Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jun Takeo

2 posters

Go down

Jun Takeo Empty Jun Takeo

Témanyitás by Magnus Szer. Aug. 02 2017, 19:58

Név: Magnus
Nem: Férfi
Kor: 17
Kaszt: Kardforgató

Kinézet: 193 cm magas, fekete hajjal, melyet hátrafésülve hord. Szemszíne sötétzöld. Egy kissé izmos testalkatú és akad benne elég erő.

Jellem: Többnyire csendes, csak akkor beszél, ha kell. Azonban bátor és kitartó. Ha dühös, mérges, csalódott, vagy csak lehangolt, még inkább csendesebb. Magában rendezi el a dolgot. De ezeken túl egy kedves, és barátságos személy, aki mindig ott van a családjáért és a barátaiért. Szeret videójátékokkal játszani, olvasni (könyv, képregény egyaránt) és gitározni.

Előtörténet
2005 júliusának második napján született meg, japánban. Apja egy sikeres üzletember, míg anyja egyszerűbb hivatást választott, egy könyvesboltban volt eladó. Apja munkája lévén a család jómódban élt, és semmire nem volt gondjuk. Jun már 12 éves korában nagy érdeklődést mutatott a videójátékok, könyvek és képregények iránt. Első MMO-ja egy sci-fi témájú játék volt, melyben egy nyár alatt igen magas szintre jutott el. Az iskolában jeles tanuló volt ugyan, de nem sok barátja volt, azok közül is csak álbarátok, hogy kihasználják őt jobb jegyek reményében. Később találkozott egy Takashi nevű fiúval, aki valamennyire kedvelte a játékokat, mint Jun. Őrajta keresztül ismerte meg Miurát, akivel szintén jó barátok lettek. A SAO előtt néhányszor találkoztak, de miután Takashi és Miura kapcsolata kezdett szorosabbra fonódni, ezek a kis találkozók egyre ritkábbak lettek.

16 éves korában tudomást szerzett a Sword Art Online nevű játékról, mely még nem volt készen és béta tesztelőket kerestek hozzá. Takashi mondta, hogy jelentkezzen ő is tesztelőnek, amit meg is tett rögtön azután, hogy beszerezte a sisakot és a játékot. Két nap múlva kapott egy üzenetet, miszerint nem jutott be. Nem tudta, de Takashi volt az ezredik bétás. Mivel nem volt mit tenni, így várakozott, hogy a játék megnyissa kapuit. Ezalatt az idő alatt mindent megtudott a játékról és a sisakról is.

