támad.
EDIT:
A 13. boss taktikája változott a könnyebb csarnokozás érdekében (magasabb szinteken)
Ütésenként max 20 sebzést kap attól, akin még van páncél és a páncélérték 100 alatt van, viszont kétszeres sebzést kap attól, akin már nincs vagy 100 fölötti páncélértékkel rendelkezik.
Természetesen a többletköröket a lekétszerezett játékos utáni egyetlen körében kapja.
Tehát nem fog több "mellékakciót" végezni, csak többször támad.
EDIT:
A 13. boss taktikája változott a könnyebb csarnokozás érdekében (magasabb szinteken)
Ütésenként max 20 sebzést kap attól, akin még van páncél és a páncélérték 100 alatt van, viszont kétszeres sebzést kap attól, akin már nincs vagy 100 fölötti páncélértékkel rendelkezik.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Nos, akkor a felszerelések jönnek most.
Először a változtatások:
(A felszerelkezőben jelezzétek, ha változtak pontjaitok)
Maszk ( - ) -> Maszk (+1 fegyverkezelés)
Bőr Sisak (+2 páncél) -> Bőr Sisak (+5 páncél)
Bronz Sisak (+4 páncél) -> Bronz Sisak (+10 páncél)
Vas Sisak (+7 páncél) -> Vas Sisak (+15 páncél)
Minotaurusz Sisak (+3 erő +8 páncél) -> Minotaurusz Sisak (+3 erő +15 páncél, a viselője könnyen eligazodik labirintusokban)
A bajnok sisakja (+3 fegyverkezelés +3 kitartás) -> A Bajnok Sisakja (+3 fegyverkezelés +3 kitartás +5 páncél, a viselője akaratra csilloghat)
Bőr Köpeny (+2 páncél) -> Bőr Köpeny (+5 páncél)
Hősi Köpeny (+8 páncél +2 kitartás) -> Hősi Köpeny (+2 kitartás +10 páncél)
Gyorstalpaló (+8 gyorsaság) -> Gyorstalpaló (+8 gyorsaság, akinél legalább kétszer gyorsabb a cipő viselője az legalább ötször gyorsabbnak érzékeli őt)
Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél) -> Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés)
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél) -> Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél, a viselője közelében erősebben fúj a szél)
Holdpáncél Mellvért (+35 páncél) -> Holdsugár Mellvért (+35 páncél)
Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség) -> Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség, az NPC-k kicsit jobban viszonyulnak a viselőjéhez)
Végül az új recept nélküli itemek:
T1
Fejkendő (+1 speciális képesség)
Pókháló Sisak (+1 gyorsaság +2 páncél)
Őr Sisak (+1 kitartás +5 páncél)
Futósisak (+1 gyorsaság +5 páncél)
Rubin Sisak (+3 speciális képesség +2 páncél)
Pókháló Köpeny (+3 gyorsaság)
Bronz Köpeny (-3 gyorsaság +15 páncél)
Rövid Köpeny (+2 fegyverkezelés +5 páncél)
Ezüst Köpeny (+3 speciális képesség +5 páncél)
Kapaszkodó Köpeny (+4 fegyverkezelés +5 gyorsaság, a köpeny képes zuhanáskor önmagától megkapaszkodni valamiben)
Kimonó (+1 speciális képesség)
Pókháló Ruha (+1 gyorsaság +3 páncél)
Harci Vért (+1 erő +5 páncél)
Rubin Vért (+1 speciális képesség +10 páncél)
Vaspáncél (+15 páncél)
Kapcsolat Páncél (+6 irányítás +5 páncél, a páncél fénylő aurát bocsát ki, ami jobbá teszi minden környező kedvét)
Lyukas Cipő (+1 speciális képesség)
Bronz Cipő (+5 páncél)
Selyem Cipő (+3 speciális képesség)
Trükkös Cipő (+3 fegyverkezelés)
Pókháló Cipő (+4 gyorsaság)
Vas Cipő (+15 páncél)
Pókmintás Gyűrű (+3 gyorsaság)
T2
Fém Sisak (+1 kitartás +15 páncél)
Fényes Rubin Sisak (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Sisak (+4 fegyverkezelés +10 páncél)
Vörös Maszk (+7 fegyverkezelés +5 páncél)
Bányász Sisak (+5 kitartás +25 páncél, a sisakban egy folyton világító kiszedhetetlen Gyertya Kristály lapul)
Nehéz Fém Köpeny (-5 gyorsaság +30 páncél)
Alkony Köpeny (+4 kitartás +10 páncél)
Holdsugár Köpeny (+5 speciális képesség +10 páncél)
Drága Ezüst Köpeny (+3 kitartás +2 speciális képesség +10 páncél)
Futóköpeny (+8 gyorsaság +5 páncél)
Csigamintás Páncél (+3 fegyverkezelés +10 páncél)
Tömény Rubin Vért (+2 speciális képesség +15 páncél)
Lovagi Páncél (+1 kitartás +20 páncél)
Sólyomgondozó Mellvért (+1 irányítás +20 páncél)
Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél)
Kényelmetlen Fém Cipő (-3 gyorsaság +25 páncél)
Drágaköves Papucs (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Cipő (+5 fegyverkezelés +10 páncél)
Rubin Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság +10 páncél)
Alkony Bakancs (+4 kitartás +15 páncél)
Acél Taposó (+10 erő +10 páncél, vörös életcsíkú célpontokra +10 sebzés)
Alkony Gyűrű (+8 kitartás)
Holdfény Gyűrű (+7 fegyverkezelés +2 speciális képesség)
Irányítás Gyűrű (+9 irányítás)
Lomhaság Rúna (+13 kitartás -6 gyorsaság)
Kapcsolat Rúna (+4 erő +4 irányítás)
Sólyom Rúna (+9 irányítás)
Először a változtatások:
(A felszerelkezőben jelezzétek, ha változtak pontjaitok)
Maszk ( - ) -> Maszk (+1 fegyverkezelés)
Bőr Sisak (+2 páncél) -> Bőr Sisak (+5 páncél)
Bronz Sisak (+4 páncél) -> Bronz Sisak (+10 páncél)
Vas Sisak (+7 páncél) -> Vas Sisak (+15 páncél)
Minotaurusz Sisak (+3 erő +8 páncél) -> Minotaurusz Sisak (+3 erő +15 páncél, a viselője könnyen eligazodik labirintusokban)
A bajnok sisakja (+3 fegyverkezelés +3 kitartás) -> A Bajnok Sisakja (+3 fegyverkezelés +3 kitartás +5 páncél, a viselője akaratra csilloghat)
Bőr Köpeny (+2 páncél) -> Bőr Köpeny (+5 páncél)
Hősi Köpeny (+8 páncél +2 kitartás) -> Hősi Köpeny (+2 kitartás +10 páncél)
Gyorstalpaló (+8 gyorsaság) -> Gyorstalpaló (+8 gyorsaság, akinél legalább kétszer gyorsabb a cipő viselője az legalább ötször gyorsabbnak érzékeli őt)
Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél) -> Az Acél Megváltó (+4 erő +2 speciális képesség +30 páncél, vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés)
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél) -> Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +5 páncél, a viselője közelében erősebben fúj a szél)
Holdpáncél Mellvért (+35 páncél) -> Holdsugár Mellvért (+35 páncél)
Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség) -> Tünemény Gyűrű (+2 élet +5 speciális képesség, az NPC-k kicsit jobban viszonyulnak a viselőjéhez)
Végül az új recept nélküli itemek:
T1
Fejkendő (+1 speciális képesség)
Pókháló Sisak (+1 gyorsaság +2 páncél)
Őr Sisak (+1 kitartás +5 páncél)
Futósisak (+1 gyorsaság +5 páncél)
Rubin Sisak (+3 speciális képesség +2 páncél)
Pókháló Köpeny (+3 gyorsaság)
Bronz Köpeny (-3 gyorsaság +15 páncél)
Rövid Köpeny (+2 fegyverkezelés +5 páncél)
Ezüst Köpeny (+3 speciális képesség +5 páncél)
Kapaszkodó Köpeny (+4 fegyverkezelés +5 gyorsaság, a köpeny képes zuhanáskor önmagától megkapaszkodni valamiben)
Kimonó (+1 speciális képesség)
Pókháló Ruha (+1 gyorsaság +3 páncél)
Harci Vért (+1 erő +5 páncél)
Rubin Vért (+1 speciális képesség +10 páncél)
Vaspáncél (+15 páncél)
Kapcsolat Páncél (+6 irányítás +5 páncél, a páncél fénylő aurát bocsát ki, ami jobbá teszi minden környező kedvét)
Lyukas Cipő (+1 speciális képesség)
Bronz Cipő (+5 páncél)
Selyem Cipő (+3 speciális képesség)
Trükkös Cipő (+3 fegyverkezelés)
Pókháló Cipő (+4 gyorsaság)
Vas Cipő (+15 páncél)
Pókmintás Gyűrű (+3 gyorsaság)
T2
Fém Sisak (+1 kitartás +15 páncél)
Fényes Rubin Sisak (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Sisak (+4 fegyverkezelés +10 páncél)
Vörös Maszk (+7 fegyverkezelés +5 páncél)
Bányász Sisak (+5 kitartás +25 páncél, a sisakban egy folyton világító kiszedhetetlen Gyertya Kristály lapul)
Nehéz Fém Köpeny (-5 gyorsaság +30 páncél)
Alkony Köpeny (+4 kitartás +10 páncél)
Holdsugár Köpeny (+5 speciális képesség +10 páncél)
Drága Ezüst Köpeny (+3 kitartás +2 speciális képesség +10 páncél)
Futóköpeny (+8 gyorsaság +5 páncél)
Csigamintás Páncél (+3 fegyverkezelés +10 páncél)
Tömény Rubin Vért (+2 speciális képesség +15 páncél)
Lovagi Páncél (+1 kitartás +20 páncél)
Sólyomgondozó Mellvért (+1 irányítás +20 páncél)
Alkony Páncél (+6 kitartás +10 páncél)
Kényelmetlen Fém Cipő (-3 gyorsaság +25 páncél)
Drágaköves Papucs (+5 speciális képesség +5 páncél)
