Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bossok pontjai/adatai

Go down

Bossok pontjai/adatai Empty Bossok pontjai/adatai

Témanyitás by Kayaba Akihiko Csüt. Márc. 21 2013, 01:30

1. Boss

Illfang, a Kobold Fejedelem [Nehéz]
Képe:

Életpont: 4x 30 = 120
Fegyverkezelés: 2
Erő: 9
Kitartás: 2
Gyorsaság: 2
Speciális képesség: 2
Páncél: 15

Két körönként támad csak. Az első három élet fázisban kardot és egy kezes buzogányt használ, a negyedik fázisban azonban "enrage" mód lesz és egy óriási kardra vált, ami megkétszerezi a sebzését (18) és már körönként fog támadni.

Segítők:

1. 3x Kobold Őrszem
Képe:
Életpont: 8
Sebzés: 5
Páncél: 6
Ha több, mint öt körig élnek, akkor dühöngő módba váltanak és kétszer támadnak egy körben.
Halálkor kidobnak egy "Őrszem Buzogány" fegyvert, amit ha egy harcművész felvesz kap +1 erőt.

2. Boss

Óriáscsiga [Nagyon Könnyű]
Képe:

Életpont: 25
Fegyverkezelés: 2
Erő: 6
Kitartás: 2
Gyorsaság: 4
Spec képesség: 2
Páncél: 25

Ha leütik a páncélját a második fázisba lép. Ekkor behúzza magát és gurulni kezd.

Fegyverkezelés: 2 -> 4
Gyorsaság: 4 -> 9
Spec képesség: 2 -> 20

3. Boss

IV. Bunmei [Könnyű]
Képe:

Életpont: 30
Erő: 12
Fegyverkezelés: 4
Kitartás: 1
Gyorsaság: 9
Spec képesség: 1
Páncél: 100

50% esélye van, hogy támadása a kétszeresét viszi be.

4. Boss

Zerios, az Ellentámadások Mestere [Haladó]
Képe:

Életpont: 70
Fegyverkezelés: 7
Erő: -
Kitartás: 4
Gyorsaság: 9
Speciális képesség: 5
Páncél: 50

Zerios nem támad egyik körében sem.

Zerios három gömbbel van felszerelve. Zerios minden körében vált a gömbök között, egy megadott sorrend alapján. A sorrend a következő: Piros -> Kék -> Lila. Ha Zerios sebzést szenved el, miközben rajta van a piros gömb, akkor minden ellenfélre visszacsapódik a sebzés mértékének a fele. Ha Zerios sebzést szenved el, miközben rajta van a kék gömb, akkor egy korona/halál dobókockával eldöntődik, hogy Zerios kétszeres sebzést kap, vagy a sebzést visszahárítja ellenfelére, majd a sebzés mértékével egyenlő pontszámot gyógyul. Ha Zerios sebzést szenved el, miközben a lila gömb van rajta, akkor eleinte egy gyenge, majd minden használattal egy fokkal erősebb társ ugrik ki a gömbből.

Lila gömb segítők:

1. Óriáspók
Képe:
Életpont: 15
Sebzés: 5
Páncél: -

2. Zerios Farkasa
Képe:
Életpont: 30
Sebzés: 8
Páncél: -
Erősebb egy átlag farkasnál.

3. Csontváz
Képe:
Életpont: 60
Sebzés: 14
Páncél: -
Halálkor kidob egy "Csontkard" fegyvert, amit ha egy harcművész felvesz kap +3 erőt.

5. Boss

Baran, a Bika Tábornok [Kihívást Jelentő]
Képe:

Életpont: 300
Fegyverkezelés: 5
Erő: 50
Kitartás: 5
Gyorsaság: 7
Speciális képesség: 4
Páncél: 150

A boss nem a teljes erejével kezdi. Ahhoz, hogy elérje a teljes erejét, először haragot kell gyűjtenie. Az első ütésével 8-at üt, majd kettővel többet, 10-et, ezután néggyel többet, 14-et, majd hattal többet, 20-at... így egészen 50-ig, ahol ereje megáll, így onnantól kezdve a sebzése nem fog 50 fölé emelkedni.

6. Boss

Kha'ren, a Tápláléklánc Csúcsa [Nehézkes]
Képe:

Életpont: 150
Fegyverkezelés: 8
Erő: 0
Kitartás: 4
Gyorsaság: 10
Speciális képesség: 6
Páncél: 150

A boss, az arénában vagy a termében maga mögött sötétséget teremt. A sötétségben a föld alatt temérdek lyuk keletkezik (pontosan 50), ahol mindegyik lyukban egy-egy óriáspók pihen. A harc elején a boss elvisítja magát és húsz óriáspók fut a támadókra. A többi óriáspók a bosstól rettegve inkább nem csatlakozik, hanem vár a következő hívószóra. Mikor kifut a húsz pók, a boss megfog egyet és megeszi, az erejét nulláról 5-re növelve.

A boss körönként megehet egy sebzett óriáspókot. Ha az óriáspók élete 5 vagy azalatt volt, akkor a boss abbahagyja az éhezést (ami ezután újraindul), ha viszont az óriáspók élete 5 fölött volt, akkor jóllakik és ereje további 5-el nő minden egyes elfogyasztott óriáspók után.

A boss éhezni kezd, minden egyes olyan körben, ahol nem evett meg egy óriáspókot sem. Ha a boss éhezésekor megesz egy óriáspókot, akkor a számláló nullázódik. Ha az éhezés három körön keresztül tart, akkor a boss visít és gyomorsavat köp a földre, amit az egyik óriáspók megpróbál megemészteni és vérengző óriáspókká változik.

Amint elfogyott a 20 óriáspók (A vérengző óriáspókok nem számítanak bele.) a boss egy újabb visítással kihívja a következő adag pókot, ami már csak 15 óriáspókból áll, majd ha azok is elfogynak, jön 10, majd ha azok is 5. Ha az öt is meghal, akkor már nem jön több. Ha a boss meghal, akkor nem jön a következő adag, hiszen az óriáspókok is csak azért mentek ki, mert kevésbé féltek a játékosoktól, mint a bosstól.

Segítők:

1. Óriáspók
Képe:
Életpont: 15
Sebzés: 5
Páncél: -

2. Vérengző Óriáspók
Képe:
Életpont: 60
Sebzés: 23
Páncél: -
Két körönként támad.

7. Boss

III. Bunmei [Nehéz]
Képe:

Életpont: 250
Fegyverkezelés: 7
Erő: 12
Kitartás: 5
Gyorsaság: 14
Speciális képesség: 5
Páncél: 100

A boss képessége három körönként egy véletlenszerűen (római hatossal) kidobott hatást fejt ki. A hatás három körig tart majd ismét dobni kell. A harc legelején indul az első dobás.

I - A boss és a tigrisei is kétszer akkorát sebeznek.
II - A boss tigrisei kétszer akkorát sebeznek.
III - A boss körönként 50 életet gyógyul.
IV - Nem történik semmi.
V - A boss fele sebzést kap.
VI - A boss nem kap sebzést.

Segítők:

1. 2x Fehér Bengáli Tigris
Képe:
Életpont: -
Sebzés: 12
Páncél: -
Az állatok valójában a boss lelkének darabjai. Sebezhetetlenek és semmi sem hat rájuk. Mindig egy véletlenszerű célpontot támadnak a három legkevesebb élettel rendelkező egyén közül. Ezt egy dobókockával lehet kisorsolni. 1-2 a három közül a legkevesebb élettel rendelkező, 3-4 a közepes és 5-6 a legtöbbel.

8. Boss

A Mezők Ura [Nagyon Nehéz]
Képe:

Életpont: 500
Fegyverkezelés: 16
Erő: 9
Kitartás: 9
Gyorsaság: 14
Speciális képesség: 7
Páncél: -

A játékosok minden támadásuk után kell, hogy dobjanak egy korona/halál kockával. Ha koronát dobnak, akkor nem történik semmi, de ha koponyát dobnak, akkor támadásuk nem talál, még akkor sem, ha alapból talált volna.

A boss minden felé indított támadás és támadási kísérlet esetén egy debuffot tesz a támadó félre, ami 2-vel csökkenti annak sebzését. (Árnyharcosoknál késenkénti sebzését, állatidomároknál a kisállat sebzését.)

Ha három teljes kör eltelik, akkor a boss enrage módba vált és magába szívja az összes játékoson lévő debuffot. Az összes debuff, ami eddig -2-őt jelentett, a bossnak +1-et fog jelenteni. A boss teste többszörösére növekedik, minden egyes debuff egy kicsit megnöveli. Ha a debuffoknak köszönhetően a boss sebzése 50 vagy afölött lesz, akkor a boss elveszti a korona/halál dobási képességét is, mivel akkora lesz, hogy nem lesz képes oly könnyedén kikerülni a támadásokat, mint eddig.

9. Boss

Dab, a Gólem [Kihívást Jelentő]
Képe:

Életpont: 50
Fegyverkezelés: 5
Erő: 14
Kitartás: 4
Gyorsaság: 6
Speciális képesség: 4
Páncél: 100

A boss halála után két kisebb darabokká esik. Ha a darabok közül az egyik meghal, akkor az is kisebb darabokká esik. Minden széteséskor a boss darabjai egyenként feleakkorák, mint az a darab, amelyikből kiestek. Ez a boss után maximum három generációig megy.

______________----> boss 2/1
--------> boss 1/1---> boss 2/2
                                         
Boss
                                         
---------> boss 1/2---> boss 3/1
_______________----> boss 3/2

10. Boss

I. Bunmei [Rémálom]
Képe:

Életpont: 400
Fegyverkezelés: 15
Erő: 18
Kitartás: 7
Gyorsaság: 12
Speciális képesség: 6
Páncél: 250

Első fázis:
Segítők:

1. Marcang
Képe:
Életpont: 280
Sebzés: 12
Páncél: 200
Marcang is egy bossként funkcionál, tehát rá is hatástalan az, ami a bossokra.

Ha Marcang a zöld kristály hatókörébe megy, akkor körönként egyel nő a támadása, ha a feketébe megy, akkor körönként gyógyul hármat, ha a fehérbe, akkor minden jelzővel egyel kevesebb sebzést szenved el.
Marcang amíg él, négy körönként eldob egy lélek nyilat egy véletlenszerűen választott kristályhoz. Az íjász a lélek nyilat felvéve az elkárhozott lelkekre tud lőni.
Marcang halála után újjáéled, mindaddig, amíg Ekheros él.

