Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
6 / 19 oldal
6 / 19 oldal • 1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mivel eddig nem volt megírva, az állatidomárok, ha más petet szeretnének csakis a gyakori petek közül válogathatnak. Ez volt az utolsó kivétel.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mivel eddig csak a keresésnek, a súlyemelésnek, az akrobatikának és a látásnak volt játékbeli haszna, (a keresés tárgyak megtalálása miatt, a súlyemelés a tárgyak elhajítása miatt, az akrobatika a küzdőtérben a látás pedig a küldetéseken) ezért a következőek lettek bevezetve:
Lopakodás: Szerintem eléggé egyértelmű, hogy a lopakodás mire jó. A lopakodás használatával észrevétlenül és lépéshangok nélkül "lopakodhatsz". Értelemszerűen minél nagyobb szintű, annál jobb a lopakodási tudásod.
1. szinten: Nálad gyengébb mobok, néhány NPC és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 5) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
2. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, néhány NPC és az észlelés 2-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 10) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
3. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 3-as szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 15) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
4. szinten: A mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 4-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 25) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
5. szinten: Semelyik mob, semelyik NPC sem vesz észre, és játékosok közül is csak az 5-ös észleléssel rendelkező tud, mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 50) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
Észlelés: Az észlelés a lopakodás és a hallgatózás ellen van. Ha az észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél lopakodásával, vagy hallgatózásával akkor könnyűszerrel látod őket és hallod a lépéseiket, a hallgatózás esetében pedig észreveszed, hogy éppen a beszélgetésedre figyelnek.
1. szinten: Észreveszed, ha egy 1-es lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 1-es hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
2. szinten: Észreveszed, ha egy 2-es vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 2-es vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
3. szinten: Észreveszed, ha egy 3-as vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 3-as vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
4. szinten: Észreveszed, ha egy 4-es vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 4-es vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
5. szinten: Észreveszed, ha egy játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
Nyomkövetés: A nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy egyéb módon segít rájönni, hogy merre található az egyén, az általa megérintett dolgok kiemelésével. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak ritkán jelöli a dolgokat és lábnyomokat.
1. szint: Van némi esélyed, hogy a nyomok alapján megtudd, hogy egy JK vagy NJK merre ment, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni kettőt.
2. szint: Sok esélyed van, hogy a nyomok alapján megtudd, hogy egy JK vagy NJK merre ment, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni egyet.
3. szint: Mindig meg tudod állapítani a nyomok alapján, hogy egy JK vagy NJK merre ment és sok esélyed van arra, hogy megtudd, hogy mit érintett meg, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből csak az egyik kockánál kell levonni egyet. (Te döntöd el melyikből)
4. szint: Mindig meg tudod állapítani a nyomok alapján, hogy egy JK vagy NJK merre ment és mindig sikerül megtudnod, hogy mit érintett meg, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót.
5. szint: Újraélheted a keresett JK vagy NJK szemszögéből, néhány másodperc alatt az egész jelenetet, ami a helyszínen történt, legyen az akármilyen hosszú, így pontosan megtudva, hogy mi is történt igazából, bossharcok után kapsz egy lényeges taktikai információt a következő bossról.
Hallgatózás: A hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót.
1. szint: Tisztán hallod a suttogást, a távoli beszédet azonos légtérben tíz méteren belül, ha erősen koncentrálsz rá. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni kettőt.
2. szint: Ajtókon, falakon áthallasz, a tiszta, jól hallható beszédet értheted rajtuk keresztül, ha koncentrálsz. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, az első kockánál egyet levonva, a másodiknál kettőt.
3. szint: Akár több ajtón, falon is áthallasz, mintha ott se lennének, és akár a halk suttogást is érted a túloldali szobából, épületből. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, a második kockánál egyet levonva.
4. szint: Kiválaszthatsz egy vagy több, maximálisan öt célpontot, majd ha leülsz, vagy lefekszel folyamatosan hallhatod azt amit ő(k) mond(anak) és neki(k) mondanak. Ezt ötven méteres körzetben teheted meg. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót.