Csigamintás Cipő (+5 fegyverkezelés +10 páncél)
Rubin Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság +10 páncél)
Alkony Bakancs (+4 kitartás +15 páncél)
Acél Taposó (+10 erő +10 páncél, vörös életcsíkú célpontokra +10 sebzés)
Alkony Gyűrű (+8 kitartás)
Holdfény Gyűrű (+7 fegyverkezelés +2 speciális képesség)
Irányítás Gyűrű (+9 irányítás)
Lomhaság Rúna (+13 kitartás -6 gyorsaság)
Kapcsolat Rúna (+4 erő +4 irányítás)
Sólyom Rúna (+9 irányítás)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az izgalom fokozása érdekében mostantól bossonként maximálisan 10 információ vásárolható. (Legyen az sikeres vagy sikertelen.) Sikertelen boss próbálkozásonként azonban mindig további 10 vehető. Az ingyenes bossinfók nem tartoznak ebbe a keretbe.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A 20. szintboss legyőzésével a kiképzőtisztnél egy újabb funkció vált elérhetővé (20-as szintre lépés).
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Besúgónál mostantól bossinfónál a 3 is ad információt.
Boss infó: 150 arany/infó
Esélyek (dobókocka): 1-2 nincs adat, 3-6 van adat (Az adatok az elkövetkező két boss adatai közül sorsolandók. Aki vásárolja az választja ki, hogy melyikről kér.)
Boss infó: 150 arany/infó
Esélyek (dobókocka): 1-2 nincs adat, 3-6 van adat (Az adatok az elkövetkező két boss adatai közül sorsolandók. Aki vásárolja az választja ki, hogy melyikről kér.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A twister hatására ráeszméltem, hogy erre kéne egy ilyen, hiszen minden túlélhető lenne vele. A méregnek pedig nem ez volt eredetileg a célja. (És igen, használható magadra is, hiszen magaddal rendszerileg egy csapatban vagy.)
Fájdalmas Menedék Méreg (Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást, harcon kívül lévő játékosnak nem viheti 10 alá az életpontjait, a megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el, csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Fájdalmas Menedék Méreg (Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást, harcon kívül lévő játékosnak nem viheti 10 alá az életpontjait, a megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el, csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A 9. szint az örök éj kietlen, fagyos pusztasággává változott. Aki arra a vidékre téved, körönként 75 fagysebzést szenved el..... (a már elkezdett játékokra természetesen nem vonatkozik)
Lizbet- Mesélő
- Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Pontokon alapuló küzdelmeknél az alábbi szabály kivéve (így arénáról is): A passzív képességekre is dobni kell (aktiválni kell először) majd azok utána a harc végéig tartanak.
Tehát a passzív képességeket nem kell aktiválni.
Tehát a passzív képességeket nem kell aktiválni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A legendás kisállatok át lettek alakítva szellemekké, mik a jelenlegi kisállatod programjába képesek költözni. Ezek a kisállatok extra képességeik és jellemeik mellett további pontokat adnak a használónak. Legendás fegyverekhez hasonlóan fejlődnek, maximum 50-es szintig és úgy is lesznek kisorsolva. 1-24 szint: bébi, 25-49: fiatal, 50: kifejlett. Az így elkészült legendás kisállat szellemek:
Susaya / Arany Majom / (+1 fegyverkezelés)
Szint: 1
Exp: 0/10
Egy aranyból álló majom, aminek a szemét piros fejpánt takarja el, így nem láthatod a szemét. Folyton mosolyog és vékony, idegesítő hangon szólal meg. Csak azt fogadja el, ha mesternek szólítod, különben nem reagál. A kijátszásában annyi nehézség lehet, hogy mindig hóbortokban beszél, sosem mondja ki azt, amire gondol, inkább rávezet, hogy te is arra gondolj. Legendás kisállatként a jelenlegi peted programjába képes költözni és harc közben szellemként jelenik meg és folyamatosan a peted mögött lebeg. Amennyiben harcon kívül is szükség van rá, akkor helyes megszólítással előjön.