Eljött az idő, hogy a játék megnyissa a kapuit. Jun számítógépén nézte az MMO Stream online adását, majd gépe órájára pillantott. 13:10 volt. A játék már megkezdődött.
- Ideje belépni, és karaktert csinálni. - mondta.
Kikapcsolva gépét, és felvette a sisakot. Elvégezte a szükséges utasításokat, csatlakoztatta a kábelt, majd az ágyra feküdt, miután berakta a kazettát is.
- Kapcsolat létrehozása!
A felhasználó létrehozása után egy teremben találta magát, ahol félkör alakban 7 szobor állt talapzaton. A talapzatokon egy tábla volt látható, mely a kasztok nevét tüntette fel. Megnézte magának a szobrokat, majd egy kis gondolkozás után a Kardforgató szobrához lépett.
„Üdvözlöm a Sword Art Online karaktergeneráló menüjében. Kérem válasszon a 7 kaszt közül egyet, hogy továbblépjen a karaktergenerálás második menüjébe.”
- A Kardforgató kasztot választom.
„Kardforgató kaszt elfogadva. Kérem állítsa be a karakter megjelenését és adja meg a nevét.” mondta a női hang.
A szobrok eltűntek, majd a Kardforgató kaszt hologramképe jelent meg, mellette pedig egy menüsor. Jun megnézte a hologramképet. A kezdőruházat egy bakancs, nadrág, pulóver, kesztyű és mellvért volt, valamint egy rövid kard. Beállította a karakter nemét, megadta a frizurát, hajszínt, szemszínt, és a testalkatot. Végül a nevét gépelte be, ami "Magnus" volt. Ezután az elfogadást nyomta meg.
„Karaktergenerálás elfogadva. Kellemes játékot.”
Ezután Magnus egy nagy téren találta magát. Körbenézett. Tetszett neki a látvány. Mintha még mindig a valóságban lenne, de mégis máshol. Elindult előre az utcákon, miután elhagyta a főteret. Játékosok tucatjai nézegették a bazárok kinálatát, beszélgettek és csoportba verődtek. Magnus lehívta a menüt, majd megnyitotta a térképet. Így már könnyebben boldogul egy kicsit. Út közben találkozott egy férfi játékossal. Megismerte őt, hiszen már látta a férfit egy bétás tesztvideóban. Takashi volt az. Üdvözölték egymást, majd TSHI felajánlotta neki, hogy segít megtanulni az alapokat. Magnus elfogadta az ajánlatot, ezután rögtön indultak is. A városon kívül voltak egy mezőn, ahol vaddisznók voltak. TSHI előbb a kardforgató képességekre tanította meg Magnust és az alapállásra. Némi próbálgatás után, mely nem volt könnyű, ráérzett a dologra és sikeresen meg is ölt egy disznót. Megkapta az XP-t és a COL-t.
- Remek volt. - mondta TSHI. - De még rádfér a gyakorlás. Láss hozzá ismét.
Magnus bólintott, majd ismét nekilátott a feladatnak. Úgy másfél óráig még gyakoroltak, mikor TSHI-nak el kellett mennie. Magnus úgy döntött, hogy visszamegy a Kezdetek Városába, ahol felfedezőtúrára indult a hatalmas városban. Órákig barangolt, és mikor alkonyodott, úgy döntött, hogy kijelentkezik. Meglepetésére azonban a kijelentkezés sehol sem volt.
- Biztosan csak bug. Elvégre ez az első béta utáni nap.
Felhívta a játékmestert. Várt egy kicsit, de nem jött válasz. Lekapcsolta a menüt, majd gondolkozva fel alá mászkált, de sokmindenre nem jutott. Ekkor azonban harangszó törte meg a csendet, olyan hirtelenséggel, hogy Magnus megijedt. A következő pillanatban pedig a főtéren találta magát sok más játékossal együtt, akik azon tűnődtek, mi lehet ez. A főtér felett megjelent egy vörös hatszög, majd ez több tucatnyi másik hatszöggé nőtt ki. A játékosok döbbenten néztek, miután vérvörös, gumiszerű anyag folyt ki azokból, és egy arctalan köpenyes alakká állt össze.
- Figyelem játékosok! - szólalt meg a köpenyes alak, kitárva karjait. - Üdvözöllek titeket a világomban.
Magnus számára ez szemet szúrt, de csak figyelt csendben.
- Az én nevem Kayaba Akihiko. Jelen pillanatban én vagyok az egyetlen, aki irányítása alatt tartja ezt a világot. - mondta. - Már biztosan észrevettétek, hogy nem elérhető a kijelentkezés opció a főmenüben.
Kayaba előhívta a menüt, és alátámasztotta előbbi állítását. Mint a játékosoknak, számára is elérhetetlen volt a kijelentkezés.
- Azonban ez nem a játék hibája, hanem a Sword Art Online egyik sajátossága.
