Nishida mesélői eszközei (NJK-k, Céhek, szervezetek, csoportosulások)
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Nem Játékos Karakterek :: NJK archív
1 / 1 oldal
Nishida mesélői eszközei (NJK-k, Céhek, szervezetek, csoportosulások)
Alább található bejegyzések, főként a mesélő társaknak szól, hogy ha alkalmasint úgy adódik, tudják mihez tartani magukat (helyettesítés, közös mese, stb). Természetesen minden itt felsorolt eszköz, szabadon használható nem általam mesélt küldetésekben is, csak annyi a kérésem, hogy ne haljon meg a kölcsönzött karakter.
Játékosok figyelem, az itt szereplő egyének adatai bár nem titkosak, azt nyilván valóan nem ismerhetik a karakterek, csak ha esetleg már a szóban forgó személy az adott információt megosztotta velük! Erre kéretik figyelni!
Nishida- Mesélő
- Hozzászólások száma : 90
Join date : 2020. Dec. 02.
Age : 54
Re: Nishida mesélői eszközei (NJK-k, Céhek, szervezetek, csoportosulások)
Fintan Mac Bochra
Besorolás: Önfejlesztő stratégiai MI (immortal object)
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: nincs
Képesség: Aktív rendszerhozzáférés.
Kinézet: Leginkább egy nagyon idős, fejtetőn erősen kopasz férfi. Haja és szakálla hosszú piszkosfehér. Tartása kissé görnyedt, erőtlennek tűnik. Ruhája nagyon viseletes, kopott, már az eredeti színe sem nagyon megállapítható. Baljában többnyire görbe, hosszú bot van, amire alkalmanként támaszkodik.
Jellem: Alap programozása szerint; közlékeny és jóindulatú. Erősen színpadias, sőt olykor hajlamos a túljátszásra. Kissé szétszórt, de ez csak a látszat, valójában mindet pontosan számontart, csak a programozása szerint játssza meg magát. Az idő során kifejlesztett egy fajta sajátos humort, valamint magas empatikus képességet, így jól megtudja ítélni, ki mire alkalmas. Összefoglalva; egy kissé habókos vénember, aki abba is beleüti az orrát amibe nem kellene.
Előtörténet: A játék indításakor egy Ír mitológiára épülő (Maige Tuired-i csaták alapján), nagyszabású csata event lebonyolítására lett beállítva, több hasonló kaliberű MI-vel együtt. Azonban az általa csak „Kobold lázadásnak” nevezett invázió az eredeti terveket teljesen tönkre tette, így az event megrendezésétől eltekintettek. Társait lekapcsolták, és az event tárgyi és egyéb anyagi eszközeinek felügyeletére jelölték ki. Hosszú ideig tétlenségre volt kárhoztatva a Sírókövek barlangjában, ezért a hely iránt erős ellenszenvet érez. Amikor a helyet elhagyhatta, sokat barangolt az eddig felnyitott szinteken alkalmas otthont keresve. Végül visszatért a 8-as szintre, és úgy döntött, ott épít ki magának, a régi barlangjától nem túl messze, egy alapbázist. Mivel a szinten nincsenek gépi karakterek, így a feladatra játékosokat szervez be.
Fontos: Az általa felügyelt eszközöket, tárgyakat csak ideiglenesen engedi át játékosoknak!
Ja és a madár csak dekoráció! Nem idomár!!!
Besorolás: Önfejlesztő stratégiai MI (immortal object)
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: nincs
Képesség: Aktív rendszerhozzáférés.
Kinézet: Leginkább egy nagyon idős, fejtetőn erősen kopasz férfi. Haja és szakálla hosszú piszkosfehér. Tartása kissé görnyedt, erőtlennek tűnik. Ruhája nagyon viseletes, kopott, már az eredeti színe sem nagyon megállapítható. Baljában többnyire görbe, hosszú bot van, amire alkalmanként támaszkodik.
Jellem: Alap programozása szerint; közlékeny és jóindulatú. Erősen színpadias, sőt olykor hajlamos a túljátszásra. Kissé szétszórt, de ez csak a látszat, valójában mindet pontosan számontart, csak a programozása szerint játssza meg magát. Az idő során kifejlesztett egy fajta sajátos humort, valamint magas empatikus képességet, így jól megtudja ítélni, ki mire alkalmas. Összefoglalva; egy kissé habókos vénember, aki abba is beleüti az orrát amibe nem kellene.