A szellem minden küldetés után a használó szintjének megfelelő expben részesül.
Képességek, amiket a kisállatodnak ad mikor megjelenik a szellem:
Kung-fu Mester – Minden kung-fu és akrobatikus (szaltó, falon futás) mozdulatot ismer és tökéletesen végre tud hajtani.
Zarbeit / Démon Majom / (+1 speciális képesség)
Szint: 1
Exp: 0/10
Egy fekete szőrrel rendelkező kobold, aminek a szeme koromfekete. Folyton az ellenfél szemébe mered és mély, sátáni hangon szólal meg. Ritkán szólal meg, általában csak akkor, ha lehetőség lenne valami gonoszat tenni és a használó nem akarja. A kijátszásában annyi nehézség lehet, hogy nagyon jól meg tud győzni akárkit, így nehéz ellenérvelni, amennyiben a használó próbálja elkerülni a gonosz tetteket. Legendás kisállatként a jelenlegi peted programjába képes költözni és harc közben szellemként jelenik meg és folyamatosan a peted mögött lebeg. Harcon kívül csak akkor jön elő, ha gonoszságra szeretné meggyőzni a pet gazdáját.
A szellem minden küzdőtéri küzdelem után a használó szintjének megfelelő expben részesül.
Képességek, amiket a kisállatodnak ad mikor megjelenik a szellem:
Démonkapu – A kisállat képes a föld alá menni, majd akárhol máshol előbukkanni. Eltűnéskor és előbukkanáskor is kisebb fekete lángok keletkeznek a helyen.
A sorsolás a fórum témán belül kezdődik.
Susaya / Arany Majom / (+1 fegyverkezelés)
Szint: 1
Exp: 0/10
Egy aranyból álló majom, aminek a szemét piros fejpánt takarja el, így nem láthatod a szemét. Folyton mosolyog és vékony, idegesítő hangon szólal meg. Csak azt fogadja el, ha mesternek szólítod, különben nem reagál. A kijátszásában annyi nehézség lehet, hogy mindig hóbortokban beszél, sosem mondja ki azt, amire gondol, inkább rávezet, hogy te is arra gondolj. Legendás kisállatként a jelenlegi peted programjába képes költözni és harc közben szellemként jelenik meg és folyamatosan a peted mögött lebeg. Amennyiben harcon kívül is szükség van rá, akkor helyes megszólítással előjön.
A szellem minden küldetés után a használó szintjének megfelelő expben részesül.
Képességek, amiket a kisállatodnak ad mikor megjelenik a szellem:
Kung-fu Mester – Minden kung-fu és akrobatikus (szaltó, falon futás) mozdulatot ismer és tökéletesen végre tud hajtani.
Zarbeit / Démon Majom / (+1 speciális képesség)
Szint: 1
Exp: 0/10
Egy fekete szőrrel rendelkező kobold, aminek a szeme koromfekete. Folyton az ellenfél szemébe mered és mély, sátáni hangon szólal meg. Ritkán szólal meg, általában csak akkor, ha lehetőség lenne valami gonoszat tenni és a használó nem akarja. A kijátszásában annyi nehézség lehet, hogy nagyon jól meg tud győzni akárkit, így nehéz ellenérvelni, amennyiben a használó próbálja elkerülni a gonosz tetteket. Legendás kisállatként a jelenlegi peted programjába képes költözni és harc közben szellemként jelenik meg és folyamatosan a peted mögött lebeg. Harcon kívül csak akkor jön elő, ha gonoszságra szeretné meggyőzni a pet gazdáját.
A szellem minden küzdőtéri küzdelem után a használó szintjének megfelelő expben részesül.
Képességek, amiket a kisállatodnak ad mikor megjelenik a szellem:
Démonkapu – A kisállat képes a föld alá menni, majd akárhol máshol előbukkanni. Eltűnéskor és előbukkanáskor is kisebb fekete lángok keletkeznek a helyen.