Marcang közelről támadja ellenfeleit. Halálakor egy "Marcang agyara" fegyvert dob ki, mit egy harcművész képes felvenni. A fegyver felvételekor a használója átlép az elkárhozott lelkek világába. Marcang csak az első halálakor dobja ki a fegyvert. Amennyiben nincs harcművész más kaszt is felveheti az agyarat.

2. Ekheros, az Elkárhozott Lélek
Képe:
Életpont: 130
Sebzés: -
Páncél: -
Ekheros is egy bossként funkcionál, tehát rá is hatástalan az, ami a bossokra.

Ekheros bár láthatatlan a játékosok számára, a többi boss látja őt. Ekheros megsebzéséhez vagy egy íjásznak kell használnia a lélek nyilat (Lőnie kell, mindegy, hogy hova) vagy egy harcművésznek kell átlépnie az elkárhozott lelkek világába.

Ekheros az élők világában három halvány kristályt helyez le. Az egyik zöld, a másik fehér, a harmadik pedig fekete. Miután három játékos beérkezett a terembe a kristályok izzani kezdenek. A következő körben aktiválódnak. Ha nincs három játékos, akkor a kristályok felrobbannak és az összes résztvevő játékos 300 sebzéspontot szenved el és Ekheros meghal. Ha hárman, vagy többen vannak akkor rendesen működni kezdenek a kristályok. A kristályok működésekor sugarakat eresztenek a körülöttük lévő játékosokba. A zöld kristály körönként 1 ponttal csökkenti az ott lévők erejét, a fehér kristály körönként 1 ponttal gyógyítja a körülötte lévőket és a fekete kristály körönként 1 ponttal sebzi őket. A fekete kristály sebzése körönként 1-el nő. Ha valamelyik kristálynál nem áll legalább egy ember, akkor az a kristály robbantgatásba kezd, körönként 75-t sebezve mindenkibe. Ha két kristálynál nem állnak emberek, akkor az körönként 150 sebzés, ha háromnál, az körönként 225 sebzés. Ha egy karakter kimozdul a kristályából, mindenki sebződik 30-at. Ha egy kristálynál a csapat létszámának fele (felfelé kerekítve) vagy több áll, akkor mindenki 15-t sebződik körönként. Ez a sebzés minden körben 5-tel nő. (4 játékos esetében ez nem érvényes) Azonos sebzésre lehet számítani, ha valaki a kristályokon kívül áll. (Tehát például átfut a második fázis segítőihez, vagy hátulról üti a bosst.)

A zöld kristály hatása a kristályok robbanása után is megmarad, azonban az érintett játékos minden körében két jelző jön le róla.
Ekheros halálakor Marcang agyara eltűnik és a harcművész visszakerül az élők világába.

Második fázis:
Segítők:

1. Mekher, az iker
Képe (jobb oldali):
Életpont: 300
Sebzés: 3
Páncél: 100
Mekher is egy bossként funkcionál, tehát rá is hatástalan az, ami a bossokra.

Mekher 3 sebzést okoz annak, aki megüti.
Mikor Mekher meghal, ha két kör múlva Makhor még él, akkor Mekher előbújik Makhorból és visszamegy a helyére.
Ha Mekher véglegesen meghal, kidobja Mekher kését, ami a használójának egyel növeli a sebzését és egyel sebzi azokat, akik megütik a használót.
Mekher és Makhor ketten tartják a boss trónja körül a testükből kinövő a falat.

2. Makhor, az iker
Képe (bal oldali):
Életpont: 300
Sebzés: 3
Páncél: 100
Makhor is egy bossként funkcionál, tehát rá is hatástalan az, ami a bossokra.

Makhor körönként 3 életpontot regenerál.
Mikor Makhor meghal, ha két kör múlva Mekher még él, akkor Makhor előbújik Mekherből és visszamegy a helyére.
Ha Makhor véglegesen meghal, kidobja Makhor kését, ami a használóján körönként egyet gyógyít és egyel növeli a sebzését.
Makhor és Mekher ketten tartják a boss trónja körül a testükből kinövő falat.

Boss fázis:

Miután Mekher és Makhor meghalt és ledőlt a "fal", I. Bunmei feláll a trónjából. Üdvözli az érkezőket, majd nekik támad.
I. Bunmei minden harmadik támadásával egy gyors manővert végez, ami nemcsak az őt fogó karaktert sebzi, hanem gyorsan, a másik öklével egy véletlenszerű közelharcost is.
Ha I. Bunmei élete sárgába megy, minden körében kettőt fog támadni. Megmarad továbbá az is, hogy minden harmadik ütését egy gyors manőver követi.
Ha I. Bunmei élete pirosba megy, minden körében hármat fog támadni. Megmarad továbbá az is, hogy minden harmadik ütését egy gyors manőver követi.


A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Dec. 18 2015, 18:31-kor.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19623
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Bossok pontjai/adatai Empty Re: Bossok pontjai/adatai

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Nov. 03 2013, 01:24

11. Boss

Holt Lelkek Őrzője [Változó]
Képe:

Életpont: 7 alakváltás után 1 ütésből meghal vagy 1500 HP
Fegyverkezelés: 12
Erő: 15
Kitartás: 5
Gyorsaság: 10
Speciális képesség: 5
Páncél: -

A harc elején az összes halott játékos neve egymás alá kerül, majd meg lesznek keverve, egy véletlenszerű sorrendet kialakítva. A hátralevő harcban a neveknél föntről lefelé kell haladni.

A Holt Lelkek Őrzője négy körönként felveszi a soron következő karakter kinézetét és a kaszttól függően különböző plusz tulajdonságokat kap. A kinézeten kívül a második körben a felvett karakter első képességét is átveszi, ami ha nem passzív, akkor a második körben kerül elsütésre.

Kardforgató: Véletlenszerű közelharci célpontot támad. Amint vége a kardforgató fázisnak, visszatér az eredeti célponthoz.
Lovag: kap 150 páncélt.
Harcos: ereje a kétszeresére nő. Amint vége a harcos fázisnak, az ereje visszacsökken 10-re.
Árnyharcos: minden körben kétszer támad, a második támadása egy véletlenszerű közelharci célpontot üt. Amint vége az árnyharcos fázisnak a boss visszatér az egyszeri támadáshoz.
Állatidomár: a boss megkapja segítőként az állatidomár kisállatát. A kisállat a boss életének felével rendelkezik megidézéskor és feleakkorát sebez, mint a boss. (A kisállat élete nem változik a boss életéhez képest megidézés után, viszont az ereje igen.) A kisállat megidézése után négy körönként használja a képességét. (Ha van.)
Íjász: az íjász fázis idejéig a bosst csak 3 fölötti dobással lehet eltalálni.
Harcművész: nem történik semmi, a boss továbbra is rendesen viselkedik.

A boss leütésekor a pet/petek is eltűnnek.

12. Boss

Megelevenedett Tövisgyökér [Nagyon Könnyű]
Képe:

Életpont: 400
Fegyverkezelés: 8
Erő: 27
Kitartás: 5
Gyorsaság: 8
Speciális képesség: 5
Páncél: -

A boss először négy a föld alól kiálló tövises gyökér. Mindegyik gyökérnek száz élete van. A gyökerek fejenként 14-et sebeznek.

Miután a négy gyökér le lett ütve, a boss több száz gyökér kíséretében kibújik a föld alól, elérve a végső alakját.

13. Boss

Falkavezér [Könnyű]
Képe:

Életpont: 1300
Fegyverkezelés: 10
Erő: 14
Kitartás: 7
Gyorsaság: 14
Speciális képesség: 6
Páncél: -

Ütésenként max 20 sebzést kap attól, akin még van páncél és a páncélérték 100 alatt van, viszont kétszeres sebzést kap attól, akin már nincs vagy 100 fölötti páncélértékkel rendelkezik.

Ha olyasvalakit üt, akin nincs páncél, akkor szemei bevéreznek, kardfogai nőnek és a célpont maximális életének negyedét sebzi bele fixen. (Felfelé kerekítve, maximum 35-öt.) Ez csak akkor jön létre, ha egy páncélpontja sincs, tehát, ha van 1 pontja és a boss 8-at sebez, akkor csak 7-et fog levinni a célpont életpontjaiból.

A segítők 8 helyett 16-ot sebeznek azokba, akiknek át lett ütve a páncéljuk.

Segítők:

1. Ezüst Farkas (4 db)
Képe:

Életpont: 200
Sebzés: 8
Páncél: -

14. Boss

Tenglo [Haladó]
Képe:

Életpont: 1600
Fegyverkezelés: 11
Erő: 15
Kitartás: 8
Gyorsaság: 12
Speciális képesség: 10
Páncél: -

Tenglo minden második körben leránt valakit a föld alá, aki onnantól nem tud támadni, mindaddig, amíg ki nem szabadul. Ha a lerántás egy olyan célpontra esik, aki már le van rántva, akkor az kiszabadul, mindaddig, amíg le nem lesz újra rántva.
Tenglo támadásai föld alá rántott célpont ellen kétszer olyan erősek.

Ha Tenglo élete sárgába megy, megnő és a földbe gyökerezi magát majd onnantól minden sebzése egy óriási indával történő területi támadás, tehát mindenki elszenvedi azt.

15. Boss

Gruk'ma a Majomkirály [Kihívást Jelentő]
Képe:

Életpont: 1075
Fegyverkezelés: 17
Erő: 27
Kitartás: 10
Gyorsaság: 25
Speciális képesség: 11
Páncél: 1075

Első fázis:

Ahhoz, hogy lásd Gruk'mát és meg tudd támadni legalább 2-es észlelés kell.

Gruk'ma három körönként belerúgja a célpontját a mögötte lévő dzsungelbe. Az adott karakter automatikusan a következő fázisba kerül.
Ha valaki magától fut be a dzsungelbe, arra is igaz minden dzsungel fázisos pont.
Gruk'ma csak akkor megy át a dzsungelbe, ha már senki sincs kívül.

Dzsungel fázis (Gruk'ma nélkül):

Gruk'ma Totemje kint marad. A dzsungelből nem lehet kisétálni, mert Gruk'ma mindig visszarúgja, ha valaki a széléhez ér.
A dzsungel fái között sok-sok majom ugrál és körönként 5 banán repül véletlenszerű célpontokra. Mindegyik banán 15-öt sebez.
Minden 25. banán egy rothadt banán, amit ha visszadobnak a dzsungelbe, akkor dobni kell egy kockával és 5-ös, 6-os dobásnál kettővel csökkenti minden további banán sebzését. (Csak a dzsungelen belül lévők tudják visszadobni.)