Előtörténet: A játék indításakor egy Ír mitológiára épülő (Maige Tuired-i csaták alapján), nagyszabású csata event lebonyolítására lett beállítva, több hasonló kaliberű MI-vel együtt. Azonban az általa csak „Kobold lázadásnak” nevezett invázió az eredeti terveket teljesen tönkre tette, így az event megrendezésétől eltekintettek. Társait lekapcsolták, és az event tárgyi és egyéb anyagi eszközeinek felügyeletére jelölték ki. Hosszú ideig tétlenségre volt kárhoztatva a Sírókövek barlangjában, ezért a hely iránt erős ellenszenvet érez. Amikor a helyet elhagyhatta, sokat barangolt az eddig felnyitott szinteken alkalmas otthont keresve. Végül visszatért a 8-as szintre, és úgy döntött, ott épít ki magának, a régi barlangjától nem túl messze, egy alapbázist. Mivel a szinten nincsenek gépi karakterek, így a feladatra játékosokat szervez be.
Fontos: Az általa felügyelt eszközöket, tárgyakat csak ideiglenesen engedi át játékosoknak!
Ja és a madár csak dekoráció! Nem idomár!!!
Nishida- Mesélő
- Hozzászólások száma : 90
Join date : 2020. Dec. 02.
Age : 54
Re: Nishida mesélői eszközei (NJK-k, Céhek, szervezetek, csoportosulások)
Lázálom fogadó
Nyster városában, egy nem túl forgalmas helyen lelhető fel. A fogadót családi vállalkozásként üzemelteti négy gép karakter, így alkalmanként elkél a segítség. A fogadóban alkalmi betérőket is kiszolgálnak, bár az étel kínálat elég szerény, ital viszont van bőven. Természetesen szállást is kínál két illetve egy ágyas szoba kivitelben. Az árai konszolidáltak.
Helyiségek:
Pince: a konyha melletti lejárón lehet lejutni. Sötét, száraz és hűvős. A lépcső alján van egy fáklyatartó benne fáklya, a saját menüjében lehet le-fel kapcsolni. A pince tele van minden féle lommal, a legkülönbözőbb dísztárgyaktól kezdve az egyszerű tartalék vásznakig (terítők, ágyneműk stb.) minden. Ide csak a személyzet léphet be.
Terasz: Néhány köralaku asztal, székekkel. Főként a kellemesebb napokon a betérő vendégek étkeznek itt. A fal mellet néhány dézsa beültetett növénnyel nyújtja az összes dekorációt.
Fogadó: Az étkező asztalokkal és a hozzájuk tartozó székekkel az épület fő helyisége. Egy nagy kétszárnyú ajtón lehet belépni. A bejárattól jobbra egy kör alakú asztal, ide leginkább csak beeső vendégek ülnek. Balra a szállóvendégek asztalai, ahol az étkeztetésük folyik. Szemben a bárpult, illetve a konyhába nyíló ajtó. Balra a hátsó szekcióban van az emeletre és a pincébe vezető lépcső. A falakon különböző dekorációs kellékek, falikárpit, dísz pajzsok, fegyverek stb.
Konyha: Funkcionális helység, nulla dekor. Két előkészítő asztal, egy kemence és egy üst. Ide szintén csak a személyzet léphet be.
Vendégszobák: az emeleten, szintén funkcionális helyiségek. Szoba típustól függően egy vagy két ágy, valamint hozzájuk tartozó szekrény. Az ágyak kényelmesek és tiszták. Az esti világítást a szoba menüjéből lehet kapcsolni le és fel.
Takarítószertár: egy kis lyuk, benne az aminek lennie kell. Mivel nincs piszok Aincradban, így igen ritkán használt helyiség (seprű, vödör, stb), tartalék ágynemű itt is van, egy kis ládában. Csak a személyzet számára fenntartott helyiség.
Tetőtéri szobák: a személyzet szobái. A lépcsővel szemben Oto-san szobája melyet irodának is használ. Leginkább itt tartózkodik. Egy íróasztal, egy ágy és egy szekrény található bent. Valamint egy festmény is. Balra az első szoba Itoko-san szobája, mellette a másik lány Nee-chan szobája, amivel szemben Oni-chan szobája található. Mind három szoba berendezése roppant puritán; egy ágy, egy szekrény és egy kis asztal, székkel.
Személyzet:
Oto-san
Besorolás: Gépi karakter
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: nincs
Képesség: Üzleti érzék; nem lehet átverni, elég jól megtudja ítélni mindennek a valós értékét.