A sorsolás a fórum témán belül kezdődik.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Upsz, ebből a névből véletlen kettő lett: (T4) Anti-mob Kristály -> Tartós Anti-mob Kristály
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Rangsorolt aréna toplistán kérésre (csak halott) karakterek pontjait leviszem 100-ra, így effektíve eltüntetve őket a toplistáról.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Egy kis céh specializáció balanszolás (természetesen erre hivatkozva lehet specializációt váltani maximum. 2015. 09. 10-ig):
- Közösségi Céh - a céh fejlesztései 20%-al olcsóbbak (utólagos kárpótlás jár), emellett kapnak egy fejlesztést mivel növelhetik a maximum taglétszámot. Minden hónapban kapnak egy darab, a céhvezető által igényelt (maximum a tanítók szintjénél egyel kisebb tierű) ritka ércet vagy növényt. (A céhbanknál kell jelezni, mint egy sima nyersanyag beadást, csupán hivatkozni kell a céh specializációra.)
kikötés: nem lehet kötelező adózás. - Kereskedő Céh - a céh minden szintnyi kereskedő fejlesztés után kap egy szintén fejleszthető segéd kereskedőt, ha elérik a maximumot minden segéd kereskedővel, kapnak még egy fő kereskedőt. A segéd kereskedők aranyát külön kell számolni és csak fejlesztésekre költhetők.
kikötés: nem fejleszthetik a céhbónuszokat, a céhnek vagy annak minden egyes tagjának kell rendelkeznie egy profitáló bolttal - Frontharcos Céh - a céh kap a fejlesztések házába egy fejlesztést, ami a tagoknak havonta expet ad (a céhbónuszhoz hasonlóan ez sem lépheti át a határokat). Emellett minden sikeresen legyőzött boss után +50 exp jár tagjainak. (Az ott lévőknek +100.)
kikötés: az utolsó érc és növény fejlesztést nem vásárolhatják meg, legalább egy tagjuknak mindig ott kell lennie a bossharcokon - Fosztogató Céh - a céh kap a fejlesztések házába egy fejlesztést (fosztogatók), ami a kazamata járókhoz hasonló. Ez a fejlesztés viszont hozhat halott játékosoknál lévő egyedi itemeket (ha van még náluk 20% esély, egyébként 0) és sorsolhat egy céhet is aminek az adott havi összes bevételét, legyen az kereskedőkből vagy céhbazárból vagy befizetésekből jövő, a fosztogató céh kapja (10% esély).
kikötés: vörös céhnek kell lennie, nem lehet benne zöld indikátoros tag (sárgát fent kell tartani, ha nem szeretne vörös lenni) - Rendfenntartó Céh - a céh kap egy fejlesztést amivel a tagjainak a szóló bazárhoz hasonlóan havonta x számú zsetonja van. A zsetonok minden hónapban nullázódnak.
kikötés: nem lehet vörös céh, nem lehet benne vörös indikátoros tag
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Játékos Boltok átnevezve Boltokra. Végül is már egy ideje nem csak játékos boltok vannak itt.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Felhívom a figyelmet, hogy céhbazárban, amikor 1-est vagy 2-est dobtok, jelezzétek, hogy konkrétan mit kértek: receptet vagy pontot? Csak a jártasság nem elég.
Továbbá emlékeztetek mindenkit, hogy a dobásokat nem lehet átvinni a következő hónapra. Ha addig nem lesz egyértelmű, hogy mit kértek és mire, akkor elvesztitek azt a dobásotokat.
Továbbá emlékeztetek mindenkit, hogy a dobásokat nem lehet átvinni a következő hónapra. Ha addig nem lesz egyértelmű, hogy mit kértek és mire, akkor elvesztitek azt a dobásotokat.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Egy bugfix és remélhetőleg, ha minden jól megy az oldallal, akkor tőlem az utolsó hozzászólás ide.
Baran *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*, harconként egyszer kihagyhatsz egy pihenőkört)
"A fegyver körül egy halvány düh aura van, így enyhén füstölög a fegyver"
Baran *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*, harconként egyszer a következő körödben minden 0 CSP-be kerül)
"A fegyver körül egy halvány düh aura van, így enyhén füstölög a fegyver"
"A fegyver körül egy halvány düh aura van, így enyhén füstölög a fegyver"
Baran *Pallos/Fejsze/Pöröly* (+12 erő *-4 kitartás/-4 fegyverkezelés/-4 gyorsaság*, harconként egyszer a következő körödben minden 0 CSP-be kerül)
"A fegyver körül egy halvány düh aura van, így enyhén füstölög a fegyver"
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Sok kristálynak és potinak változott a leírása. Ezek többnyire csak fogalmazásbeli javítások (vesszők, tagolás, szóismétlések kivétele), nem változtatnak az itemek hatásán. Van azonban néhány kivétel is:
Büntető Kristály (Egy piros indikátoros JK-t két körére kalitkába zár, megakadályozva acselekvésben mozgásban. A bezárt játékos mellékcselekvést használhat. Egy harcban maximum egyszer használható.)