Dzsungel fázis (Gruk'mával):

Innentől már minden banán sima lesz, egyik sem lesz rothadt.
A dzsungelből a játékosok körül hangos majomhangok és folyamatos dobolás hallatszódik. A majmok mintha drukkolnának Gruk'mának. Gruk'ma megnő, szemei vérvörösek lesznek és karizmai megnőnek.
Gruk'ma véletlenszerű célpontokra támad, minden támadással másra és körönként négyszer teszi. Ebben a fázisban már mindenki meg tudja sebezni, viszont aki az első fázisban is meg tudta sebezni, tehát aki rendelkezik 2-es szintű észleléssel, az másfélszereset sebez és szemei szintén vörösek lesznek. Ők ilyenkor "vadállatok lesznek" és nem tudnak kommunikálni se képességet/tárgyat használni. (Tehát mellékcselekvést végezni.)

Segítők:

1. Gruk'ma Toteme
Képe:

Életpont: -
Sebzés: -
Páncél: 200
Gruk'ma Toteme csak 50%-os sebzést kap. Gruk'ma annyi sebzést szenved el, mint amennyit a totem. Ha Gruk'ma meghal, akkor a totem is elpusztul.

16. Boss

Hullafalók [Nehézkes]
Képe:

Életpont: 500/db
Fegyverkezelés: 14
Erő: 12
Kitartás: 18
Gyorsaság: 15
Speciális képesség: 14
Páncél: -

A terem közepén egy nagy kupac állat hulla hever és az első hullafaló éppen lakmározik belőle. A többi majd a kupac alól ássa ki magát.
Itt nincs egyetlen boss, a játékosoknak a hullafalók hadával kell megküzdeni. Mindegyik hullafaló boss tulajdonságokkal rendelkezik.

Összesen annyi hullafaló jön, mint ahány játékos van. (10+ játékosnál ezért nincs hp duplázás.) Egy körben egy. Amennyiben a kupachoz valaki hozzányúl, az összes hullafaló egyszerre jön elő.
Mindegyik hullafaló mással rendelkezhet. Minden hullafalónál 12-es kockával kell dobni. Mindegyik kocka más tulajdonságot ad nekik. Az első hullafaló nem rendelkezik egyikkel sem.

1 - Vérengző - a hullafaló kétszer támad, két véletlenszerűen választott célpontra. Nem lehet SWITCH-cselni.
2 - Vadász - a hullafaló mindig a legkevesebb HP-val rendelkező játékost támadja.
3 - Vezető - az összes hullafaló +6 erőt kap.
4 - Osztozkodó - az összes többi hullafaló körönként 10-et gyógyul, az osztozkodó pedig 10 életpontot veszít.
5 - Kegyetlen - a piros csíkkal rendelkező hullafalókat megeszi, megkapva képességüket és erejüket.
6 - Rejtőzködő - lejövetele után az első öt körben nem lehet látni. Ilyenkor az első körben +50-et sebez, másodikban +40-et, harmadikban +30-at, negyedikben +20-at, ötödikben +10-et. Csak olyan játékos közül választ célpontot, akit nem üt más hullafaló.
7 - Frontharcos - minden környező hullafaló után kap egy 1-es sebzéscsökkentést, ami azt jelenti, hogy minden felé érkező támadásból 1-el kevesebb sebzést kap.
8 - Éhes - négyszeres sebzést okoz, mindaddig, amíg valamelyik játékos meg nem hal. -> Jóllakott - kétszeres sebzést kap.
9 - Önző - ha ezt a hullafalót ütik, csak az ütés ötödét kapja, viszont az összes többi hullafaló is sebződik a támadás ötödével megegyező mértékben. Amennyiben csak egy másik típusú hullafaló van, az önző hullafaló ereje duplázódik és új képességet kap.
10 - Toxikus - a toxikus hullafaló közelében nem lehet speciális képességet használni. (tehát íjászokon kívül senki) Emellett immúnis a mérgekre.
11 - Szaladgáló - a szaladgáló hullafaló nem üt senkit. Ha valaki ráüt, arra viszont rátámad. Akit a szaladgáló hullafaló üt, arra minden további hullafaló csak 12-őt üthet.
12 - Kannibál - a kannibál hullafaló a többi hullafalót üti. Ha egy általa eddig megütött hullafalót kivégeznek +30 támadási értéket kap. Ha megtámadják vagy nem maradt más típusú hullafaló, megmarad az ereje és egy újabb képességet kap. (tehát újra kell neki dobni)

17. Boss

Erdei Boszorkány [Nagyon Nehéz]
Képe:

Életpont: 1355
Fegyverkezelés: 15
Erő: 15
Kitartás: 14
Gyorsaság: 20
Speciális képesség: 22
Páncél: 860

A teremben alapból vaksötétség és éjszaka van. A sötét erdő közepén halványan pislogó fáklya jelzik, hogy egy viskóval kezdődik a harc. A viskóba belépve a boss egy széken ül és mellette egy asztalon három koponya hever. Amint az első játékos belép, a boss visít és a viskó összedől és a boss már támad is.

Három koponya hever az asztalon. Az egyik fehér, a második piros, a harmadik pedig lila. A koponyákat fel lehet venni az asztalról és később át lehet adni másoknak, viszont arra figyelni kell, hogy az átadás és a felvevés is mellékcselekvésnek számít.

Az elején a fehér koponya megszólal.
- Felvehetsz, ha különleges akarsz lenni. Átadhatsz ha nem akarsz különleges lenni. Vagy félsz. Soha többet engedni nem vélsz.
És többet nem szólal meg, csak nevet örökké.
Majd a piros koponya szólal meg.
- Felvehetsz, ha különleges akarsz lenni. Átadhatsz ha nem akarsz különleges lenni. Vagy félsz. Soha többet mutatni nem vélsz.
És többet nem szólal meg, csak nevet örökké.
Végül a lila koponya szólal meg.
- Felvehetsz, ha különleges akarsz lenni. Átadhatsz ha nem akarsz különleges lenni. Vagy félsz. Soha többet tartani nem vélsz.
És többet nem szólal meg, csak nevet örökké.

Amennyiben háromnál kevesebb játékos vetemedik a bossnak választhatnak minimum annyi koponyát, mint ahányan vannak. A harc során csak azok a koponyák lesznek.

A koponyák amíg a földön hevernek vagy az asztalon vannak, addig blokkolnak minden érkező támadást és nevetnek, ha valamelyiket megütik, szintén csak nevetnek. A bosst csak akkor lehet ütni, mikor mindegyik koponya valaki birtokában van. Egy játékosnál akármennyi koponya lehet. Amelyik játékosnál koponya van, az nem használhat hazatérés kristályt, a koponyák csak kinevetik.
Miután felveszik őket a fehér koponya remeg (sebzésnövekedéssel egyre intenzívebb a remegés), a piros koponya folyton forogni próbál (ha a boss üti a hordozóját, akkor ugrál), a lila pedig kuncog, majd kacag, majd nevet, majd vihog, majd mániákusan visítva röhög. (Sebzés alapján.)

A fehér koponyát hordó személy 10 bosskör után 150 sebzést szenved el. Első átadás után már csak 9 kör lesz, majd egyre kevesebb és így tovább. Ha valakit megsebzett onnantól helyreáll és ismét 10 körönként robbant, viszont a sebzése felmegy 75-el. Maximum 375-ig mehet így fel.
A piros koponyát hordó személy kétszeres sebzést kap a bosstól, viszont, ha nem őt támadja a boss, akkor az erejének harmadának értékével (felfelé kerekítve) sebez mindenkit körönként. A koponya egy játékosnál maximum 20 boss kiskörig lehet (összesen), utána a játékostól ellöki magát és visszatér a sebzésblokkoló státuszhoz. A sebzés öt kiskörönként nő, az ötödiknél már háromszoros, a tizediknél már négyszeres és a tizenötödiknél már ötszörös. Az utolsó, 20. ütés már hatszoros. Ilyenkor mindig +1 koponya villan fel a boss agancsán.
A lila koponya egybefonja a hordozója végtagjait, így az a koponya átadáson kívül nem tud csinálni semmit sem. Emellett folyamatosan sebzi. Először 3, majd hármasával megy fel a sebzés körönként. A sebzés átadáskor leesik háromra, viszont a körönkénti növekedés száma minden átadás után duplázódik. (Tehát első átadás után körönként 6 sebzéssel nő.)

Boss halálakor a koponyák is elporladnak.

18. Boss

Meskiz, a Csendes Gyilkos [Nehéz]
Képe:

Életpont: 1288 + 375 = összesen 1663
Fegyverkezelés: 27
Erő: 20
Kitartás: 12
Gyorsaság: 18
Speciális képesség: 19
Páncél: -

A pálya egy óriási, csendes vizű tavon játszódik. A kapunál szárazföld van, majd összesen öt másik kis lápos sziget.

Ha valaki a vízbe ugrik, azt egy krokodil lerántja a víz alá, majd elkezdi széttépni. A karakter 2 fulladás sebzést szenved el (ami páncélfüggetlen, HP-ból von le) ami körönként 3-al nő (5, majd 8, majd 11...stb.). A vízből megpróbálkozhat kijönni az 1-es szigetre, de csak 5-ös és 6-os dobásnál sikerül. A próbálkozáson kívül körében semmi mást sem tud csinálni.
Ha valaki többet tartózkodik egy kis szigeten, mint két nagykör, azt egy krokodil lerántja a víz alá. Ez alól kivétel az ötös sziget és az, ha már egybefonódtak a szigetek.

Egy nagykörben egy játékos csak egy szigetet tud ugrani. A szigetek a következőek:

Sziget kép:
1-es sziget: Az egyes sziget húsdarabokkal van tele. Minden játékos után, aki az első szigetre ugrik egy Éhes Krokodil jön le.
2-es sziget: A kettes szinget lyukakkal van tele. A kettes szigetre csak az 1-es szigetről lehet átugrani. A kettes szigetre ha valaki rálép, minden, a szigeten lévőt megsebez a saját sebzésével egyenlő értékben. Ilyenkor a lyukakból tüskék jönnek elő.
3-as sziget: A hármas sziget futóhomokkal van tele. A hármas szigetre csak az 1-es szigetről lehet átugrani. Aki ezen a szigeten van, annak dobnia kell +1 kockával. Csak 5-ös és 6-os dobásánál ugorhat tovább. Minden akrobatika jártasságpont +1-et ad a dobáshoz.
4-es sziget: A négyes szigeten hever egy csomó fegyver. A négyes szigetre a kettes és a hármas szigetről lehet átugrani. Mindenki után, aki a 4-es szigetre lép egy Krokodil Harcos jön le.
5-ös sziget: Az ötös sziget egy kis, C alakú, erdős környezettel ellátott sziget. A 3-as és 4-es szigetről lehet ide ugrani. Ha valaki erre a szigetre lép, akkor előbújik először a boss. Ilyenkor az összes, a víz alá lerántott játékos visszakerül az első szigetre.
5. sziget fázis: A boss 23 sebzéssel harapdálja a célpontját, majd három körönként megfordul és megpróbál föntről lecsapni a soron következő játékosra. Ha a soron következő játékos nincs a szigeten,  akkor 23 sebzést kap. Ha az ötös szigeten van, akkor nem találja el.
A bossnak ilyenkor 1288 élete van.