5. szint: Kiválaszthatsz végtelen mennyiségű célpontot, majd ha leülsz, vagy lefekszel folyamatosan hallhatod azt amit ő(k) mond(anak) és neki(k) mondanak. Ezt az egész szinten megteheted. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy és egy lényinfót.
// Ha valakinek ez változtatott a jártasság választásán az kérem írjon rám. A feltétel, hogy vagy ezek közül cserélj le egy jártasságot vagy ezek közül egyre. //
Lopakodás: Szerintem eléggé egyértelmű, hogy a lopakodás mire jó. A lopakodás használatával észrevétlenül és lépéshangok nélkül "lopakodhatsz". Értelemszerűen minél nagyobb szintű, annál jobb a lopakodási tudásod.
1. szinten: Nálad gyengébb mobok, néhány NPC és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 5) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
2. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, néhány NPC és az észlelés 2-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 10) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
3. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 3-as szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 15) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
4. szinten: A mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 4-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 25) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
5. szinten: Semelyik mob, semelyik NPC sem vesz észre, és játékosok közül is csak az 5-ös észleléssel rendelkező tud, mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 50) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
Észlelés: Az észlelés a lopakodás és a hallgatózás ellen van. Ha az észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél lopakodásával, vagy hallgatózásával akkor könnyűszerrel látod őket és hallod a lépéseiket, a hallgatózás esetében pedig észreveszed, hogy éppen a beszélgetésedre figyelnek.
1. szinten: Észreveszed, ha egy 1-es lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 1-es hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
2. szinten: Észreveszed, ha egy 2-es vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 2-es vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
3. szinten: Észreveszed, ha egy 3-as vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 3-as vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
4. szinten: Észreveszed, ha egy 4-es vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 4-es vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
5. szinten: Észreveszed, ha egy játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
Nyomkövetés: A nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy egyéb módon segít rájönni, hogy merre található az egyén, az általa megérintett dolgok kiemelésével. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak ritkán jelöli a dolgokat és lábnyomokat.
1. szint: Van némi esélyed, hogy a nyomok alapján megtudd, hogy egy JK vagy NJK merre ment, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni kettőt.
2. szint: Sok esélyed van, hogy a nyomok alapján megtudd, hogy egy JK vagy NJK merre ment, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni egyet.
3. szint: Mindig meg tudod állapítani a nyomok alapján, hogy egy JK vagy NJK merre ment és sok esélyed van arra, hogy megtudd, hogy mit érintett meg, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből csak az egyik kockánál kell levonni egyet. (Te döntöd el melyikből)
4. szint: Mindig meg tudod állapítani a nyomok alapján, hogy egy JK vagy NJK merre ment és mindig sikerül megtudnod, hogy mit érintett meg, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót.
5. szint: Újraélheted a keresett JK vagy NJK szemszögéből, néhány másodperc alatt az egész jelenetet, ami a helyszínen történt, legyen az akármilyen hosszú, így pontosan megtudva, hogy mi is történt igazából, bossharcok után kapsz egy lényeges taktikai információt a következő bossról.
Hallgatózás: A hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót.
1. szint: Tisztán hallod a suttogást, a távoli beszédet azonos légtérben tíz méteren belül, ha erősen koncentrálsz rá. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni kettőt.
2. szint: Ajtókon, falakon áthallasz, a tiszta, jól hallható beszédet értheted rajtuk keresztül, ha koncentrálsz. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, az első kockánál egyet levonva, a másodiknál kettőt.
3. szint: Akár több ajtón, falon is áthallasz, mintha ott se lennének, és akár a halk suttogást is érted a túloldali szobából, épületből. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, a második kockánál egyet levonva.
4. szint: Kiválaszthatsz egy vagy több, maximálisan öt célpontot, majd ha leülsz, vagy lefekszel folyamatosan hallhatod azt amit ő(k) mond(anak) és neki(k) mondanak. Ezt ötven méteres körzetben teheted meg. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót.