Mágnes Kristály (Közel húzza a használóhoz a célpontot,csak látható célpontot lehet választani és harc ellenfelet, akit akkor is, ha nem látható. amennyiben az látható.)
Tömény Füst Kristály (Vastag füst keletkezik a kristály elhasználásakor, amiben csak legalább hármas szintű Látással lehet látni. Aki nem lát benne az két körig nem támadhat. A füst két kör múlva szétoszlik.)
Harag Potion (A potion megivása után, a következő körtől a használó elveszíti mellékcselekvését és helyette +1 támadási kört kap, emellett nagyon haragos lesz valamiért mindenre és mindenkire. Harc végéig tart, negatív hatásként érzékeli a rendszer így letisztítható.)
Fájdalmas Menedék Méreg (A megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el. Csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, 10 HP alá nem lehet sebezni vele. Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást. Maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Vérengző Áldozat Méreg (A megmérgezett pengével a játékos csak magát tudja megsebezni (természetesen a támadással sebezve önmagába). Ameddig a játékos a méreg hatása alatt van többletkörei megduplázódnak és +1 mellékcselekvést kap, továbbra minden támadása első körben +10, majd +20, majd +30...stb. sebzést okoz. A méreg beadása azonnal hat, a játékos az első körben legfeljebb élete 10%-át, majd 30%-át, majd 50%-át... stb. (110%-ig) elveszti. A méreg nem tudja elpixelezni, csak 1 HP-ra levinni az életét, és amennyiben ez megtörténik a játékos elveszti a harcban az összes jövőbeli cselekvését. Maximum 1 találatig marad a pengén, biztosan talál, egy harcban egy csapat által maximum egyszer használható.)
"Ha a cél fontosabb az életednél." - egy piros indikátoros játékos
Büntető Kristály (Egy piros indikátoros JK-t két körére kalitkába zár, megakadályozva a
Mágnes Kristály (Közel húzza a használóhoz a célpontot,
Tömény Füst Kristály (Vastag füst keletkezik a kristály elhasználásakor, amiben csak legalább hármas szintű Látással lehet látni. Aki nem lát benne az két körig nem támadhat. A füst két kör múlva szétoszlik.)
Harag Potion (A potion megivása után, a következő körtől a használó elveszíti mellékcselekvését és helyette +1 támadási kört kap, emellett nagyon haragos lesz valamiért mindenre és mindenkire. Harc végéig tart, negatív hatásként érzékeli a rendszer így letisztítható.)
Fájdalmas Menedék Méreg (A megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el. Csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, 10 HP alá nem lehet sebezni vele. Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást. Maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Vérengző Áldozat Méreg (A megmérgezett pengével a játékos csak magát tudja megsebezni (természetesen a támadással sebezve önmagába). Ameddig a játékos a méreg hatása alatt van többletkörei megduplázódnak és +1 mellékcselekvést kap, továbbra minden támadása első körben +10, majd +20, majd +30...stb. sebzést okoz. A méreg beadása azonnal hat, a játékos az első körben legfeljebb élete 10%-át, majd 30%-át, majd 50%-át... stb. (110%-ig) elveszti. A méreg nem tudja elpixelezni, csak 1 HP-ra levinni az életét, és amennyiben ez megtörténik a játékos elveszti a harcban az összes jövőbeli cselekvését. Maximum 1 találatig marad a pengén, biztosan talál, egy harcban egy csapat által maximum egyszer használható.)
"Ha a cél fontosabb az életednél." - egy piros indikátoros játékos
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Frissült a a stafftagok feladatkörét taglaló topik. A fontosabb változások:
Innentől nekem küldjétek az
...előtörténetekkel kapcsolatos kérdéseket
...aréna zárásokat
...eventek, játékos küldetések tervét engedélyezésre
Argonak küldjétek a
...küzdőtér zárásokat
Kuradeelnak küldjétek az
...ismerkedős játékok zárását
Innentől nekem küldjétek az
...előtörténetekkel kapcsolatos kérdéseket
...aréna zárásokat
...eventek, játékos küldetések tervét engedélyezésre
Argonak küldjétek a
...küzdőtér zárásokat
Kuradeelnak küldjétek az
...ismerkedős játékok zárását
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A kockázós harcokra vonatkozó útmutatóban tévesen szerepelt a méreg használatára vonatkozó cselekvéspont (CSP) fogyasztás. Fix 10 pont helyett ugyanúgy szint/2 CSP-be kerül, mint az összes többi mellékcselekvés.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ráncfelvarrást kapott a Szabályzat annak reményében, hogy valamivel könnyebb lesz navigálni a témák között, és egyszerűbb lesz megtalálni a keresett információt. A szabályzat maga nem sokban változott, csupán a topikok tartalma lett egy kicsit megkeverve, logikusabb helyekre pakolva, elavult, pontatlan információkat töröltem, ki lettek húzva a felesleges részek, máshová pedig került egy-két plusz értelmező leírás. Egy topikkal kevesebb lett, a Küldetés Szabályok tartalma teljes egészében átkerült a Játékszabályok közé.