Ha leütik az első csíkját, akkor a boss visszahúzódik a víz alá és az első öt sziget egybe olvad, egy erdős szigetet alkotva.

A boss majd újra előjön.
A boss körönként véletlenszerű képességet használ.
1-2: A boss harapása kétszereset sebez.
3-4: A boss eltűnik és a következő körben nem lehet megtámadni.
5-6: A boss meglendíti farkát és a sebzésének megfelelő értékben sebez mindenkit.

Segítők:
Mindegyik krokodil kiskörönként egy szigetnyit tud úszni. 3-as szigetet kihagyják.

1. Éhes Krokodil
Képe:

Életpont: 200
Sebzés: 6
Páncél: 100
Az Éhes krokodil minden körben 2-vel többet sebez.

2. Krokodil Harcos
Képe:

Életpont: 300
Sebzés: 12
Páncél: 200
A krokodil harcosok +4 sebzést kapnak a célpontjuk ellen, minden egyes más krokodil után, ami őt üti.

19. Boss

Razonek és az igazi Pókkirálynő [Rémálom]
Képe:

Pókkirálynő:

Életpont: 1655 + 531 = összesen 2186
Fegyverkezelés: 21
Erő: 27
Kitartás: 19
Gyorsaság: 16
Speciális képesség: 32
Páncél: -

Razonek:

Életpont: 1062
Fegyverkezelés: 30
Erő: 26
Kitartás: 12
Gyorsaság: 34
Speciális képesség: 18
Páncél: 782

A boss hatástalanítja a hazatérés kristályt.

A pókkirályné először csak a terem távoli sarkában bújik meg. A pók előtt azonban egy nagy láthatatlan pókháló van, ami földtől plafonig ér, így aki a póknak akar rohanni, az beleragad a pókhálóba és két nagykörön keresztül nem tud kiszabadulni.
A ragadós pókháló előtt három jelentős pont van: A lyuk, amiben végig pókháló van, a kidőlt fa, amin fel lehet mászni a vérengző vadászpókhoz és a vérengző vadászpók a sarokban.

A vérengző vadászpók a harc elején elkapja az első beérkezőt, a sarokba rántja és elkezdi veszettül rágcsálni, először 15-öt, majd 20-at, majd 25-öt...stb. sebezve belé. A pókot a fán futva lehet megközelíteni. Ha leütik, akkor 4 kört vár és csak utána jön (az ötödikben) megint. Nincsen vérengző vadászpók, ha a bossnak egyedül mennek neki.
A fára futás egy mellékcselekvés + a fára futás körében a játékos csak a vérengző vadászpókot tudja támadni (meg más fán lévő pókokat értelemszerűen), kivéve, ha íjász. (Íjásznak felfutni sem kell, hogy megüthesse, de felfuthat, ha ez a vágya.) A fára lépéskor, minden játékos után három vérengző óriáspók támad, mindegyik egy-egy véletlenszerűen választott célpontot támadva. A fa körül már vártak ellenfeleikre, így az első támadásuk azonnali, onnantól azonban rendesen, két körönként támadnak.
A lyukban tíz vérengző óriáspók van, amik alapból nem támadnak, csak várnak, hogy oda menjen valaki. Amint valaki megtámadja őket kirepülnek és szintén véletlenszerű játékosokra ugranak. Első támadásuk azonnali, onnantól két körönként.

Ha a tíz vérengző óriáspók már kint van, akkor be lehet menni a lyukba, ahol egy kristály hever. A kristályt ha megérinti egy játékos, akkor a vastag pókháló szétszéled és a pókkirálynő lejön a sarokból. Ha a kristály megérinthető, de senki sem teszi, akkor 5 kör múlva automatikusan egy játékosnak vágódik, pixeleire esik és ugyanaz történik utána, mint megérintés után.

Pókkirálynő fázis (1655 HP):

A pókkirálynő mikor leugrik megremeg a föld és még három fa kidől, a maradék három sarokra nézve. Ilyenkor maximum négy vérengző vadászpók van (0 van, ha egyedül megy valaki, 1 van, ha ketten, 2 ha hárman, 3 ha négyen és 4 ha annál többen) és ugyanazt csinálják, mint az első, csak a pókjainak külön számolódik a HP-juk és a lejárati idejük is. A maradék három fa is ugyanúgy idéz vérengző óriáspókokat, mint az első.
A pókkirálynő négy körönként lehálózza, azt, akit támad és a legnagyobb HP-val rendelkező nem lehálózottra támad onnantól. A lehálózás egy nagykör múlva lejár.
A pókkirálynő legyőzése után visszahúzódik a sarokba és lejön az idomára, Razonek.

Razonek fázis (782 P):

Razonek lejövetelekor teljesen változik a stat arány, amit nézni kell. Mindenkinek újra lesz számítva mindene, mielőtt nekimennek az idomárnak.
Razonek fázisában a vérengző vadászpókok is visszahúzódnak, nem csak a pókkirályné, azonban a vérengző óriáspókok lent maradnak és Razonek minden lent lévő vérengző óriáspók után +15-öt üt.

Razonek a hegyes pókláb karjával egyszerre két játékost támad, amennyiben vagy mind a kettő közelharci, vagy mind a kettő távolsági, így egyszerre ketten fogják, amennyiben van annyi játékos. Ez nem kétszer támadást jelent, tehát egy játékos esetében csak őt támadja.
Razonek három körönként egy mérget lövel, ami 5 méregsebzést tesz célpontjaira, ami körönként sebez. Ha egy olyan játékosra kerül a méreg, akin már van, akkor leesik. Ha minden játékoson van méreg, akkor Razonek vért köhög fel és annyi sebzést szenved el, hogy átkerüljön a következő fázisba.

Minden egyes játékost ért gyógyítás után Razonek egyel többet sebez. (Így például egy 3 körön keresztül tartó gyógyítás után +3-at.)
Miután leesik Razonek páncélja, eldobja vállpáncélját, szemei bevörösödnek, ordít egy nagyot és a pókkirályné is lejön (531 HP-val), meg a négy kidőlt fa és a vérengző vadászpókok is. (Ugyanaz alapján, ami alapján a Pókkirálynő fázisban is, csak ekkor újra meg kell nézni hány élő játékos van) Razonek ilyenkor kétszeres sebzést kap.

Segítők:

1. Vérengző Vadászpók
Képe:

Életpont: 10
Sebzés: 15
Páncél: -
Amint leütik elengedi az általa elkapott játékost.

Ha a HP-ját túlütik, akkor a következő előjövetelekor a túlütés ereje hozzáadódik a saját HP értékéhez. (Tehát, ha például 40-et sebeznek belé, az 10+30, következő előjövetelkor 40 HP. 40-re 2x 30-nál meg +20 adódik hozzá...stb.)

2. Vérengző Óriáspók
Képe:
Életpont: 60
Sebzés: 25
Páncél: -
Két körönként támad.

20. Boss

Jaleena, az Amazon [Nagyon Nehéz]
Képe:

Életpont: 25000
Fegyverkezelés: 42
Erő: 8
Gyorsaság: 32
Speciális képesség: 20
Páncél: 500

Jaleena mögött négy totem van. A szélső bal oldali kék-sólyom, a középső bal oldali sárga-hal, a középső jobb oldali narancs-tigris és a szélső jobb oldali lila-kígyó.
Besétáláskor a boss előtt a földön a következő világító szöveg olvasható: "Mutass egy totemre és mondd ki az ősi szellemek állatának egyikét: sólyom, hal, tigris, kígyó."

Minden játékosnak a körében egy totemre kell mutatnia, majd mondania kell, hogy sólyom, hal, tigris vagy kígyó. Ha egy karakter nem mutat rá egy totemre sem (vagy rosszra mutat) a totemek felizzanak és mindenki sebződik 150-et.
Ha már nem maradt hátra totem nem kell többet mondani.

Egy totem maximálisan négy fej magas lehet. (1 alap +3 rárakott.) Ilyenkor a totem aktiválja a végső effektjét és megszilárdul, fölötte egy felirattal: "Maximális magasság elérve."
Mindegyik rakható totemből 3 van.

Totem rakásnál mindegyiknél más és más történik.
Sólyom totem rakásnál a boss +1 támadást kap egy véletlenszerű célpontra.
Hal totem rakásnál a boss ereje megnő 30-al.
Tigris totem rakásnál a boss minden ütése +15*tigris totemek területi sebzést okoz. (Elsőnél 15, majd 30, majd 45)
Kígyó totem rakásnál a játékosok először 3-as körönkénti sebződést kapnak, majd másodikkal ez 12-re nő, majd harmadikkal 21-re.

Amint egy totemen meglesz a +3 totem és eléri a maximum magasságot a teteje lekerekül és a totem fényleni kezd. A totem összeállítása lényegtelen, csak a magasság számít.

Sólyom: A boss és a játékosok mind magasra szállnak a levegőben és a plafon éggé változik. A boss fénylő, aranyszárnyakat kap a játékosok pedig fekete, démoni szárnyakat kapnak. A játékosok minden körben lévő első ütése ilyenkor tízszereset sebez.
Hal: A talaj egy óceánná változik, amin állnak a boss és a játékosok. Az óceánból körönként egyszer egy cápalovag jön elő, ami 75% esély, hogy a bosst, 25% esély, hogy a soron következő játékost üti. Boss megütésekor 2000-et sebez, játékos megütésekor 75-öt.
Tigris: A terem falaiból tigrisek jönnek elő, majd a boss és a játékosok akaratlanul is felülnek rájuk. A boss alatti óriás tigris ilyenkor szaladni kezd, a játékosok pedig kergetik. (Ha a sólyom is aktivizálódik repülő tigrisek jönnek.) Minden játékos és a boss is kapnak egy íjat.
A boss sebzése nem változik, csupán innentől mindig a soron következőt lövi, SWITCHEK hatástalanok. A játékosok csak lőni tudják a bosst, a petek sem tudják utolérni. A nyilak az alábbi módon sebeznek: amennyiben a lovaglás harmadik jártasságon nincs pont, rendes sebzésüknek megfelelően, amennyiben kezdő szintű +100-at, amennyiben gyakorló +250-et, amennyiben haladó +500-at, amennyiben profi +750-et és amennyiben mester szintű +1000-et. Az íjászok emellett kapnak egy "hazai pálya" buffot és ez a fázis alatt nyilaik nem mehetnek mellé, még ha eredetileg mellé mennének is.
Kígyó: "A kígyók elkaphatóak." - ez az üzenet jelenik meg mindenkinek. A plafonból kígyók kezdenek potyogni. A kígyók elkapásához egy 12-es kockával kell dobni. 1-3 nulla kígyó, 4-6 1db, 7-9 2db, 10-12 3db.
Ahány kígyót elkap egy játékos annyiszor 50-es mérgezést tesz a bossra.