5. szint: Kiválaszthatsz végtelen mennyiségű célpontot, majd ha leülsz, vagy lefekszel folyamatosan hallhatod azt amit ő(k) mond(anak) és neki(k) mondanak. Ezt az egész szinten megteheted. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy és egy lényinfót.
// Ha valakinek ez változtatott a jártasság választásán az kérem írjon rám. A feltétel, hogy vagy ezek közül cserélj le egy jártasságot vagy ezek közül egyre. //
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A 10-es boss lesz az utolsó boss, aminek legyőzéséért plusz elosztható pont fog járni, onnantól kezdve csak tapasztalati pontok járnak és egyedi tárgyak. (Na meg a szint megnyitása.)
Ok: Egy idő után túl gyengék lennének a bossok, hiszen a csapat, amivel számolom, annak nincs plusz elosztható pontja.
Ok: Egy idő után túl gyengék lennének a bossok, hiszen a csapat, amivel számolom, annak nincs plusz elosztható pontja.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az előző állítást visszavonom, a 10-es boss után is fog plusz pont járni a bossok legyőzéséért, de így sajnos sokkalta nehezebbek lesznek a bossok, a karaktereknek a 10-es bosst követően meg kell küzdeniük a plusz pontokért. (A 10-es bosson is)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Érdeklődés hiányában a kovács kikerül a játékból. (Céheknek medál)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ismerkedős játékoknál (tehát, ahol két // max. 3 // karakter ismerkedik egy választott helyen) érc/növény tasakokat vagy gyakori tárgyakat lehet nyerni. Ha vége egy ismerkedős játéknak, Kayaba Akihikonak jelezzétek PÜ formájában.
HELYETT
Ismerkedős játékoknál (tehát, ahol két // max. 3 // karakter ismerkedik egy választott helyen) gyakori tárgyakat lehet nyerni. Ha vége egy ismerkedős játéknak, Kayaba Akihikonak jelezzétek PÜ formájában.
OK: A tasakok a szóló játékosok menedékébe kerültek át.
HELYETT
Ismerkedős játékoknál (tehát, ahol két // max. 3 // karakter ismerkedik egy választott helyen) gyakori tárgyakat lehet nyerni. Ha vége egy ismerkedős játéknak, Kayaba Akihikonak jelezzétek PÜ formájában.
OK: A tasakok a szóló játékosok menedékébe kerültek át.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Érdeklődés hiányában a póker részleget kitöröltem.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A harcosok a következő bónuszt kapták a többi mellé, megkülönböztetve így őket a harcművész kaszttól: "A harcosok erejéhez harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os), emellett, ha életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz." A kaszt szabályzatban már át lett írva.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Szaporodnak az ikrek, így nyílt egy avataralany foglaló topik ITT, hogy az új karakterek le tudják ellenőrizni, foglalt-e a tervezett avatarképük. Használata nem kötelező, de ajánlott.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ducker nincs többé a mesélők között. A következő mesélők kérem kezdjenek valami küldetésbe, máskülönben őket is ez a sors fogja fenyegetni: Xaxa, Diabel
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A kardforgatók a következőt kapták: 20%-al olcsóbban vásárolhatnak a besúgónál.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A bossharcok nem arra vannak, hogy ne is törődjünk velük majd kapjuk az ingyen pontot. Küzdjetek meg azért a plusz elosztható pontért! Óriási előny! Mostantól minden bossharcban 3 napos a határidő és aki azon belül nem ír, az automatikusan kikerül a harcból, így jutalmat sem kaphat. Ha egy emberrel ez többször fordul elő, akkor a következő bossharcban nem vehet részt, ha még többször, a következő kettőben és így tovább.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Gratulálok a 10-es szint megnyitásához. Megnyílt a 10-es szinten a szóló játékosok menedéke és a céhtagok bazárában is növekedett az aranybónusz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ősi Sárkánymintás Katana - kardforgató spec. (+3 erő)
Szint: 2
Exp: 23/20
A katanában egy ősi japán kardforgató mester programja van ültetve. A kard így mély hangon tud megszólalni és akár harc közben is tanácsokkal látja el a használóját, így az koncentrálhat a küzdelemre, miközben a kard kifürkészi az ellenfél gyenge pontjait. Kard fogási, használati és vágási tanácsokat is ad, azonban vigyázni kell vele, mert nem csak a használó hallja, hanem mindenki, aki körülötte van. A kard teljesen a használója oldalán van és miközben fogják, megkapja a használója gondolatait, így a használó érdekében akár hamis tanácsokat is adhat, hogy az ellenfél azokra figyelve bukjon el.