Kinézet: Középkorú férfi. Haja barna, egyenes és ápolt. Nincs erős kisugárzása, könnyen felejthető külső. Testalkata arányos, magassága japán mércével átlagos 165 cm. Öltözéke mindig ápolt, de középszerű, inkább olyan kispolgári.
Jellem: Becsületes és egyenes. Ami a szívén az a száján. A család és a fogadó sorsát is erősen a szívén viseli, de azért az észszerűségen nem megy túl.
Előtörténet: Nincs. Gépi karakter lévén, arra programozták, hogy a legjobb tudása szerint vezesse a fogadót. Itt indult az élete és itt is fog véget érni a játék lekapcsolásakor.
Oni-chan
Besorolás: Gépi karakter
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: Italkeverés, Főzés, Súlyemelés, Teherbírás
Képesség: nincs
Kinézet: Fiatal férfi. Haja fekete, rövidre vágott, elől viszont a szemébe lóg. Jóképű, a női vendégek kedvence. Testalkata arányos és izmos, magassága 172 cm. Öltözéke többnyire egy bő fehér ing, melynek az ujja felgyűrve a könyökéig. Nadrágja egy kommersz fekete bőrnadrág, mely elé, ha a konyhába megy egy fehér kötényt köt. A kötényt a bárpultban sohasem hordja, olyankor egy piros-fehér kockás törlőrongy van nála, melyet laza egyszerűséggel a vállára csap, ha épp nem kell.
Jellem: Kedves, főleg a hölgyekkel. Ugyanakkor a szükséges határt betartja, nem nyájaskodó sem túl közvetlen. Roppant udvarias, ha esetleg vitába kerül, mindig törekszik a megállapodásra, ha nincs más egy ingyen italt is kilátásba helyez.
Előtörténet: Nincs. Gépi karakter lévén, itt indult az élete és itt is fog véget érni a játék lekapcsolásakor.
Itoko-san
Besorolás: Gépi karakter
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: Főzés, Italkeverés, Rejtőzködés, Lopakodás
Képesség: nincs
Kinézet: Fiatal nő. Haja hosszú, egyenes. Karcsú és törékeny, de alkata arányos. Magassága 156 cm épp csak az átlag alatt. Öltözéke a konyhai munkához idomulva egy blúz, hosszú bő szoknya és egy kötény.
Jellem: Csendes és visszafogott. Ha rá is kényszerül, hogy a vendégek közé menjen, természetéből adódóan feltűnés nélkül teszi.
Előtörténet: Nincs. Gépi karakter lévén, itt indult az élete és itt is fog véget érni a játék lekapcsolásakor.
Nee-chan
Besorolás: Gépi karakter
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: Kertészkedés, Akrobatika, Ugrás
Képesség: nincs
Kinézet: Fiatal lány. Haja fekete, középhosszú nagyjából a válláig ér. Erősebb testalkatú, de nem kövér. Éppen ott van rajta husi ahol kell. Gömböjű fenék és mell. Öltözéke tipikus maid, így a férfi vendégek nagy kedvence.
Jellem: Kedves, cserfes amilyennek lennie kell. Nem tolakodó, de határozott. Az alkalmatlankodó vendégeknek ki is osztja Oto-santól kapott pofonkristályokat, szóval nem hagyja ám magát tapperolni.
Előtörténet: Nincs. Gépi karakter lévén, itt indult az élete és itt is fog véget érni a játék lekapcsolásakor.
Nyster városában, egy nem túl forgalmas helyen lelhető fel. A fogadót családi vállalkozásként üzemelteti négy gép karakter, így alkalmanként elkél a segítség. A fogadóban alkalmi betérőket is kiszolgálnak, bár az étel kínálat elég szerény, ital viszont van bőven. Természetesen szállást is kínál két illetve egy ágyas szoba kivitelben. Az árai konszolidáltak.
Helyiségek:
Pince: a konyha melletti lejárón lehet lejutni. Sötét, száraz és hűvős. A lépcső alján van egy fáklyatartó benne fáklya, a saját menüjében lehet le-fel kapcsolni. A pince tele van minden féle lommal, a legkülönbözőbb dísztárgyaktól kezdve az egyszerű tartalék vásznakig (terítők, ágyneműk stb.) minden. Ide csak a személyzet léphet be.