Segítők:

1. Cápalovag
Képe:

Életpont: -
Sebzés: 75, utálja az amazonokat, így beléjük 2000
Páncél: -


A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Dec. 18 2015, 18:34-kor.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19623
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Bossok pontjai/adatai Empty Re: Bossok pontjai/adatai

Témanyitás by Kayaba Akihiko Pént. Szept. 04 2015, 18:52

21. Boss

Jeges Őrület [Kihívást Jelentő]
Képe:

Életpont: 1
Fegyverkezelés: 100
Erő: 150
Gyorsaság: 100
Speciális képesség: 100
Páncél: 2113

A bosson MINDEN használ, még az is, aminél oda van írva, hogy bossokon nem használható. (Kivéve az instant kill kategóriába eső dolgok.)

22. Boss

Mokkrer, a Jégkatona [Nagyon Könnyű]
Képe:

Életpont: 2000
Fegyverkezelés: 30
Erő: 21
Gyorsaság: 35
Speciális képesség: 20
Páncél: -

Körönként 5 Jégcsontvázat hív elő.
Mokkrer halálával a jégcsontvázak is eltűnnek.

Segítők:

1. Jégcsontváz
Képe:

Életpont: 200
Sebzés: 17
Páncél: -
Tűz elemű támadások egy ütésből kivégzik.

23. Boss

Juukrat, Fagy Féreg [Könnyű]
Képe:

Életpont: 2263
Fegyverkezelés: 20
Erő: 30
Gyorsaság: 45
Speciális képesség: 20
Páncél: -

A bossterem egy nagy jeges táj, egy óriási lyukkal a közepében. A lyuk szélén egy Juukrat hívő van (1 HP-val), aki csak ismételgeti, hogy a világromboló féreg áldozatot követel. A boss három kör múlva jön elő, vagy ha valaki beleugrik a lyukba. Az ugrót a féreg bekapja és 750 sebzést oszt ki neki.

A féreg minden 2. köre után egy körig a jég alá megy. Ilyenkor a következő játékos körben nem lehet megsebezni. Ebben a körben kijelöl egy véletlenszerű játékost, akit megpróbál bekapni. A játékosnak ilyenkor meg kell mozdulnia (tehát kört kell kapjon) és amennyiben ez nem sikerül, az adott játékost eltarolja a kukac, 150-et sebezve.
Minden jég alá bújás után a féreg ereje 75-el nő és 200-at sebződik.

24. Boss

Gant, Vízköpők Mestere [Haladó]
Képe:

Életpont: 700
Fegyverkezelés: 35
Erő: 45
Gyorsaság: 30
Speciális képesség: 50
Páncél: 750

Egy trónban ül egy bálterem végében, a magasban. A lépcső előtt a két oldalán egy-egy vízköpő van. Ha akárki is közel lép hozzájuk, akkor megszólalnak. Ilyenkor immunisak az ütésekre. A fejük fölött megjelenik a nevük, a bal oldali Take, a jobb oldali Give. Szobor fejüket lassan egymás felé fordítják. Give szólal meg először mély, nyugtató hangján:
- Szerintem engedjük át őket.
Take válaszol vékony, fülsüketítő hangján:
- Szerintem meg ne.
Give:
- Úgy gondolom, hogy kijár nekik a jutalom, ha már eljutottak idáig.
Take:
- A főnök most nagyon beteg, még esélyük is lenne a végén.
Give:
- Igaz, de mindenkinek kijár az esély.
Take:
- Akkor nekünk mi marad?
Give:
- Az alvás.
Take:
- Jó ötlet.
Give:
- Jó éjt!
Fejüket visszafordítják előre, majd elalszanak. Ezentúl szabad a feljáró.
Ha valaki felmegy a lépcsőn az meglátja Gantot, ki felébred és lelöki a lépcsőről. A játékos ilyenkor 300-akrobatika*75 sebzést szenved el.
- Jajj, szíves elnézésem, de csak ünnepélyes cipőben lehet itt megjelenni.
Gant ezután leugrik a bálterembe és két segítőjéhez kiált:
- Give, Take! Keljetek már fel és hozzatok nekem teát végre! Jut eszembe, milyen teát igyak?
A játékos válasza lényegtelen, Gant a következőt mondja a következő körben:
- Akkor hát legyen fekete tea.
Give és Take elvonulnak és elindul az első fázis.

Gant két körönként a szárnyait meglengetve területi sebzést okoz.
A teahiány miatt Gant minden körben +15 sebzést oszt ki és minden ütés után +5 sebzést kap.
Amikor Gant meghal minden játékos egy "Take it out" debuffot kap.

Give és Take akkor térnek vissza, mikor Gant elpixeleződik. Mindketten fekete teát vittek és meglepetésükben elejtik.
Give:
- Meghalt?
Take:
- Tudtam, hogy nem kellett volna itt hagyni egyedül.
Give:
- Szegény Gant baba, csak kétezer éves volt.
Take:
- És még harcolni sem tanítottuk még meg.
Give:
- Na fejezzük ezt be gyorsan.

Give körönként két véletlenszerű játékosra tesz egy "Take it out" debuffot a célpontjának sebzése mellett.
Take körönként a célpontja mellett két véletlenszerű játékost támad. Sebzése a "Take it out" debuffok számával szorzódik. Amennyiben a buffok száma nulla, a sebzés is nulla.
A játékos minden rajta lévő debuff után +15-öt sebez ütésenként a segítőkbe.

Segítők:

1. Take
Képe:

Életpont: 500
Sebzés: 15
Páncél: 600
Boss tulajdonságokkal rendelkezik.
Ha Give meghal ő is meghal.

Give
Képe:

Életpont: 500
Sebzés: 60
Páncél: 600
Boss tulajdonságokkal rendelkezik.
Ha Take meghal ő is meghal.

25. Boss

Két Fejű Óriás [Halál]
Képe:

Életpont: 2500
Fegyverkezelés: 25
Erő: 45
Gyorsaság: 36
Speciális képesség: 19
Páncél: 500

A boss hatástalanítja a teleport kristályt.

A bossnak két célpontja van. Az első célpont az elsőnek beérkező, a második célpont a másodiknak beérkező. Amennyiben az első után nem érkezik más (tehát egyedül támadnak neki) akkor csupán egy célpontja van.

Az elsődleges célpontját körönként üti a fejszéjével.
A másodlagos célpontjába két körönként sebez öklével.

Minden ütéssel különböző debuffot tesz célpontjára. Minden célponton külön számolandó az ütések száma.

1. ütés (RAGE/FEAR): Ha fejsze, akkor -50% kapott gyógyítás. Ha ököl -50% kiosztott sebzés. (Leszedhetetlenek.)
2. ütés (FEAR/RAGE): Ha fejsze, akkor -50% kiosztott sebzés. Ha ököl -50% kapott gyógyítás. (Leszedhetetlenek.)
3. ütés (PUNCTURE/CRUSH): Ha fejsze, akkor körönkénti 75 vérzés. Ha ököl, akkor 375 sebződés 5 körönként. (Leszedhető/levédhető.)
4. ütés (BLOODTHIRST/PARALYSIS): Ha fejsze, akkor mellékcselekvés elvesztése. Ha ököl, akkor támadási körök elvesztése. (Leszedhetetlenek.)
Minden további ütés (ZEAL): +75 erő és 150 sebződés.

A boss 50% HP alatt dühöngő fázisba lép, ekkor kétszeres sebzést kap, viszont fejszéjével körönként kétszer üt és öklével körönként egyszer támad.

26. Boss

Crach, a rettenthetetlen
Képe:

Élet: 1500
Fegyverkezelés:36
Gyorsaság: 38
Erő:27
Speciális képesség: 23
Páncél: 700

A csata kezdetén annyiszor 3 viking harcos van  ahány játékos van (egy játékos esetén nincsenek segítők).

Ha valaki switchel miközben a leváltott játékos a bossal harcolt az egyén plusz 15 sebzés fog elszenvedni (sokszorozódik).

Ha egy támadás sikertelen ellene a következő hatások egyike aktiválódik (random):
Leütés- Crach a szabad kezével egy méretes ütést mér a delikvens fejére amitől a delikvens megszédül és a következő körében a támadásaihoz eggyel nagyobbat kell dobni.
Félre söprés- Crach a szabad kezével félre söpri az ellenfelét és ledönti őt a lábáról (akrobatika jártasságtól függetlenül) a következő körben az áldozat elveszít egy támadást.
Lefegyverzés – Megragadja a fegyverforgató kezed és addig csavarja még el nem engeded a fegyvert. Elveszíted a fegyvered és csak egy mellékcselekvés beáldozásával veheted ismét kézbe.

Segítők:

Viking harcos
Képe:

Élet: 50
Erő: 3

Folyamatosan özönlenek a csatatérre és hátráltatják az ellenfeleket (egy játékosra mindig hárman támadnak kivéve azt aki Crachal harcol.) Azok a játékosok akik a harcosokkal küzdenek nem támadhatják meg a bosst és nem is használhatnak rajta mellékcselekvést kivéve ha switchelni szeretnének. Ilyenkor a boss a switchelő játékost támadja azonban a segítők rögtön arra támadnak akit leváltottak.

27. Boss

Jégkirálynő
Spoiler:

Élet:2000
Fegyverkezelés: 45
Erő:75
Gyorsaság:45
Speciális képesség:45

A boss testén, az első támadás előtt tíz kis apró jégrózsa jelenik meg, minden alkalommal ha a boss képességet használ x számú rózsa elporlad. Ha a boss nem támad vagy nem tud két rózsa ismét megjelenik.

Jégtüske: (3 rózsa)
A boss három jéglövedéket lő ki  random célpontokra alap+15 extra sebzést okozva vagy számtalan apró tüskét küld egyetlen célpontra 3x alap sebzést kiosztva.

Páncél: (2 rózsa)
Speciális képességnek x2 páncél pontot Ad a bossnak.

Hóvihar(5 rózsa):
Minden játékos gyorsasága feleződik a boss következő három cselekvése alatt.

