Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shu vs Kazura

3 posters

Go down

Shu vs Kazura Empty Shu vs Kazura

Témanyitás by Kazura Csüt. Jún. 04 2015, 13:28

Éppen a városban bandukoltam, azon gondolkodván, hogyan is tudnék némi pénzt szerezni, hogy beújíthassam a felszerelésem, így küldetések közben, mikor meghallottam a hangzavart. Annyira nem volt életbevágóan fontos a dolog, így úgy döntöttem inkább ennek nézek utána, elvégre ahol ennyi ember gyűlhetett össze biztos történik valamiféle érdekesség. Hamarosan az aréna impozáns épülete előtt találtam magam és elámultam méretein. Eddigi játéktapasztalatom alapján ez volt a legnagyobb épület amit láttam és fűtött a kíváncsiság, hogy a belső kidolgozottsága is igazodik-e a kinti látványhoz, no meg érdekelt, hogy vajon miféle küzdelmeknek adhat otthont az alkotmány. Belépvén nem kellett csalatkoznom, a teret több részre osztották fel, melyek ráadásul igencsak változatosak voltak egymáshoz képest. Ráadásul, szinte minden küzdőtéren összecsaptak a pengék, volt ahol több játékos is viaskodott egymással.
Ez lenyűgöző! És egyben remek ötlet is. Mint minden Aréna kiváló lehetőséget ad az erőfitogtatás, meg az esetleges nézeteltérések békés lerendezéséhez, de remek hely lehet a felszerelés vagy a harci tapasztalatszerzés leteszteléséhez is. Kár, hogy valószínűleg a hozzám hasonló alacsony szintűek nem igazán fordulnak meg errefelé, szívesen kipróbálnám magam.
Egy ideig csak álltam és néztem ahogy a láthatólag nálam jóval nagyobb szintű játékosok különböző képességeket vetnek be egymás ellen valamint szinte szemmel követhetetlen gyorsasággal záporoztatják fegyvereik ütéseit egymásra, mikor az egyik lelátón ismerős alakra lettem figyelmes. Azonnal el is indultam felé, majd odaérve megszólaltam:
-Üdv, Shu! Szabad ez a hely?- majd igenlő válasza esetén helyet foglaltam mellette.
-Errefelé jártam és meghallottam a hangzavart, gondoltam benézek. Nem gondoltam, hogy ennyire zajlik a játékosok egymás elleni versengése, de egész szórakoztató, míg így szemlélőként is. Az embernek megjön hozzá a kedve, de úgy látom kezdők nagyon nem képviseltetik magukat. Gondolom a rendszer nem is nagyon engedné a szintkülönbség miatt. Pedig szívesen kipróbálnám, régebben csak Mobok ellen küzdöttem, az meg  nem ugyanaz. Meg jó lenne tesztelni, hogy nem holmi kacatot vettem-e nálatok.-nevetem el magam, majd a lányra nézek, remélvén, hogy érti a tréfát.

_________________
A karakter mondatai.
A karakter gondolatai.
Kazura
Kazura
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 356
Join date : 2015. May. 28.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Shukaku Csüt. Jún. 04 2015, 13:41

Ha nincs mit mondanod, hagyj másokat szóhoz jutni, így elkerülheted a kínos csendet. Na az ilyen, és ehhez hasonló remek tanácsok mindaddig működnek, amíg az emberk lánya nem egy szótlan, a küzdelmeket mereven figyelő sárkánnyal ül a lelátó kellős közepén, miközben őt magát egyáltalán nem érdeklik az alant zajló események. Kezdett az egész olyan formát ölteni, mint amikor az apjával ült le meccset nézni a kanapéra. Akkor sem érdekelte, most sem érdekli az ilyesmi, nem is szereti nézni a legtöbb játékot, hiszen azoknak az a lényege, hogy részt vegyünk bennük, de mivel harcolni sem szeret, csak igen kivételes alkalmakkor, így ez sem működik. Mindenesetre Shu ugyanolyan kedvesen bólogatott, mint ahogyan az apjának is bólogatott, amikor magyarázni kezdte az amerikai football mivoltát… bár ugyanúgy nem értette, hogy hogyan is működik, ahogy most Timidus taktikai magyarázataiból sem értett sokat, de legalább azt könnyebb volt itt kitapasztalni, hogy a sárkány melyik félnek „szurkol”, avagy mondja meg jó előre, hogy melyikük fog győzni, szóval legalább azt tudta, hogy mikor kell tapsolni. Annyira ez a hangulat ült rá az egészre, hogy elkezdte értékelni ezt a fajta együtt töltött időt is, mindössze ő azt élvezte, hogy a sárkány szeret itt lenni, ő meg elvolt a napraforgó maggal és a hideg üdítővel, meg azzal, hogy úgy csinált, mintha figyelne és tanulna. Még szerencse, hogy úgy tűnik ezúttal megoszthatja valakivel a szotyoládét, és amint a fiú megjelent, már nyújtotta is felé a zacskót.
-Persze, ülj csak le, és vegyél nyugodtan.
Majd mosolyogva hallgatja a felszólalást, és a végén együtt nevet a kardforgatóval. Nevetnie kell már csak azért is, mert tudja, hogy mi következik. A sárkány feláll, tekintetét elveszi a küzdő felekről, és a fiúra néz.
-Küzdj meg ellenünk. A szintkülönbséget megoldjuk. Hányas szinten vagy jelenleg?