A játékosok ennek hallatán összezavarodtak.
- Nem tudtok kilépni a játékból. Kintről sem lehet levenni a Nervegear-t a fejetekről. Ha ez mégis megtörténne, a készülék egy erőteljes mikrohullámú sugarat bocsát ki, mely elpusztítja a játékos agyát, megölve őt.
Ez már nagyon nem tetszett Magnusnak. A többi játékos ostoba tréfának tartották ezt. Ő maga viszont nem tudta megmagyarázni, de már a teleportálás óta valami rossz érzés fogta el. De elgondolkozott. A készülék valóban azt teszi, amit Kayaba mondott, ha a biztonsági korlátozás eltávolításra került. Ez csak növelte kényelmetlenségét és lekonyult szájjal nézett a játékmesterre.
- Sajnálatos módon, már több játékos ismerőse és családtagja nem törődött a figyelmeztetésemmel. Eltávolították a NerveGear-t, ezzel pedig 213 játékos máris eltűnt a valóságból és Aincradból. - Kayaba körül több képernyő jelent meg. - Mint láthatjátok, a hírportálok szerte a világon ezzel és a halálesetekkel foglalkoznak. Így fellélegezhettek, mivel minimálisra csökkent a készülék eltávolításának az esélye.
Magnus megnyugodott, hogy az élete nem volt veszélyben, de a helyzet felmérgelte őt és keze ökölbe szorult.
~ Meg kell találnom a módját, hogy kijelentkezhessek. ~ gondolta.
- Remélem megnyugodtok, és a játék végigjátszására törekedtek. De egy dolgot jegyezzetek meg. - hangja ezzel kicsit szigorúbbra váltott. - A játékban már nem lehet feléleszteni senkit. Ha bárki életpontja eléri a nullát, a karaktere törlődik és ezzel a NerveGear elpusztítja az agyát.
Magnus és a többi játékos ennek hallatán megszólalni sem tudott. Mind sokkoltan álltak, Kayabára meredve.
- Csak egy módon juthattok ki a játékból: végig kell vinnetek azt. - jelentette ki, miközben Aincrad hologramképe jelent meg. - Jelenleg Aincrad első emeletén vagytok. Ha sikerül túljutnotok a kazamatákon, legyőzve annak szintvezéreit, tovább léphettek a következő emeletre. A századik emelet vezérének legyőzésével vihető végig a játék.
Ennek hallatán a játékosok tűnődni, és kérdezősködni kezdtek. Magnus azonban már el is kezdett végigfurakodni a tömegen, hogy elhagyhassa a főteret. Kiérve a tömegből, szeme sarkában két játékost látott, úgy 10 méterre. Ők is egy láthatatlan falba ütköztek. Magnus megfordult és Kayabára nézett, miután enyhén megütötte a falat.
- Végezetül pedig, egy aprócska ajándékot helyeztem el a leltárotokban. Nézzétek meg magatoknak.
Megnyitva a menüt, belépett a leltárba, és egy tükröt talált benne. Kezébe vette, majd belenézett. Ekkor minden játékosból kék fényár tört ki, beterítve az egész főteret. Ahogy elült a fényár, Magnus pillantása a tükörre esett. Már nem játékbeli arcát látta, hanem az igazit.
- Ez mégis... - félbehagyta a mondatot, és elgondolkozott.
Úgy vélte, hogy csakis attól lehet ez, hogy szkennelték őket. Mégpedig azáltal, hogy a sisak felvétele után jobb helyen is meg kellett érinteniük magukat. Visszapillantott Kayabára.
~ Talán magyarázatot ad erre.
- Bizonyára azon töprengtek, hogy miért? A Sword Art Online fejlesztője, és a NerveGear megalkotója, Kayaba Akihiko miért tenne ilyesmit. - hangjában ott lappangott valami, amit Magnus és talán senki más sem tudott mire vélni. -
Elértem célomat, hogy létrehozhassak egy világot és uralkodhassak felette. Ezért alkottam meg a játékot. Ezzel vége a hivatalos Sword Art Online indulási magyarázatnak. Mindent bele, játékosok!
És ezzel Kayaba eltűnt, az ég pedig visszakapta alkonyodó látképét. Magnus ökölbe szorított kézzel állt, és remegett. Pár másodpercig mind álltak, aztán kitört a pánik. Kiabáltak és mind ki akartak jutni a főtérről. Magnus földhöz vágta a tükröt, amitől az pixelekre tört és végleg eltűnt. A láthatatlan fal végre eltűnt és a játékosok egy része kiözönlött a térről. Magnus enyhe szédülést érzett, miközben távolodott.
- Ki fogok jutni a játékból... - morogta. - Bármi áron.
Kivonta kardját, és futott a mező felé., hogy fejlődni kezdjen. Eltökélte magát, és nem fogja hagyni, hogy a játék rabja legyen.