Halálcsapda (10 rózsa)
A földből számtalan hegye jégoszlop tör elé felnyársalva egy játékost. A sebzést egy 12 kockával kell dobni. 1-2 esetén 0 sebzés okoz, majd minden érték után plusz 75-öt sebez.

A tűz alapű támadások dupla sebzést okoznak a bosson.

A rózsák elpusztithatók.

Ha tűzzel támadják a rózsákat akkor azok amik megsemmisülnek nem termelődik újra.

28. Boss

Rosaline [Könnyű]

Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Kitartás: 1
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 1
Páncél: 5

1.fázis

A boss egy aranyozott állótükörben létezik. A játékosoknak a tükör elé kell állniuk, mindenkinek egyesével, hogy mindenki kapjon egy feladatot. Mindenki csak egyszer állhat a feladatáért sorba és annyi feladat van, amennyien részt vesznek. A feladatok sorrendjei mindig ugyan azok.
Teljesített feladat esetén a következő játékos jön. Sikertelen teljesítés esetén a boss az adott játékos (felszerelés nélküli) statjaival erősödik. Csak akkor vált fázist, ha az utolsó feladatért is odaálltak.
A feladatok:
(Mivel a csarnokos csapatok maximum létszáma 6, csak az első 6 feladat lesz feltüntetve.)

1. Rosaline azt mondja, sebezd meg az egyik társadat! De nem ám csak úgy éppen csak. Teljes erőddel a fegyveredet is használva! Törjön az a páncél, érezze a pengét a húsban!
2. Rosaline mondja! Vetkőzz teljesen meztelenre és maradj is úgy még egészen addig még együtt játszunk. Aztán nem csalni! Nincs takarás, meg bujkálás! (elvész a felszerelés bónusz)
3. Rosaline azt mondja! Igyál meg egy mérget!
4. Rosaline azt mondja Táncolj! Táncolj mindhalálig, és nem elégszem ám meg a jobbra lépek balra lépek mozdulatokkal. Légy kreatív! (-10 csp/kiskör)
5. Rosaline azt mondja! Ezentúl mindig ha tennél valamit (OOC ha sorra kerülsz) rímeket kell faragnod! A hallgatás nem elfogadott. (Minden beszéden alapuló cselekvés hatását veszti: Skillek, switch, parancsnoki utasitások stb.)
6. Rosaline mondja csókolj meg valakit! Igazit, ne csak színjáték legyen. Plusz pont jár ha azonos nemből választasz "partnert".

Ha valaki rátámad a tükörre, 50 erőpont felett betörheti azt. Ilyenkor a harc véget ér és minden résztvevő teljesítetlen feladatok*15 sebzést szenved el.

2. fázis

A boss felveszi az első feladatot hibázó játékos alakját, kilép a tükörből és az eleddig szerzett pontjaival száll harcba. Ha több hibázó játékos volt, 4 kiskörönként vált alakot. Amennyiben az életpontjai elfogytak, a boss elpixeleződik és a harc véget ér.

29. Boss

Tekkah [Kihívást jelentő]
A boss lényegében egy hatalmas tüzes szikla sok élettel.

Élet: 1250
Fegyverkezelés: 44
Erő: 81
Gyorsaság: 38
Spec képesség: 29
Páncél: 1250

Ameddig az életcsíkja zöld, addig nagykörönként 15 hősebzést oszt ki minden ellenfelére. Ha sárgába csúszik az élete, akkor ez a sebzés 30-ra nő.

Egyébiránt ameddig a páncéljából van, addig minden sebzése +25% hősebzést okoz (ez megfelelő potival/páncéllal/egyéb felszereléssel elkerülhető), ugyanakkor jég vagy víz alapú fegyverekkel/képikkel +25% sebzést kap.

Dühöng, és mindig azt veszi célba, aki legutoljára eltalálta, ez alól a kartávolságán kívülről támadó távolsági harcosok kivételek, ha ilyen támadás éri, akkor a korábban sebzést okozó közelharcost támadja

Amikor pirosba csúszik az élete nem lehet többet sebezni, viszont megjelenik egy zölden világító kő, amit a boss mellkasába helyezve a Tekkah élete azonnal nullázódik.

30.boss

Jack Skeleton [Idegörlő]
A jégbefagyott szivárványos csontváz.

Élet: 1000
Fegyverkezelés: 45
Erő: 68
Gyorsaság: 45
Spec képesség: 45
Páncél:3000

Tök (3-szor annyi darab, ahány résztvevő van)

Élet: a csapat össz SP-je
Erő: 8 (Lovagoknál 15)
Fegyverkezelés: 15
Gyorsaság: 15
Speciális képesség:15

Ha egy tök eltörik, az erejének megfelelő sebzést okoz

Jack kezét gyűrű alakban tartva van jégbefagyva. Minden körben színt változtat a gyűrű (A kasztok főoldalon látható sorrendjének megfelelően - a jelenlévők kasztjából válogatva)

Minden Tök, ami a gyűrűn átkerül levesz Jack páncéljából a tök ereje*a tök HP-ja értéknyit.

A tök olyan színt vesz fel, ha hozzáérnek, amilyen kasztú az illető, aki hozzáért. Ezt a színt ezután megtartja.

A gyűrűn csak a színének megfelelő színű tök kerülhet át. Aki nem megfelelő színű tököt dob át, az a második fázistól minden elszenvedett találatkor a boss sebzése+a tök ereje*a tök HP-ja sebzést szenved el.

Ha a boss páncélja elfogyott, vagy nem maradt több tök, kezdődik a második fázis.

A boss switchig azt támadja, aki utoljára juttatott tököt a gyűrűbe.

A boss sebzéséhez hozzáadódik a tök HP-ja*ahányat a támadott játékos a gyűrűbe juttatott
A második fázis addig tart, ameddig Jack élete sárgába nem csúszik

Sárga és vörös életcsíkkal Jack minden harmadik kiskörben újra megfagy, és egy kiskörig támadhatatlanná válik.

Megfagyott állapotában Jack gyógyul az utolsó bekapott sebzés 25%-val.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19623
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Bossok pontjai/adatai Empty Re: Bossok pontjai/adatai

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Okt. 15 2019, 12:43

31. Boss

Zkratka, a Nagy Vörös [Könnyű]
”Képe”:

Élet: 1000
Fegyverkezelés: 82
Erő: 23
Gyorsaság: 47
Speciális képesség: 21
Páncél: 5000

Zkratka a sérülékeny testét egy vastag páncélréteggel védi. Ahhoz, hogy az életpontjait sebezhessük, vagy le kell sebeznünk a páncélját teljesen, vagy fel kell buktatnunk. Ha Zkratka lábát minimum 1 támadás éri, a sebződés elől azonnal visszahúzza a hasa alá a lábát és 2 kör múlva engedi azt a lábát csak vissza. A harc első kiskörében nem lehet a lábait célozni.  Ha vagy a jobb oldalán, vagy a bal oldalán mindhárom lábát visszahúzza, a boss felborul és a hasát sebezve közvetlenül az életpontjait lehet sebezni. A leütését követően a 3. körében áll újra talpra. A lábak nem kapnak egyéni jelzőt vagy indikátort! Ha valaki a boss hasa alá akar menni, míg nincs felbuktatva, azonnal elszenved 6 támadást a bosstól és a boss minden lába visszaereszkedik azonnal a földre.

Minden körben két célpontot támad (egy váltható célpontot és a támadót). Ha a bosst felborították 3 körig marad fekve, ez idő tájt pedig nagynyomású, forró vizet köp a váltható célpontjára, mely 45 sebzést okoz. Felborult állapotban a boss nem tud kétszer támadni.

32. Boss

Grotch, A Szárazföldi Patkány [Könnyű]
”Képe”:

Élet: 1250
Fegyverkezelés: 41
Erő: 33
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 43

Az első körben a leggazdagabb játékosok közül 5-öt eltalál egy kivédhetetlen támadással. (ha kevesebben vannak jelen, a támadás nem oszlik el, így ha 1 ember van jelen, csak 1x támad)

A boss azt támadja mindig, akinek a legtöbb pénze van. Ez nem védhető és switch esetén is 1 kör múlva visszaáll az eredeti célpontjára.

A boss alaptámadásai a sebzésen túl, a sebzés értékének megfelelő mennyiségű aranyat lop el az eltalált játékostól.

Ha a célpontnak nincsen aranykészlete, a boss 3x-os sebzést oszt ki rá.

A boss az ellopott dolgokból, az értékkel egyenértékű páncélt növeszt magán.

A bossteremben történő anyagi kár csak akkor lesz végleges, ha az „áldozatok” elhagyják a bosstermet a boss legyőzése nélkül, akár portolva, akár burkolva. A perma halált halt játékosnak a boss visszatulajdonítja a tulajdonait, hisz így a fair.

33. Boss

A Megfigyelők [Kihívást Jelentő]
Képe:

Élet: Megfigyelő - 1000 HP | Szívkő – 250
Fegyverkezelés: 35
Gyorsaság: 80
Speciális Képesség: 50

A boss kétféleképpen is legyőzhető: A szívkövek elpusztításával, vagy a négy Megfigyelő legyőzésével. Minden megfigyelőhöz tartozik egy Szívkő, melyet csak III-as Észleléshez lehet észrevenni.

A Megfigyelők elől akképpen lehet elbújni, hogy annyiszor dobsz Korona/Koponyát, ahány szintű Lopakodásod/Rejtőzés van +1. Elég egy Korona a sikerhez. Belépés előtt jelezni kell kinek melyik jártassága aktív! Az észrevétel valóságos alapokon történik, ami felülírhatja a jártasságot (pl nagy fénnyel járó képesség felfed az embert)

Csak az támadhatja a Szívkövet, akit még nem fedtek fel

A Megfigyelőknek nincs erejük, azonban, ha 3 Figyelem jelző kerül egy emberre, akkor a következő körben fényes sugaraikkal pixeljeikre robbantják a figyelmükben lévő játékost. Minden körben 1 figyelemjelzőt kapunk, akkor is, ha több Megfigyelő néz minket egyszerre.

Ha valakiről lekerül a figyelemjelző (egy eddig észrevétlen személy switchel, vagy egy lovag pajzzsal véd, 2-es látást befolyásoló területi vakítás, elrejtés) a számláló 0-ázódik és az illető ismét támadhatja a szívköveket (a Rejtőzés bónusza azonban ezentúl nem jön hozzá)

Egy Megfigyelő célpont targetje másodlagos prioritású egy másik Megfigyelőnél, így ha újabb „préda” jelenik meg a többi Megfigyelő azonnal átpártol a másik játékosra. Ha mind a négy Megfigyelőnek van célpontja, a többi még rejtőzött játékosnak már nem kell Lopakodást dobnia.