A fegyver küzdelmekkel fejlődik. Minden küzdőtér végén, amiben a fegyvert használták, a fegyver a kapott alap exp tíz százalékának megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához.
Nevelés Kesztyűje - állatidomár spec. (+1 irányítás)
Szint: 1
Exp: 0/10
A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani.
Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyű szintjének felével növeli (felfelé kerekítve), majd gyógyít rajta annyiszor ötöt, amennyit így kapott.
Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp húsz százalékának megfelelő értéket kap a kesztyű.
Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés)
Szint: 3
Exp: 2/40
Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér alap expjének tíz százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.
Metamorph - harcművész spec. (+1 erő)
Szint: 1
Exp: 0/10
Metamorph alapból egy harmadik gyűrűként pihen a használója azon ujján, amelyikre felvette ezt az átlagosnak tűnő gyűrűt (ettől még fegyver felszerelésnek számít, tehát nem egy gyűrű, hanem a fegyver helyét veszi át). Ha a használó leveszi a gyűrűt, onnantól kezdve teljesen ő irányítja a fegyver alakját és kinézetét. A fegyver akármilyen formát felvehet, és az átalakulás másodpercekbe kerül csak. A fegyver használója akkor is változtathatja Metamorphot, ha az valaki másnál van. A fegyver akkor változik vissza gyűrűvé, ha a használója megsimogatja.
A metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver, az esetben, ha a használója legalább egyszer megsimogatta a küldetés alatt.
HELYETT
Ősi Sárkánymintás Katana - kardforgató spec. (+3 erő)
Szint: 2
Exp: 23/20
A katanában egy ősi japán kardforgató mester programja van ültetve. A kard így mély hangon tud megszólalni és akár harc közben is tanácsokkal látja el a használóját, így az koncentrálhat a küzdelemre, miközben a kard kifürkészi az ellenfél gyenge pontjait. Kard fogási, használati és vágási tanácsokat is ad, azonban vigyázni kell vele, mert nem csak a használó hallja, hanem mindenki, aki körülötte van. A kard teljesen a használója oldalán van és miközben fogják, megkapja a használója gondolatait, így a használó érdekében akár hamis tanácsokat is adhat, hogy az ellenfél azokra figyelve bukjon el.
A fegyver küzdelmekkel fejlődik. Minden küzdőtér végén, amiben a fegyvert használták, a fegyver a kapott alap exp harminc százalékának megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához.
Nevelés Kesztyűje - állatidomár spec. (+1 irányítás)
Szint: 1
Exp: 0/10
A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani.
Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyű szintjének felével növeli (felfelé kerekítve), majd gyógyít rajta annyiszor ötöt, amennyit így kapott.
Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a kesztyű.
Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés)
Szint: 3
Exp: 2/40
Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér alap expjének harminc százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.
Metamorph - harcművész spec. (+1 erő)
Szint: 1
Exp: 0/10
Metamorph alapból egy harmadik gyűrűként pihen a használója azon ujján, amelyikre felvette ezt az átlagosnak tűnő gyűrűt (ettől még fegyver felszerelésnek számít, tehát nem egy gyűrű, hanem a fegyver helyét veszi át). Ha a használó leveszi a gyűrűt, onnantól kezdve teljesen ő irányítja a fegyver alakját és kinézetét. A fegyver akármilyen formát felvehet, és az átalakulás másodpercekbe kerül csak. A fegyver használója akkor is változtathatja Metamorphot, ha az valaki másnál van. A fegyver akkor változik vissza gyűrűvé, ha a használója megsimogatja.
A metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver, az esetben, ha a használója legalább egyszer megsimogatta a küldetés alatt.
Szint: 2
Exp: 23/20
A katanában egy ősi japán kardforgató mester programja van ültetve. A kard így mély hangon tud megszólalni és akár harc közben is tanácsokkal látja el a használóját, így az koncentrálhat a küzdelemre, miközben a kard kifürkészi az ellenfél gyenge pontjait. Kard fogási, használati és vágási tanácsokat is ad, azonban vigyázni kell vele, mert nem csak a használó hallja, hanem mindenki, aki körülötte van. A kard teljesen a használója oldalán van és miközben fogják, megkapja a használója gondolatait, így a használó érdekében akár hamis tanácsokat is adhat, hogy az ellenfél azokra figyelve bukjon el.
A fegyver küzdelmekkel fejlődik. Minden küzdőtér végén, amiben a fegyvert használták, a fegyver a kapott alap exp tíz százalékának megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához.
Nevelés Kesztyűje - állatidomár spec. (+1 irányítás)
Szint: 1
Exp: 0/10
A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani.
Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyű szintjének felével növeli (felfelé kerekítve), majd gyógyít rajta annyiszor ötöt, amennyit így kapott.
Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp húsz százalékának megfelelő értéket kap a kesztyű.
Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés)
Szint: 3
Exp: 2/40
Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér alap expjének tíz százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.
Metamorph - harcművész spec. (+1 erő)
Szint: 1
Exp: 0/10
Metamorph alapból egy harmadik gyűrűként pihen a használója azon ujján, amelyikre felvette ezt az átlagosnak tűnő gyűrűt (ettől még fegyver felszerelésnek számít, tehát nem egy gyűrű, hanem a fegyver helyét veszi át). Ha a használó leveszi a gyűrűt, onnantól kezdve teljesen ő irányítja a fegyver alakját és kinézetét. A fegyver akármilyen formát felvehet, és az átalakulás másodpercekbe kerül csak. A fegyver használója akkor is változtathatja Metamorphot, ha az valaki másnál van. A fegyver akkor változik vissza gyűrűvé, ha a használója megsimogatja.
A metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver, az esetben, ha a használója legalább egyszer megsimogatta a küldetés alatt.
HELYETT
Ősi Sárkánymintás Katana - kardforgató spec. (+3 erő)
Szint: 2
Exp: 23/20
A katanában egy ősi japán kardforgató mester programja van ültetve. A kard így mély hangon tud megszólalni és akár harc közben is tanácsokkal látja el a használóját, így az koncentrálhat a küzdelemre, miközben a kard kifürkészi az ellenfél gyenge pontjait. Kard fogási, használati és vágási tanácsokat is ad, azonban vigyázni kell vele, mert nem csak a használó hallja, hanem mindenki, aki körülötte van. A kard teljesen a használója oldalán van és miközben fogják, megkapja a használója gondolatait, így a használó érdekében akár hamis tanácsokat is adhat, hogy az ellenfél azokra figyelve bukjon el.
A fegyver küzdelmekkel fejlődik. Minden küzdőtér végén, amiben a fegyvert használták, a fegyver a kapott alap exp harminc százalékának megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához.
Nevelés Kesztyűje - állatidomár spec. (+1 irányítás)
Szint: 1
Exp: 0/10
A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani.
Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyű szintjének felével növeli (felfelé kerekítve), majd gyógyít rajta annyiszor ötöt, amennyit így kapott.
Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a kesztyű.
Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés)
Szint: 3
Exp: 2/40
Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér alap expjének harminc százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.