Magnus odalépett az NJK-hoz, leadva a küldetést. Átvette a jutalmat, majd tovább ment. Négy év telt el, mióta kezdetét vette a Haláljáték, és azóta csak néhány szintet fejlődött, egész pontosabban a 13-as szintig. Volt azóta Aincrad más emeletén is, és néhányszor találkozott TSHI-val is, de nagyjából csak baráti találkozás volt, illetve kipucoltak egy-egy kazamatát. Valamennyire már beletörődött abba, hogy jelenleg a játékban él. De ennek ellenére is úgy érezte, hogy eltávolodott az elhatározástól, hogy kijusson a játékból. Néha csatlakozott más játékosokhoz, hogy aranyat szerezzen, illetve XP-t, de főként magányosan rótta az utat, céhez pedig nem csatlakozott.

Valamikor TSHI eltűnt a barátlistájáról. Először azt hitte, hogy véletlenül törölte őt, de miután egy üzenet sem ment át, azzal, hogy ilyen nevű játékos nem létezik, keze ökölbe szorult és maga elé nézett. Elment a Momument of Life-hoz, és barátja nevét áthúzva találta. Nem sokkal később egy virágot hagyott az emlékműnél, majd továbbment, és nem nézett vissza. Tudta, hogy erősnek kell lennie. TSHI is ezt akarná. Egyik nap az első emeleten volt, a Kezdetek városában, majd betért a Sweet Dreams cukrászdába. Szeme sarkából egy ismerős arcot vett észre: Miura volt az. Meglepve lépett oda hozzá.

- Miura. Te meg mit keresel itt? Nem kellene ebben az őrült játékban lenned.
A nő elmondta, hogy mi történt. Magnus leült vele szemben a székre. Egy darabig nézték egymást, majd a nő hangulata gyorsan szomorúvá vált, ahogy szerelmére gondolt. Magnus próbálta őt megnyugtatni, ami sikerült is valamennyire. Megígérte a nőnek, hogy segíteni fogja őt a kijutásban.
- Köszönöm. - mondta a nő csendesen.
- Ha lehet javasolnom, vegyük fel egymást barátnak. - mondta a férfi.
Miura bólintott, és elküldte a felkérést, amit Magnus elfogadott. Ezután Magnus mesélt neki arról, hogy mik történtek eddig a játékban.
- Ennyi éve vagy a játékban és feladnád a kijutást? - feddte meg barátját.
- Nem, dehogy. - mondta csendesen. - Jelenleg a játékban élünk, és ebbe valamennyire beletörődtem.
Chakna bólintott, majd felállt és intett neki, hogy kövesse őt.
- Talán jobb lenne, ha nem egyedül lennél. A társaság mindenkire ráfér.
- Mire gondolsz? - kérdezte a nőt.
- Itt az ideje, hogy csatlakozz egy céhez. De jól válassz.
Magnus bólintott. Még pár szót váltottak, aztán Chakna elment, de megígérte, hogy még később találkoznak. Nem sokkal ezután a férfi is elhagyta a cukrászdát, és ment tovább.
Magnus
Magnus
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 32
Join date : 2017. Aug. 01.
Age : 33

Karakterlap
Szint: 14
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Jun Takeo Empty Re: Jun Takeo

Témanyitás by Cardinal Csüt. Aug. 03 2017, 19:35

Osu!

Azt mondd meg nekem, a TSHI-ből miért az OTSH-ra asszociálok folyton olvasás közben? Very Happy Elfogadom az előtörténetet, nem volt vele különösebb probléma.


A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A kvíz miatt a 13. szinten kezdesz, így 65 pontot kapsz, amit az alábbi kardforgató alapra oszthatsz rá:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 2
Erő: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1

A pontok mellett kapsz tárgyakat is.

Kezdő Kard (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)

Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.

És ne feledkezzünk meg az anyagiakról. 200 arany üti a markodat, továbbá szabadon választhatsz 18, legfeljebb a tierednek megfelelő szintű nyersanyagot.

Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.

Ha akármivel kapcsolatban egyéb kérdésed van, nyugodtan dobj egy privát üzenetet nekem vagy kérdezd meg chaten. Smile
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3346
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.