Ha bárhol hibát találtok, írjatok egy PÜ-t nekem *most jól rávette a fórumot, hogy olvassanak szabályzatot*
Egy fontos változás történt azonban: megszűnt az a szabály, miszerint céhbónuszból nem lehet szintet lépni, innentől kezdve tehát a küldetések végén kapott bónusz exppel és a frontharcos céhek által kapott tapasztalatpontokkal is lehet fejlődni!
Ha bárhol hibát találtok, írjatok egy PÜ-t nekem *most jól rávette a fórumot, hogy olvassanak szabályzatot*
Egy fontos változás történt azonban: megszűnt az a szabály, miszerint céhbónuszból nem lehet szintet lépni, innentől kezdve tehát a küldetések végén kapott bónusz exppel és a frontharcos céhek által kapott tapasztalatpontokkal is lehet fejlődni!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Nerfelést kapott egy potion és egy méreg.
Villámgyors Ütés Potion (Ha megiszod, az adott kiskörben kapsz +3 többletkörnyi támadást, csak legalább 10 szinttel alacsonyabbcélpont boss vagy szörny ellen használható.)
Fájdalmas Menedék Méreg (A megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el. Csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, saját magadat nem sebezheted vele. 10 HP alá nem eshet a célpont élete. Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást. Maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Villámgyors Ütés Potion (Ha megiszod, az adott kiskörben kapsz +3 többletkörnyi támadást, csak legalább 10 szinttel alacsonyabb
Fájdalmas Menedék Méreg (A megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el. Csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, saját magadat nem sebezheted vele. 10 HP alá nem eshet a célpont élete. Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást. Maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.)
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Napi hír~
Strea átfésülte a menedékben egykoron aktív, de már céhtag játékosokat. Az ő maradék zsetonjaikat most beváltottuk automatikusan. Az alábbi listán szereplő karakterek annyiszor 50 aranyat kaptak, ahány zsetonjuk volt.
Akae: 3
Angelica Katharina: 2
Atoru: 1
Ayse: 1
Danee: 3
Desdemona: 6
Hime: 4
Jay: 2
Joey Chrome: 1
Kanami: 2
Kazura: 2
Kemabat: 3
Miu: 3
Shakan: 1
Strea átfésülte a menedékben egykoron aktív, de már céhtag játékosokat. Az ő maradék zsetonjaikat most beváltottuk automatikusan. Az alábbi listán szereplő karakterek annyiszor 50 aranyat kaptak, ahány zsetonjuk volt.
Akae: 3
Angelica Katharina: 2
Atoru: 1
Ayse: 1
Danee: 3
Desdemona: 6
Hime: 4
Jay: 2
Joey Chrome: 1
Kanami: 2
Kazura: 2
Kemabat: 3
Miu: 3
Shakan: 1
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Változások a nyersanyagoknál
Mostantól az érc- és növénylátók eldönthetik, hogy milyen tierű nyersanyagot szeretnének kapni a küldetések végén. Ha az aktuális szintednél alacsonyabb tiert választasz, akkor tierenként +5 érc jár. Azaz T3-as látóként ha T1-es nyersanyagot kérsz, akkor 20 helyett 30-at fogsz kapni. Vegyesen nem lehet választani, az összes nyersanyagnak ugyanabból a tierből kell származnia. Természetesen a látásod szintjénél magasabb tierű nyersanyagot nem állíthatsz be.
A választásod a küldetés zárása előtt küldd el a mesélőnek!
A másik változás a céhbankoknál történt: a céhvezér meghatározhatja, hogy a fejlesztések házában vásárolt nyersanyagfejlesztésből származó érceket és növényeket tier szerint milyen eloszlásban hozzák a céh számára a bányászok és a gyűjtögetők. Így például ha T3-as szinten áll a Tanítók, és 30 ércet kap a céh, akkor dönthettek úgy, hogy 10 T1-es, 10 T2-es és 10 T3-as nyersanyagot kértek. Az eloszlás szabadon variálható minden hónapban, a döntést még a havi osztás előtt ismertessétek a céhbankban. Ha nem teszitek, akkor automatikusan a Tanítók tierjének megfelelő lesz az összes nyersanyag.