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kazura Csüt. Jún. 04 2015, 15:18

Elfogadom a szotyit, majd mikor Timidus megszólal, sikeresen félre is nyelem.
-Te tudsz beszélni?-kérdezem egy gyors köhögésroham után a sárkányt.
-Öhm, egyes szintű vagyok és ha tényleg megoldható szívesen kiállok ellenetek-nézek kérdő tekintettel Shukaku felé.Ez esetben viszont kérhetnék egy gyorstalpalót az alapvető szabályokról? Úgy látom különböző pályákon folyik a harc, ezt a véletlen dönti el? És mi megengedett a harcok során? Illetve pontosan hogyan is lehet ellenetek küzdeni? Azaz Timidus vagy a te életpontjaid leütése a célom vagy ha mindkettőtöké elfogy akkor nyerek én?-teszem fel a kérdések armadáját, miközben lefelé haladunk a sorok között.

Hmm, két ellenfél. Ide kelleni fog valamiféle stratégia. Vajon milyen értékei lehetnek a Petnek? Annyira nem foglalkoztatott, mikor a karakterem megalkottam, pedig úgy néz ki nem ártott volna kissé részletesebben átnézni a többi kasztot is. Ó, igen és még valami.
-Azt esetleg szabad megkérdeznem, Timidus, hogy tudsz-e repülni? Nem mintha zavarna harc közben, csak jobb ha nem készületlenül ér az ilyesmi.
Mikor leérünk az Aréna aljára behozom az inventorym és vetek egy pillantást a tárgyaimra.
-Tényleg a poti használat megengedett? Mondjuk nem hinném, hogy ezt az egyet most akarnám elhasználni, de azért jobb minden lehetőségre előre felkészülni.
Miközben leendő ellenfeleim válaszait hallgatom tudatosul bennem, hogy jelentős kihagyás után újra megtapasztalhatom a SAO harcrendszerét. A harcrendszert ami szakított a kattintgatás és gombnyomkodás azóta elavulttá váló rendszerével és engedélyezte a játékosoknak, hogy valóban átélhessék a csatatereken való küzdelem érzetét, annak minden előnyével és hátrányával együtt. Érzem hogy majd kirobban belőlem a tenni vágyás így hát felszerelem és párszor meg is lendítem kardom.


Élet: 2 ->10HP
Fegyverkezelés: 4
Erő: 3
Kitartás: 1 ->5CSP
Gyorsaság: 4
Spec: 1
Felszerelés:
Fényes Vaskard ( + 5 erő)
Kezdő Ruha ( +2 páncél)
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)

_________________
A karakter mondatai.
A karakter gondolatai.
Kazura
Kazura
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 356
Join date : 2015. May. 28.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Shukaku Csüt. Jún. 04 2015, 15:53