Terasz: Néhány köralaku asztal, székekkel. Főként a kellemesebb napokon a betérő vendégek étkeznek itt. A fal mellet néhány dézsa beültetett növénnyel nyújtja az összes dekorációt.
Fogadó: Az étkező asztalokkal és a hozzájuk tartozó székekkel az épület fő helyisége. Egy nagy kétszárnyú ajtón lehet belépni. A bejárattól jobbra egy kör alakú asztal, ide leginkább csak beeső vendégek ülnek. Balra a szállóvendégek asztalai, ahol az étkeztetésük folyik. Szemben a bárpult, illetve a konyhába nyíló ajtó. Balra a hátsó szekcióban van az emeletre és a pincébe vezető lépcső. A falakon különböző dekorációs kellékek, falikárpit, dísz pajzsok, fegyverek stb.
Konyha: Funkcionális helység, nulla dekor. Két előkészítő asztal, egy kemence és egy üst. Ide szintén csak a személyzet léphet be.
Vendégszobák: az emeleten, szintén funkcionális helyiségek. Szoba típustól függően egy vagy két ágy, valamint hozzájuk tartozó szekrény. Az ágyak kényelmesek és tiszták. Az esti világítást a szoba menüjéből lehet kapcsolni le és fel.
Takarítószertár: egy kis lyuk, benne az aminek lennie kell. Mivel nincs piszok Aincradban, így igen ritkán használt helyiség (seprű, vödör, stb), tartalék ágynemű itt is van, egy kis ládában. Csak a személyzet számára fenntartott helyiség.
Tetőtéri szobák: a személyzet szobái. A lépcsővel szemben Oto-san szobája melyet irodának is használ. Leginkább itt tartózkodik. Egy íróasztal, egy ágy és egy szekrény található bent. Valamint egy festmény is. Balra az első szoba Itoko-san szobája, mellette a másik lány Nee-chan szobája, amivel szemben Oni-chan szobája található. Mind három szoba berendezése roppant puritán; egy ágy, egy szekrény és egy kis asztal, székkel.
Személyzet:
Oto-san
Besorolás: Gépi karakter
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: nincs
Képesség: Üzleti érzék; nem lehet átverni, elég jól megtudja ítélni mindennek a valós értékét.
Kinézet: Középkorú férfi. Haja barna, egyenes és ápolt. Nincs erős kisugárzása, könnyen felejthető külső. Testalkata arányos, magassága japán mércével átlagos 165 cm. Öltözéke mindig ápolt, de középszerű, inkább olyan kispolgári.
Jellem: Becsületes és egyenes. Ami a szívén az a száján. A család és a fogadó sorsát is erősen a szívén viseli, de azért az észszerűségen nem megy túl.
Előtörténet: Nincs. Gépi karakter lévén, arra programozták, hogy a legjobb tudása szerint vezesse a fogadót. Itt indult az élete és itt is fog véget érni a játék lekapcsolásakor.
Oni-chan
Besorolás: Gépi karakter
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: Italkeverés, Főzés, Súlyemelés, Teherbírás
Képesség: nincs
Kinézet: Fiatal férfi. Haja fekete, rövidre vágott, elől viszont a szemébe lóg. Jóképű, a női vendégek kedvence. Testalkata arányos és izmos, magassága 172 cm. Öltözéke többnyire egy bő fehér ing, melynek az ujja felgyűrve a könyökéig. Nadrágja egy kommersz fekete bőrnadrág, mely elé, ha a konyhába megy egy fehér kötényt köt. A kötényt a bárpultban sohasem hordja, olyankor egy piros-fehér kockás törlőrongy van nála, melyet laza egyszerűséggel a vállára csap, ha épp nem kell.
Jellem: Kedves, főleg a hölgyekkel. Ugyanakkor a szükséges határt betartja, nem nyájaskodó sem túl közvetlen. Roppant udvarias, ha esetleg vitába kerül, mindig törekszik a megállapodásra, ha nincs más egy ingyen italt is kilátásba helyez.
Előtörténet: Nincs. Gépi karakter lévén, itt indult az élete és itt is fog véget érni a játék lekapcsolásakor.
Itoko-san
Besorolás: Gépi karakter
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: Főzés, Italkeverés, Rejtőzködés, Lopakodás
Képesség: nincs
Kinézet: Fiatal nő. Haja hosszú, egyenes. Karcsú és törékeny, de alkata arányos. Magassága 156 cm épp csak az átlag alatt. Öltözéke a konyhai munkához idomulva egy blúz, hosszú bő szoknya és egy kötény.