Mostantól az érc- és növénylátók eldönthetik, hogy milyen tierű nyersanyagot szeretnének kapni a küldetések végén. Ha az aktuális szintednél alacsonyabb tiert választasz, akkor tierenként +5 érc jár. Azaz T3-as látóként ha T1-es nyersanyagot kérsz, akkor 20 helyett 30-at fogsz kapni. Vegyesen nem lehet választani, az összes nyersanyagnak ugyanabból a tierből kell származnia. Természetesen a látásod szintjénél magasabb tierű nyersanyagot nem állíthatsz be.
A választásod a küldetés zárása előtt küldd el a mesélőnek!
A másik változás a céhbankoknál történt: a céhvezér meghatározhatja, hogy a fejlesztések házában vásárolt nyersanyagfejlesztésből származó érceket és növényeket tier szerint milyen eloszlásban hozzák a céh számára a bányászok és a gyűjtögetők. Így például ha T3-as szinten áll a Tanítók, és 30 ércet kap a céh, akkor dönthettek úgy, hogy 10 T1-es, 10 T2-es és 10 T3-as nyersanyagot kértek. Az eloszlás szabadon variálható minden hónapban, a döntést még a havi osztás előtt ismertessétek a céhbankban. Ha nem teszitek, akkor automatikusan a Tanítók tierjének megfelelő lesz az összes nyersanyag.
A hozzászólást Klein összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Szept. 22 2015, 14:14-kor.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Kishírek, amik nem is olyan kicsik
1. Nem túl rég született egy olyan szabály, hogy arénaharcokban passzív képikre nem szükséges dobni. Ez a szabály eddig élt, mostantól újra vonatkozik arénaharcokra is a képesség szabályzat azon része, miszerint passzív képikre a működésük bekapcsolásához egyszer dobni kell.
2. A Szóló Paradise az alacsony forgalomra teintettel olcsóbbá tette a nyersanyagait. Ez elsősorban a növényeket érinti, elvégre a virágmező komoly konkurencia lett számukra, de a magasabb tierű ércek esetében is kedvezményessé tették az árakat. A szólósok így valamivel olcsóbban juthatnak nyersanyagokhoz a piaci árnál.
3. Innentől azok a receptek, amiket a tulajdonosok nem tud használni, egy hét után automatikusan elégnek anélkül, hogy pontot adnának a látásra. Ez vonatkozik minden olyan készítőre, akinél olyan recept van, amit nem tud használni, valamint a céhbankokban és a boltokban veszteglő receptekre is. Arénajutalomként vagy jelvényből ettől még nyugodtan lehet bármilyen receptet választani, de azt egy héten belül el kell juttatni egy olyan játékoshoz, aki használni is tudja. A változás október 3-án lép életbe, tehát október 10-ig van időtök gazdát keresni a most parlagon heverő recepteknek.
1. Nem túl rég született egy olyan szabály, hogy arénaharcokban passzív képikre nem szükséges dobni. Ez a szabály eddig élt, mostantól újra vonatkozik arénaharcokra is a képesség szabályzat azon része, miszerint passzív képikre a működésük bekapcsolásához egyszer dobni kell.
2. A Szóló Paradise az alacsony forgalomra teintettel olcsóbbá tette a nyersanyagait. Ez elsősorban a növényeket érinti, elvégre a virágmező komoly konkurencia lett számukra, de a magasabb tierű ércek esetében is kedvezményessé tették az árakat. A szólósok így valamivel olcsóbban juthatnak nyersanyagokhoz a piaci árnál.
3. Innentől azok a receptek, amiket a tulajdonosok nem tud használni, egy hét után automatikusan elégnek anélkül, hogy pontot adnának a látásra. Ez vonatkozik minden olyan készítőre, akinél olyan recept van, amit nem tud használni, valamint a céhbankokban és a boltokban veszteglő receptekre is. Arénajutalomként vagy jelvényből ettől még nyugodtan lehet bármilyen receptet választani, de azt egy héten belül el kell juttatni egy olyan játékoshoz, aki használni is tudja. A változás október 3-án lép életbe, tehát október 10-ig van időtök gazdát keresni a most parlagon heverő recepteknek.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az elmúlt két napban az imageshack képmegosztó hibája miatt tapasztalhattátok, hogy a kasztjelzők és a fórum fejléce nem töltött be megfelelően, a képek pedig nagyrészt elvesztek. A probléma egy huszárvágással lett megoldva, Asuka jóvoltából születtek új kasztjelzők, az imageshack-et is elfelejtettük, így most már minden működik, és a moderátorok is megkapták a maguk ki bilétáját végre.
Valamint ha már ott voltunk, akkor lett egy SAO-stílusú(nak szánt) exp-csík is.
Valamint ha már ott voltunk, akkor lett egy SAO-stílusú(nak szánt) exp-csík is.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
13 / 19 oldal • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
13 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.