Metamorph - harcművész spec. (+1 erő)
Szint: 1
Exp: 0/10
Metamorph alapból egy harmadik gyűrűként pihen a használója azon ujján, amelyikre felvette ezt az átlagosnak tűnő gyűrűt (ettől még fegyver felszerelésnek számít, tehát nem egy gyűrű, hanem a fegyver helyét veszi át). Ha a használó leveszi a gyűrűt, onnantól kezdve teljesen ő irányítja a fegyver alakját és kinézetét. A fegyver akármilyen formát felvehet, és az átalakulás másodpercekbe kerül csak. A fegyver használója akkor is változtathatja Metamorphot, ha az valaki másnál van. A fegyver akkor változik vissza gyűrűvé, ha a használója megsimogatja.
A metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver, az esetben, ha a használója legalább egyszer megsimogatta a küldetés alatt.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A pet osztás a következőképpen változott: A minőségi állatidomár előtörténetek garantáltan ritka petet kapnak.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bossban az első figyelmeztetés a kör végére való tétel lesz és majd csak utána megy a kizárás.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Készül a szafari!
Amint készen lesz majd ide is érkezik bejelentés. A készülés fázisát majd mindenki láthatja, de amíg el nem készül, addig zárva lesz.
Amint készen lesz majd ide is érkezik bejelentés. A készülés fázisát majd mindenki láthatja, de amíg el nem készül, addig zárva lesz.
Nagy köszönet Aidornak, aki tömérdek munkát fektetett az alapötletekbe!
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Megszépültek a céhbankok és a menedék/céhbazár/besúgókhoz is került jelző, mi mutatja hol tartok éppen.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Elkészült a szafari. A 10-es szinten lehet megtalálni. A szafarival kapcsolatban még rengeteg dolog változhat, tehát ne lepődjetek meg, ha ide sok dolog fog bekerülni azzal kapcsolatban.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ha egy céh már vásárolt céhházat, akkor az első hsz-en kívül a céh adatlapból minden hsz-t törlök. (Tisztán tartás kedvéért.) Kérem, hogy a céhvezérek különös figyelmet szenteljenek a céhadatlapnak is, mivel aszerint osztom a céhbónuszokat.
A beszélgetéseket a céhházban lehet folytatni.
A beszélgetéseket a céhházban lehet folytatni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Gratulálok a 10-es boss legyőzéséhez!
A lényinfó kikerült a besúgóból és a bónusz miszerint új jártasság felvevésekor jár 3 recept is eltörlődött.
A jó hírek:
A lényinfó kikerült a besúgóból és a bónusz miszerint új jártasság felvevésekor jár 3 recept is eltörlődött.
A jó hírek:
- A 11-es szinten és onnantól egészen a 20-as szintig az ismerkedős játékoknál T1-es tárgyak mellett van esély T2-es tárgyak találására is. (Persze csak a gyakoriakra van esély.) A sorsolásnál mindkettő benne lesz, tehát vagy T1 vagy T2-őt találsz.
- A bossinfóknál csak egy adat lesz kisorsolva, viszont az adat sokkalta meghatározóbb lesz. (Tehát nem lesz olyan, hogy a boss zöld, hanem konkrét dolgok lesznek.) Így a jó dobásnak sokkal nagyobb szerepe lesz. Emiatt a boss infó ára viszont 100 aranyból 150 arany lett.
- A tárgy infónál bekerült egy harmadik kocka, most már van esély a T2-es tárgyakra is.
- A túlélő csarnokban minden csapat, amelyik legyőzi a 10-es bosst és a toplistára kerül az adott elért jutalom kétszeresét kapja. Emellett az alap jutalmak is megnőttek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A szafariban a teljesítményeknek lett egy külön topikja, emellett a hogyan vadásszunkban a következő változott (zölddel kiemelve):
Hogyan vadászhatok?
Magyarázat: Ismerkedős játékoknál és egyedülinél marad az egyszeri dobás, viszont ha közösen vadásztok/halásztok akkor három körönként kifoghattok/elkaphattok valamit. Ez azért lett bevezetve, hogy ne 3 körös ismerkedősökre legyetek kényszerítve, hanem ha szeretnétek, akkor folytassátok és továbbra is megérje, na meg kinevethessétek a másikat, ha egy bakancsot fog ki.