Shu nevetve paskolta meg a kardforgató hátát, hogy kicsit enyhítse a félrenyelést, bár tudta jól, hogy itt, védett területen belül úgysem eshet baja, de azért elég kellemetlen lehetett fulladozni. Közben azért válaszolt is a kérdésre, bár nem nagyon kellett rá válaszolni, hiszen magától értetődő volt, miután Timidus megszólalt.
-Igen, tud, ráadásul nem is csak egy nyelven. Elkezdtem megtanítani angolul is, miután volt egy olyan küldin, ahol jól jött volna az angol tudás, meg ugye tud japánul és sárkányul. Majd talán Chan megtanítja magyarul is, meg keresek még néhány kalandozót, aki ért más nyelveken.
Ezalatt már Timidus le is röppent az Aréna egy felszabadult részére, és lassan elkezdte felmérni a terepet. Ezalatt Shu válaszolt a felmerülő kérdésekre.
-Hát… úgy látom már eldöntettetett, hogy kiállunk ellened. A pályákat mi alkothatjuk meg. Szerintem most megbeszélem Timivel, hogy te alkothasd, de nagyon fontos, hogy úgy építsd meg, hogy fair legyen. Megengedettnek… hát tulajdonképpen minden megengedett. Tudod, ha valami szabálytalan lenne, azt úgysem engedné a világ, szóval amit megtehetünk, az nem szabálytalan. Küzdeni pedig… fogod a kard tompább végét, majd a hegyesebbel meg elkezdesz minket böködni.
Újra felnevetett, és utat kért maguknak, miközben feltartott kézzel, sűrű bocsánatkérések közepette átgyalogoltak egy küzdelem kellős közepén.
-Ha gyakorolni szeretnél, akkor érdemes Timit támadni, mert ő többet tud neked mutatni, de őt nem tudod megsebesíteni, szóval ha győzni akarsz, akkor engem érdemes ütnöd.
A repülés kérdésre ugye nem kellett válaszolni, hiszen Timi megválaszolta azzal, hogy légvonalban közelítette meg pár másodperce a kiszemelt pályarészt.
-És igen, lehet potizni is, kristályozni is, mérgezni is… tényleg mindent lehet, ne fogd vissza magad.
És ezalatt Shu már el is kezdte felszerelni az egyes tierű páncélzatát.
-Felszerelkezem, te addig álmodd meg a pályát.
És Kazura előtt fel is ugrott egy panel, amivel beállíthatta az opciókat.

30/25 (élet/páncélpont)
6 - 12 (Shu sebzése - Timi sebzése)
20 pont (cselekvéspontok)

pontok:

segítség:

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kazura Csüt. Jún. 04 2015, 20:51

-És akkor a meccsnek akkor van vége ha valamelyikünk leüti az ellenfél életpontját nullára? Vagy a rendszer automatikusan győztest hirdet ha a következő ütés már megölné az ellenfelet és véget vet a küzdelemnek? Vagy ezt is be tudom állítani itt?-kérdezem, miközben a lehetőségek tárházából próbálom kialakítani a megfelelő küzdőteret.
-Na, ez jó is lesz-mondom majd megnyomom a véglegesítés feliratot.
A következő pillanatban Shukakut, Timidust és Kazurát jó két méter magas, átláthatatlan fűtenger vette körül. Ezt csupán két, egyenként hét méter sugarú kör törte meg, melyek sima egyenletes földterületek voltak és egy egyenes sáv, amely összekötötte őket, szintén simára döngölt föld formájában. Shukaku és Timidus foglalt helyet az egyik körben, míg velük szemben jól láthatóan Kazura állt. A körök szélén még megjegyzendő négy darab emelvény állt, egymástól pontosan szabályos, fél méteres távolságban körívszerű elrendezésben, az első kissé kevesebb mint fél méteres magasságban a talajtól, a többi majdnem fél méterrel magasabban mint az előző.
-Akkor, ha nincs ellenedre először Timidussal gyakorolnék egy kicsit. Timidus, ha jól értettem nem tudlak megsebezni, ez azt jelenti, hogy sikeres támadás esetén sem vesztesz az életpontjaidból, vagy eleve megtámadni sem enged téged a rendszer? Mert ha előbbi megkérnélek, hogy te is fogd vissza magad és próbálj meg csak a közelembe támadni, nem kifejezetten rám. Így kicsit kitolhatjuk a harc időtartamát és kipróbálhatok pár dolgot. Emellett megígérem, hogy ez idő alatt nem támadok Shura, így hátrányotok sem származik belőle. Nos mit szóltok? Netán van jobb ötletetek?
Miközben az ellenfél válaszára figyelek én is felöltöm felszerelésem.


pálya:

_________________
A karakter mondatai.
A karakter gondolatai.
Kazura
Kazura
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 356
Join date : 2015. May. 28.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Shukaku Csüt. Jún. 04 2015, 21:10