A Megfigyelők ignorálja az észrevett személyek switcheit

TCS-ban a Megfigyelők száma nem lehet több, mint a Jelentkezési játékosszám.

34. Boss

A Trükkmester [Nagyon Könnyű]
Képe:

Élet: 1 HP
Fegyverkezelés: 1 (a kiszámításkor ??? kell jelölni az érintett részt)
Gyorsaság: 1 (a kiszámításkor "1 SP"-vel kell jelölni az érintett részt)
Speciális Képesség: 1 (a kiszámításkor ??? kell jelölni az érintett részt)

A bosshoz vezető út két órán át tart (TCS esetén a rész kihagyható), egy sima folyosón való és egy vaksötét "űrben" való séta képében. Bárki aki huzamosabb ideig visszafele megy, automatikusan visszateleportál a bossterem bejárata elé.

A boss Kayaba adminisztrátori avatarjat használja és célja, hogy elrettentse a játékosokat a brossharctól.

A boss meghamisítja a róla szóló bossinformációkat, melyet a Besúgó osztana.

A boss megjelenése után, aki a a bosst figyelmen kívül hagyva megpróbálja elkerülni vele a harcot, az nagy erővel hátralökődik és áramütés szerű fájdalmakat tapasztal. Ezen felül minden páncélpontja megsemmisül.

A boss képes [Immortal Objeckt]-té válni az őt érő első sebzés esetén, de csak egy kiskörig.

Amennyiben az idő előtt áthaladást blokkoló hatást senki nem aktiválja, úgy a boss képes az [Immortal Object] aktiválása után a felé érkező első csapást blokkolni a támadást, ugyanazokkal a hatásokkal, mint alapjáraton tenné. Ahogy az [Immortal Objeckt] úgy ezt is csak 1x használhatja.

35. Boss

Xilo, a Mélység Őre [Nagyon Könnyű]
Képe:

Élet: 1500
Fegyverkezelés: 64
Erő: 0
Gyorsaság: 84
Speciális Képesség: 37

Az ajtót kitárva meglepődve vehetitek észre, hogy a túloldala teljesen víz alatt van. Bár az ajtó nyitva, a víz mégse folyik ki a kazamatába, hanem falként hullámzik lágyan. Belépve a vízbe, bár érzitek, hogy nedvesek vagytok, mégse jelenik meg az oxigént jelző sáv, hisz szabadon tudtok lélegezni, mely nagy valószínűséggel a testetekhez simuló vékony buboréknak köszönhető. Mikor mindannyian beléptek egy aprócska lény úszik hihetetlen sebességgel elétek és aranyosan csipogva szól felétek.
- Óh? Vendégeim vannak! Micsoda öröm, micsoda öröm! De sajnos el kell mennetek innen gyermekeim. Nem mehettek innen tovább, hisz nem élnétek túl nélkülem a következő szinteket. Tekintve, hogy… hehe… mivel nincsenek kopoltyúitok. Szóval sicc-sicc! – mondja a kis sárkányszerzet és várja kedvesen, hogy elmenjetek.

A boss semmilyen esetben sem támad vissza.

Amint valaki támad, az őt övező buborék kidurran, mely nyomán 2+Légzés szintje kiskör után elfogy az oxigénje, melytől sérül 1-et, majd 2-t, majd 4-et, stb.

A fulladó dmg az életpontból kerül levonásra, ugyanis ignorálja a páncélt.

A bosst távolsági támadással, eggyel nehezebben lehet eltalálni.

A bossteremben minden tűz alapú sebzés, illetve tűzre épülő képesség automatikusan kikapcsolódik és nem lehet aktiválni ezeket.

36. Boss

Glitch, az Őrület Királynője [Nagyon Nehéz]
Képe:

A teremben fordított fulladás rendszer működik (vízfelszín felett fullad a játékos)

A jelenlévők pontozásait rabolja el a boss (az életet is, ám a páncélt figyelmen kívül hagyja) és a legmagasabb pontozást veszi alapul (felszerelés bónusszal együtt)

A játékosok találati esélye, HP  kiírása és minden egyéb statisztikai dolog megzavarodik, rossz sorrendbe kerül.

A boss nem jöhet többletkörbe.

Ha valaki tárgyat vagy képességet aktiválódna, egy véletlenszerű képessége, vagy tárgya aktiválódik helyette az adott osztályban véletlenszerűen sorsolva. Képességnél, ha targetelős a képesség, melyet a randomizer aktiválódott, buff esetén az aktivált játékos, debuff esetén a boss az automatikus target.

Minden őt ért sebzés HP helyett P sávból vonódik le látszólag.

Eredeti Boss:

37. Boss

Sucuriju, a Tengeri Kígyó [Kihívást Jelentő]
Képe:

Fej: 500 HP, Test #1-#2: 750 HP, Farokrész: 800 HP
Fegyverkezelés: 52
Erő: 38
Gyorsaság: 69
Speciális Képesség: 34
Fej: 800 P, Test #1-#2 1000 P, Farokrész: Farokrész: 1200 HP

A boss egy hatalmas mélytengeri romvárosban mozog elképesztő sebességgel. A romváros a minitérképen 3x3-as mezőkre van osztva.

A1    A2    A3
B1    B2    B3
C1    C2    C3

Ha valaki át szeretne mozogni egy szomszédos oldalon lévő mezőre, 1 mező ugrásért 1 SP-nyi, 2 mezőért 3 SP-nyi, 3 mezőért 5 SP-nyi mozgást kell rá áldoznia a saját körében. A város területén lévő oxigén köveknek köszönhetően, kapni levegőt a víz alatt.

A boss 4 „szakaszból” áll: Fej, Test#1, Test#2, Farokrész. Mindegyiknek külön HP csíkja van és változó a sebzéstűrése. Ha bármelyik testrész megsemmisül, a boss elpixeleződik. Mindegyik boss szakasz olyan hosszú, hogy egy-egy komplett városrészt átível a romvárosba, így egy teljes egészében megjelenő boss a 9 mezőről 4-et mindig lefoglal. Értelemszerűen minden adott koordinátán, csak az adott helyen lehet támadni, az adott testrészeit.

A boss véletlenszerűen mozog egyik szakaszból a másikba, de az erős fények vonzák őt, így, ha egyik szomszédos mezőben világít valami, akkor az adott irányba fog haladni abba a bosskörbe.

A boss csak kiskörökben tud helyet változtatni és véletlenszerűen támad az adott területről valakit a fejével, kivéve ha valaki önként bele nem ugrik a szájába, ám ebben az esetben az adott személy képtelen kiszabadulni addig, míg a boss él, és minden bosskörben sebződik.

Ha a bosskapuba, valaki a fölső, szűk bejáraton megy be, akkor az az adott személy lesz automatikusan a Parancsnok. Az itt belépő személy pontos belátást kap a harcról egy üvegkalitkába zárva, magasan az aréna felett, ám innentől ő csak külső szemlélő lesz, nem kap kört és nem tud semmilyen hatást használni, ám képes kommunikálni az arénában lévő személyek bármelyikével. Csak ő látja a boss teljes elhelyezkedésének koordinátáit. Ha senki sincs a fölső kalitkába, csak azok láthatják a bosst, akik az adott területen vannak, beleértve a Parancsnokot is.

A boss farokrészét támadva dobni kell minden dobás után egy korona/koponya kockával. Ha a dobás korona, akkor minden testrész bónusz sebzést kap, a kiosztott sebzés negyedével arányos módon, HP csíkból levonva. (lefelé kerekítve)

38. Boss

Fekete Szakáll, a Holt Kalózok Kapitánya [Kihívást Jelentő]
Képe:

Élet: 1500
Fegyverkezelés: 47
Erő: 60
Gyorsaság: 61
Speciális Képesség: 52
Páncél: 550

A teremben fulladás rendszer működik.

A bossnak annyi segítője, van ahány játékos van a jelen a harcban. A segítők típusa attól függenek, hogy a játékosok milyen színű ékkövekkel nyitották ki az ajtót. Ez az érték csak újbóli próbálkozásnál, vagy TCS-be lépéskor változhat.

A boss kétszer támad: egyszer a támadóját a kardjával, egyszer a támogató skilleket produkáló első játékosra (ha még nincs ilyen játékos, a boss ideiglenes az elsődleges célpontját támadja). Utóbbi támadása nem switchelhető le.

A boss segítői visszatérnek az életbe a leütéstől számított 2. körben, ha csak nem ütnek még egyet rá a maradványokra. Így IC annyi látható, hogy a csontvázak HP-ja 0-ra csökken, majd darabjaira esve összerogynak, de se a HP-juk, se ő maguk nem tűnnek el. Ez alól kivételt takar, ha gyógyítással ölték meg őket.

A csontvázak és a boss addig nem támadnak, míg valaki meg nem támadja a bosst. Ez esetben az összes csontváz az adott játékosra szalad, egyéb esetben a minionok véletlenszerű sorrendbe aktivizálódnak és támadnak rá az éppen aktuális körön lévő személyre. Ha valaki megtámad egy békés élőhalottat akkor a kövi körben az az élőhalott a támadót veszi célba, ám nem számít bele az szörnyaktivizálós limitbe.

Segítők színek szerint:
* Zöld -> Iszap Csontváz (É: 150 | E: 25) „A csontváz találatai extra 15 méregsebzést okoznak, mely közvetlenül a HP-ból vonódnak le a harc végéig vagy míg le nem szedik a mérget. Nem halmozódó debuff”
* Szürke -> Acél Csontváz (É: 100 | E: 8 | P: 300) „Védelmezi az összes többi nem Acél Csontváz típusú élőhalottat, így felfog minden más célpontú támadást.”
* Vörös -> Fojtó Zombi (É: 100 HP | E: 30) „Ráakaszkodik a célpontjára, akit ezután nem lehet leswitchelni a célpontjáról, és míg nem pusztítják el, addig minden akciója a célpontnak +1 Oxigént fogyaszt.”
* Sárga -> Sugár Zombi (É: 200 HP | E: 15) Minden bosskörben gyógyít 20 HP-t minden egységen.
* Kék -> Szellem (É: 1 | E: 40) Csak képességgel lehet elpusztítani, vagy nem sérül. A tárgy képességek és a mérgek is beleszámítanak.