Hogyan vadászhatok?
- Egyszerű. Három (+1) módszere van. Az első az ismerkedés. (Ez az ajánlott.) Ugyebár ismerkedős játékok után alapból tárgyakat kapsz. Ha úgy tartja kedved (és feltétele, hogy kint a szabadban ismerkedj), akkor tárgyjutalom helyett kaphatsz egy halat vagy vadat. Fontos, hogy legalább említés szintjén halássz vagy vadássz. Az ismerkedős játéknál legalább négy körösnek kell lennie.
- A második módszer a közös vadászat/halászat. A szafariba érkezve összefoghatsz egy (vagy több) másik játékossal, hogy közösen levadásszatok egy lényt, vagy kihalásszatok valamit. Ilyenkor mindkettőtök kap egy halat vagy egy vadat. A közös vadászatnál három körönként dobhatsz egy vadat/halat.
- A harmadik módszer az egyedüli vadászat/halászat. (Nem ajánlott.) Ilyenkor 750 szóban kell leírni a halászat/vadászatot valamelyik szafari helyen vagy élményekben. Természetesen nem kötelező, hogy az egész a folyamatról szóljon, pont, mint a többinél sem. (halászatnál például szépen ki lehet tölteni a karakter gondolataival)
- (+1)Vadász és halász versenyek. (Szafarin belüli esemény.)
Magyarázat: Ismerkedős játékoknál és egyedülinél marad az egyszeri dobás, viszont ha közösen vadásztok/halásztok akkor három körönként kifoghattok/elkaphattok valamit. Ez azért lett bevezetve, hogy ne 3 körös ismerkedősökre legyetek kényszerítve, hanem ha szeretnétek, akkor folytassátok és továbbra is megérje, na meg kinevethessétek a másikat, ha egy bakancsot fog ki.
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Okt. 07 2013, 14:56-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Megnyílt a 11. szint fővárosa, az animéből is jól ismert Taft. Egyelőre három helyszín nyílt, ha lenne igény másfajta/több topikra, akkor szóljatok nyugodtan. Bátorítalak titeket, hogy lakjátok be, elvégre
A 11-es szinten és onnantól egészen a 20-as szintig az ismerkedős játékoknál T1-es tárgyak mellett van esély T2-es tárgyak találására is. (Persze csak a gyakoriakra van esély.) A sorsolásnál mindkettő benne lesz, tehát vagy T1 vagy T2-őt találsz.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A következő tárgyak megváltoztak:
Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás) -> Hősi Köpeny (+8 páncél +2 kitartás)
Erős Bőrpáncél (+1 élet +1 erő +10 páncél) -> Erős Bőrpáncél (+1 erő +14 páncél)
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +2 élet) -> Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +8 páncél)
Egészség Gyűrű (+7 élet) -> Egészség Gyűrű (+6 élet)
Acélgyűrű (+4 erő +4 speciális képesség +8 páncél) -> Acélgyűrű (+4 erő +4 speciális képesség +2 élet)
Kérem, hogy akinek emiatt változott statja, az a felszerelkezőben jelezze, hogy pl.: 1 életből 4 páncél lett.
Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás) -> Hősi Köpeny (+8 páncél +2 kitartás)
Erős Bőrpáncél (+1 élet +1 erő +10 páncél) -> Erős Bőrpáncél (+1 erő +14 páncél)
Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +2 élet) -> Szélvész Köpeny (+8 gyorsaság +5 fegyverkezelés +8 páncél)
Egészség Gyűrű (+7 élet) -> Egészség Gyűrű (+6 élet)
Acélgyűrű (+4 erő +4 speciális képesség +8 páncél) -> Acélgyűrű (+4 erő +4 speciális képesség +2 élet)
Kérem, hogy akinek emiatt változott statja, az a felszerelkezőben jelezze, hogy pl.: 1 életből 4 páncél lett.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
6 / 19 oldal • 1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19
6 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.