-Mivel ez egy oktató jellegű küzdelem lesz, végig magyarázni fogok. A küzdelem teljes életes, nem halállal végződő párbaj lesz. Addig tart, amíg valamelyik játékos le nem üti az ellenfele összes HP-ját. Az utolsó találat előtt egy lila fal védi meg a vesztest a haláltól, azonban ez a védelmi mechanizmus kikapcsolható a párbaj kezdete előtt. Ennek hiányában a vesztes fél nem csak a párbajt veszti el, hanem az életét is, így a lehető legritkább esetben használják ezt a módot. Javaslom, hogy te sohase menj bele olyan ütközetbe, ahol ezt a módot akarják rád kényszeríteni. Ha mégis rávettek, akkor fontos tudnod, hogy a párbaj típusát menet közben nem lehet megváltoztatni, de a harcot fel lehet adni idő előtt. Ehhez kapcsolódik a Sleep Kill, amely azt jelenti, hogy az alvó egyént a kezének mozgatásával valaki halállal végződő küzdelemre hívja ki, és így öli meg. Ezt el tudod kerülni, ha nem alszol olyan helyen, ahol könnyen megtámadhatnak. Az ölés ezen módja azért előnyös a gyilkosok számára, mert gyors, egyszerű, és az indikátorod párbaj esetén semmiképpen sem színeződik el, még akkor sem, ha megölted az ellenfeled.
A pálya megjelenésénél Shu azonnal a sárkány mellé húzódott, majd csak akkor kezdett el kikukucskálni, amikor minden mozgás befejeződött. Nagyon nem tetszettek neki azok az oszlopok, de legalább nem annak a tetején jelentek meg. Kellett egy pár másodperc, amire felfogta, hogy Kazura hozzá beszél, majd azonnal meg is rázta a fejét.
-Ha Timidussal szeretnél gyakorolni, akkor ne tőlem kérdezd, hanem tőle. Nekem nem kell engedélyt adnom semmire… vagyis… ilyesmire biztosan nem.
Ám a sárkány nem várta meg a kérdést, azonnal válaszolt.
-Rendben, velem fogsz gyakorolni, és én nem támadlak meg addig, amíg azt nem mondod, hogy ezután élesben megy, avagy meg nem támadod Shut. A sebezhetetlenségem pedig azt jelenti, hogy közvetlen fegyveres támadás rám hatástalan. Az erőtér megvéd engem, ahogy téged védene az utolsó ütés esetén.
Shu ezzel hátrébb is állt, hátát az egyik oszlopnak támasztotta, és úgy figyelte, ahogy Timidus lassan közelebb sétált az ellenfeléhez, persze egy tisztes távolságot tartva, majd felvette a védekező állását.
-Kezdheted.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kazura Pént. Jún. 05 2015, 17:05

Mély lélegzetet vettem, majd miután kifújtam rohamra indultam az előttem álló sárkány ellen. Alacsonyabb ellenfél révén pengém alsó állásból indítottam, majd elég közel érvén felfelé vágtam a kardommal. Éreztem, hogy a mozdulat elején a rendszer korrigálja a penge útvonalát és végigvezeti mozdulatomat. A támadás tökéletes volt, ám amint a penge célt ért volna Timidust az előre említett lila fal övezte. Ez azonban nem törte meg lelkesedésem, egy fél lépést oldalaztam, majd újfent lesújtottam. A védőfal minden egyes támadás során megjelent és egy felugró üzenet érvénytelen találati felületre figyelmeztetett, ám ezt mosolyogva figyelmen kívül hagytam. Rohamom megtörve hirtelen hátraugrottam.
Na, akkor próbáljunk ki valami mást is.
Fegyverem átvettem eddig szabadon tartott balomba, majd megpróbáltam felvenni az eddig alkalmazott felállást. Az első próbálkozásra semmi sem történt, így próbáltam a lehető legjobban leutánozni a már megszokott mozdulatsort. Negyedjére éreztem meg, hogy valami változás történt. Nem késlekedtem, ismét várakozásra kárhoztatott ellenfelemre rontottam. A rendszer újfent biztosította a találat célba értét, még ha annak eredményességét a burok meg is akadályozta. Ezután próbálkoztam pár támadás sorozatot végigvinni bal kezemmel is, több-kevesebb sikerrel.
Hát, ezt még jócskán be kell gyakorolnom, hogy éles harcban is alkalmazható legyen.
-Timidus, megtennéd, hogy a levegőbe röppensz, szeretnék a nálam magasabb ellenfél elleni küzdelmet is kipróbálni.
Amennyiben a sárkány nem ellenkezett először igyekeztem felmérni a találati helyeket és a hozzájuk tartozó mozdulatsorokat, majd kérésemre a levegőben mozgó célpontok útvonalának kiszámítását és ezzel összehangolt támadások bevetését tanulmányoztam.
-Na, még egyvalamit szeretnék kipróbálni, utána akár áttérhetünk az éles helyzetre is. Gondolom ennek a tökélyre viteléhez, majd az akrobatika jártasságra lesz szükségem, de kíváncsi vagyok, hogy meddig feszíthetem a húrt. Kérlek gyere az oszlopokhoz.-intézem szavaim Timidus felé, majd odaérvén felszökkenek a legalacsonyabbikra.
Ezután arról elrugaszkodva próbálkozom megtartani egyensúlyom, hogy a támadás végeztével a földet érésem is sima legyen. Nem meglepő módon az első próbálkozások vagy a találat vagy a sikeres földet érés rovására mennek. Azonban pár perc elteltével örömmel konstatálom a lila burok feltűnését, ezúttal a saját lábaimon állva. Ezt követően, még egy kis időt eltöltök az oszlopok közötti ugrándozás, valamint a földet érés gyakorlásával. Szerencsére odafigyeltem a pályalétrehozásánál a magasságuk beállítására, így sikerül megúsznom a gyakorlást az életpontjaim lenullázódása nélkül. Végezetül még megmozgatom tagjaim majd Timidusra nézek.
-Köszi a segítséget, esetleg van még valamiféle tanácsod, mit is kéne kipróbálnom, gyakorolnom?