Jellem: Csendes és visszafogott. Ha rá is kényszerül, hogy a vendégek közé menjen, természetéből adódóan feltűnés nélkül teszi.
Előtörténet: Nincs. Gépi karakter lévén, itt indult az élete és itt is fog véget érni a játék lekapcsolásakor.
Nee-chan
Besorolás: Gépi karakter
Indikátor: nincs
Kaszt: nincs
Jártasság: Kertészkedés, Akrobatika, Ugrás
Képesség: nincs
Kinézet: Fiatal lány. Haja fekete, középhosszú nagyjából a válláig ér. Erősebb testalkatú, de nem kövér. Éppen ott van rajta husi ahol kell. Gömböjű fenék és mell. Öltözéke tipikus maid, így a férfi vendégek nagy kedvence.
Jellem: Kedves, cserfes amilyennek lennie kell. Nem tolakodó, de határozott. Az alkalmatlankodó vendégeknek ki is osztja Oto-santól kapott pofonkristályokat, szóval nem hagyja ám magát tapperolni.
Előtörténet: Nincs. Gépi karakter lévén, itt indult az élete és itt is fog véget érni a játék lekapcsolásakor.
Nishida- Mesélő
- Hozzászólások száma : 90
Join date : 2020. Dec. 02.
Age : 54
Re: Nishida mesélői eszközei (NJK-k, Céhek, szervezetek, csoportosulások)
Karasu (Holló)
Besorolás: Játékos
Indikátor: narancs
Kaszt: Kardforgató
Jártasság: Észlelés, Nyomkövetés, Látás, Akrobatika, Ugrás, Súlyemelés
Képesség: Pengecsere; (kivonatos verzió) Aktív. Sikeres használat után katanája egy nodachi sebzését adja le a következő támadásnál. Lehűlés: két körig a katana csak egy wakizashi sebzését adja.
Kinézet: Az átlag japán nőkhöz képest húsosabb, de arányos. Ott gömbölyödik, ahol arra szükség van. Haja női mércével rövidnek számít, egyenes. fekete vékonyszálú. A frizurájával nem sokat vesződik, egy kék vékony szalaggal fűzött tincsen kívül a haját csak a szél fésüli. Öltözéke elég kihívó, egy csatos bőrkabát, amit a legritkább esetekben szokott csak összecsatolni (eső, erős szél, hideg). Alatta egy erősebb, de puha bőr, fekete melltartó. A rövidnadrág, amit hord, jellemzően deréknál kigombolt, csak az alsó két gombnál van összefogva, ami épp csak hogy takarja a kényes részt. Hosszúszárú, combközépig érő, visszahajtott peremű csizmát hord, fején többnyire egy, ütött-kopott bambusz kapa éktelenkedik.
Jellem: Roppant szabadelvű. A legtöbb szabályt nem tekinti magára érvényesnek. Nem igen feszéjezi semmi, de ettől függetlenül nem viselkedik kirívóan. Bár az is igaz, hogy ha elkapja a gépszíj hajlamos megfeledkezni magáról.
Előtörténet: (kivonatos verzió) Átlagos Tokyo-i japán család első gyermeke. Képességei nem kimagaslóak, a tanulmányi eredményei alapján elég középszerűek. Az alsó közép-iskolában az első években nem is igen tűnt fel senkinek. Azonban a 3. osztálytól kezdve elkezdett érdeklődni az informatika iránt. Az iskolájában a számitógépes klubban rajta kívül csak fiúk jártak, ráadásul elég korán kezdett el domborodni mellkas tájékon, így elég hamar elhíresült, mint egyetlen szuperdögös-kockalány. A számitógépes klubtevékenység főkét abból állt, hogy kibeszélték a legújabb játékokat, vagy multiba nyomták a telójukon az épp aktuális sláger játékot. Bár tanulmányi eredményei továbbra is csak az átlagot érték el még a felső közép-iskolában is, népszerűsége egyre csak nőt. Népszerűsége végzős korára érte el csúcsát, amikor megjelent a SAO. Nem volt kérdés, mint ahogy egy menő csajhoz illik is, megszerzi a hardware-t és a software-t.
Kapcsolódó képek:
Ozi oldalon a karakter lapja.
Nishida- Mesélő
- Hozzászólások száma : 90
Join date : 2020. Dec. 02.
Age : 54
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Nem Játékos Karakterek :: NJK archív
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.