39. Boss

Mumus, a Holt Vizek Árnya [Kihívást Jelentő]
”Képe”:

Élet: 1350
Fegyverkezelés: 60
Erő: 30
Gyorsaság: 60
Speciális Képesség: 70
Páncél: 1400

A Harc kezdetén mindenki véletlenszerű pozícióba teleportál a 11x11-es mérettel rendelkező pályára, egymástól és a bosstól minimum 2 egységnyi mezőre. Ezenfelül mindenki kiskörönként szabadon cselekedhet és mozoghat, maximum a SPje menyiségétől függően (1 SP 1 mező, 3 SP 2 mező, 5 sp 3 mező stb), míg futva ennek a dupláját, ám futás közben az első adandó személynél/bossnál automatikusan megáll, ekkor nem képes időben reagálni rájuk, így a velük azonos blokkon áll meg.

A Boss az egyedül lévő személyekre 4x, a párban levőkre 3x, a hárman levőkre 2x és négy vagy afölötti személyekre 1x sebzést okoz a támadásaival. Ezt egy jelző formájában tudják a játékosok nyomon követni, melyet Terror Jelzőnek nevez a játék mely belépéskor alapjáraton 4x-essé változik, ám a csoportosulással csak 3 Stack szedhető le maximum, így nem mehet 1 alá az érték.

A járatok falain Hallgatózás 2-essel át lehet hallani, az Éjjel látás minden 2. szintje utáni szintek további 1 mezővel növeli az alap közvetlen, szabad utak láthatóvá tételét, míg alap 2-es látással csak a saját kockád melletti mezőket láthatod. A fények a saját mezőn túli +1 mezőt világítanak meg. A Látás nélküli személyek csak a saját kockájukat látják.

A fényhatások a folyosókon az első törésig szabadon láthatóak, a kiáltások pedig 3 mezőnyire hallatszódnak el minden irányba, a fal túloldaláról is hallhatóak maximum 2 távolságra a kiabálótól. A boss automatikusan érzékeli, ha valami fényt bocsájt ki, és automatikusan a legközelebbi fényforrás felé mozog, máskülönben a mozgása véletlenszerű, ám két fénytelen körben nem mozoghat vissza olyan mezőre, ahol előzőben már megfordult, csak ha zsákutcába jutott. Minden esetben prioritást élvez a világító célpont, így ha egy helyen egy fénytelen próbál switchelni egy világító személyt, úgy a boss ezt ignorálja.

Ha egy játékos 3 kiskörig nem bocsájtott ki semmilyen módon fényt, akkor a személy aktuális helyzetétől 1 mezőnyire lévő helyre (akár a fal túloldalára is) egy Félelem Árnyéka segítő spawnol. A Félelem Árnyéka egy boss utóképe, mely hamis fénnyel csalogatja a játékosokat, és koponya dobás esetén segítségkérő kiáltásokat hallat egy véletlenszerű benn lévő játékos hangján. A Félelem Árnyéka egy 3x3-as négyzetben (ahol önmaga a központi mező) egy debuff zónát kelt, melyen az összes játékos +1 Terror Jelzőt kap. A Félelem Árnyéka egy támadással szétoszlatható.

Levegőt kibocsájtó helyek csak az E5, G6, E7, G7, illetve a négy pályasarokban találhatóak, ezenkívül bár a parti tagjaival egy teljes kör (a mozgás is beleértve) beáldozásával megosztható a partival az eddig feltérképezett pályaszakasz, alap esetben mindenki csak az eddig felfedezett és a saját maga által felfedezett és megosztott pályaszakaszaszt láthatja, a többiek elhelyezkedését nem.

40. Boss

Leviathan, az Egek és Tengerek Ura [Halálos]
Képe:

Élet: 2500 | 1750 | 1045 (össz 5295)
Fegyverkezelés: 50
Erő: 112
Gyorsaság: 57
Speciális Képesség: 43
Páncél: 0

Trionita [Segítő]

Képe:

Élet: 150
Erő: 0
Páncél: 0

A Trioniták nem okoznak fizikai sebzést. Találat esetén a célzott játékos valamelyik véletlenszerű felszerelése D100 értékkel sérül, amennyiben az adott felszerelés sérülés pontja 100-ra kerül, a segítők az adott harc erejéig elpusztítják az adott felszerelést és minden bónuszát. Az elpusztított felszerelés (akár ebben, akár másik fázisban) 0—ás tartóssággal az inventoryba kerül, de nem veszik el végleg. Minden Trionita egy felszínen úszkáló fészekből születik. Ha egy fészekben lévő tojást megsebeznek, a játékosi körök végén, annyi Trionita születik, ahány támadás érte a fészket. A trioniták félnek a tűztől, így azokat nem támadják, akik valamilyen tűzhatást birtokolnak. Ha valaki menet közben „gyullad” ki, akkor más célpontot választanak.

A bossnak négy fázisa van: Minion fázis, Égi Fázis, Vízalatti fázis, Tomboló Fázis

A Minion fázisban 5 db Trionita egység támadja meg a játékosokat. Megsemmisített felszerelés esetén újabb Trionita érkezik, de csak ebben a fázisban.

Az Égi fázisba érve minden sérült felszerelés elpusztul. A játékosok bónusz cselekvésből képesek lehetnek új felszerelést felszerelni. Ebben a fázisban, mivel a boss repül, igen nehéz megtámadni. Nem távolsági támadás esetén a támadási arány 2-vel romlik. A boss ebben a fázisban az Erős Lökéskristálytól a vízbe csapódik, és ebben a körben minden repülő bónusza elveszik, de a kör végén ismét felszáll. Ezután már csak 2 kiskörrel később lehet ezt újra megcsinálni. Minden esetben azt a játékost választja ki új célpontjának, aki a hatást létrehozta.

Ha a boss első HP csíkja elfogyott átlép Tengeri Fázisba, ahol összezúzza a játékosok tutaját, majd mélybe merül. Minden olyan körben ahol 200-nál több sebzés szenved el 100 lábbal mélyebbre merül, egyéb iránt ezt csak minden 3. bosskörben teszi meg (a számláló az előbbi merüléstől még nem resetelődik). Minden 100 láb különbséget a játékosok 1 SP-vel tudnak kiküszöbölni szint/2 CSP árából, ám ezen felül minden olyan körben ahol támadását erre áldozza be a játékos, bónusz 100 lábat tud lemenni, ekkor pedig csak MCS érték vonódik le. Minden 500. láb után a játékosok Oxigén költsége duplázódik. Ha a boss kör úgy kezdődik, hogy senki se érte el, akkor abban az esetben a merülési számlálója nullázódik minden körben, míg támadás nem éri, illetve ha az adott körben már merült, az adott körben nem tud az újabb merülésre készülődni . A boss ebben a fázisban egy magasnyomású vízsugárral támad.

Ha a boss HP sávjának 2. zónáját is leütik, úgy Enrage fázisba kerül. Ekkor a testén található erek vörös színben kezdenek el izzani és egészen a feszínig úszik, felsodorva minden játékost a csápjaival. Minden játékos az aktuális mélységi szintje/100 után 10 sebzést szenved el. (így ha valaki 400 lábon tartózkodott 40 sebzést szenved el). Ebbe a fázisba a boss minden 3. körében üvölt, ezen felül minden körben kikel egy Trionita, ám a frissen született példányok, csak a következő körben tudnak csak támadni. A Trioniták nem tudnak támadni olyan játékosokat, akik legalább 100 méter mélyen vannak. Ilyen távolságból a boss üvöltésének sincs hatása. A boss a támadása után üvölt.

A tutajon 10 db nagy kő található, ami miatt a csónak a legnagyobb viharban is a helyén marad. Felemelése II-es súlyemelést igényel, de anélkül is meg lehet emelni. Olyan játékos aki olyan felszerelést hord/visel ami Súlyemelésnél 2-es vagy nagyobb bónusszal viselhető, minden esetben dupla mélységet merülhet egy akcióval a harc bármelyik fázisában. A tutajhoz kötött sziklák ugyanezt a hatást fejtik ki, de a merülés nem visz el CSP költséget. A köveket csak Súlyemelés 2-vel vagy afölötti értékkel lehet a merülés után megtartani.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19623
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Bossok pontjai/adatai Empty Re: Bossok pontjai/adatai

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szomb. Dec. 11 2021, 16:06

41. Boss

Ibis, az Erdő Védelmezője [Nagyon Könnyű]
”Képe”:
HP: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 0
Gyorsaság: 1
Speciális Képesség: 1

A boss egy sűrű erdő egyik fájának állva énekel.

A boss semmilyen esetben sem támadja meg a játékosokat.

Az erdő előtti apró tisztáson egy fészek található, amelyben néhány csillogó kavics és kisebb drágakő található. A fészekbe bárki bármit belerakhat, de ha valaki megpróbálna belőle kivenni valamit, az erdő baglyai megrohanják az adott személyt, és míg vissza nem rakja a kivett dolgot, minden kiskörben maximális életének a 20%-ával egyenlő sebzést szenved el.

Ha valaki engedély nélkül próbál belépni az erdő területére, a baglyok megtámadják. Ha csak besétál akkor a maximákis életerejének 10%-át szenvedi el kiskörönként, de ha mélyen berohan, a baglyok azonnal pixelezik/burkolják.

A fészekbe rakott tárgyakra a boss áldozatként tekint, és aki elegendő áldozatot mutat fel, az szabadon beléphet az erdőbe anélkül, hogy a baglyok rá támadnának. Ha mindenki átkelt békés úton, úgy a bossharc sikeresen végbe megy. Akik egyszer már átjutottak, azok visszafelé már nem jöhetnek, mert a baglyok útjukat állják.

A szükséges áldozatok száma: az adott személy felszerelésének Tier számával egyenlő, ugyanolyan Tierű bármilyen item. A ritka itemek duplán, az egyedi itemek négyszeres számolódnak.

Ha csak a bosst nem üldözik el, a felajánlott itemek elvesznek. Egyedi item esetén, az adott item küldetés útján bárki számára újra kioszthatóvá válik. A Macskakarom viselője szabadon átmehet az erdőn.

4x Vérbagoly
”Képe”:

HP: 340
Fegyverkezelés: 70
Erő: 35
Gyorsaság: 66
Speciális Képesség: 34
Páncél: 420

Ha megtámadják a bosst, a környező baglyok megállítják a támadást, majd a tollfellegekbe rejtve a bosst eltűnnek. Ekkor a 4 Vérbagoly mászik elő az erdőből és ők válnak az aktuális bossá. A Baglyoknak nincsenek képességeik.

Ha a játékosok bármilyen negatív hatású mérget raknak a fészekbe, úgy amint minden játékos kiért a túlsó oldalra, az erdő elhal és elkorhadnak a fák, a levelek pedig elkezdenek lehullani. A bosst megmérgezték és a terület új ura az Bosszúszomjas Vérbagoly lesz.

Eredeti Boss:
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19623
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Bossok pontjai/adatai Empty Re: Bossok pontjai/adatai

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.