_________________
A karakter mondatai.
A karakter gondolatai.
Kazura
Kazura
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 356
Join date : 2015. May. 28.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Shukaku Pént. Jún. 05 2015, 18:17

Timidus némán követett minden utasítást, mindössze néha bólintott egyet a kérések után, miszerint igen, megtenné ezt is, és igen megtenné azt is. Egyvalamit azonban nem vállalt, ez pedig az, hogy teljesen tehetetlen próbabábú szerepét játssza. Néha a karmaival hárított, néha csak simán a testét tartotta abban a szögben, hogy lecsusszanjon róla a penge, bizonyos esetekben pedig egyszerűen kikerülte a támadást. A negyedik emelvény, ha jól értem, két méter magasságban helyezkedett el, ami azt jelenti, hogy sebezne Kazurán tizenegyet, és ezt Timidus is tudta, így folyamatosan figyelte a kardforgatót, hogy ha a legutolsó oszlopról akarna közvetlenül a földre ugrani, akkor alá kerüljön. Nem azért, mert féltette volna a csalódástól, hanem szimplán azért, mert tanítani akarta, hiszen Shu erre kérte meg, ez pedig nehezen volt úgy kivitelezhető, ha egy esés miatt fel kell adnia a küzdelmet. Miután mindennel végeztek, Timidus ismételten leereszkedett a földre, és meghajolt az ellenfele előtt.
-Szívesen. Igen, van tanácsom. Az első támadásnál láttam, hogy engedted a rendszernek, hogy korrigáljon. Ez egy kezdőnél még rendben van, de igyekezz kialakítani saját mozdulatokat is. A világ által kijavított támadások megtanulhatóak, és én már az első mozdulatod után tudom, hogy milyen módon fogsz támadni, így azt is, hogy miként védekezzek ellene. Ha saját mozdulatokat építesz a harcrendszeredbe, ezt elkerülheted. A második támadásoddal kapcsolatban annyit jegyzek meg, hogy értelmetlen. Ha vagy elég gyors ahhoz, hogy kétszer támadj, akkor azt tedd kétszer a pengével. Kézzel sokkal kevesebbet tudsz sebezni. A harmadiknál az, hogy felrepülök nem teljesen ugyanaz, mintha magasabb ellenféllel harcolnál, de gyakorlásnak megfelelő volt, és jó ötlet, ahogyan a terep kihasználása is.
Ezután füttyentett egyet Shunak, aki lassan mellé sétált, megigazgatta a felszerelését, kezébe vette a pálcáját, újra megigazgatta a fején a kényelmetlen sisakot, majd bólintott a sárkány felé. Ezután egyetlen emberi szót nem hallhatott tőlük a kardforgató, csak Timidus folyamatos raptoros csivitelését, amivel a parancsokat osztogatta a lánynak, majd mindketten megindultak felé. Shu elől, a sárkány közvetlenül a lány mögött. Az utolsó pillanatban az idomár térdre vágta magát, és egy csúszással igyekezett a pálcájával megsebezni a kardforgató térdét, mialatt Timidus egyenes vonalban elsuhanva Shu fölött támadott, így az ellenfél akkor is belé ütközött, ha Shu elől felugrott volna, ám Timidus akkor sem próbálta Kazurába mélyeszteni  a karmait, ha Shu elvétette a támadást, mindössze csak fellökni próbálta a fiút.
30/25
6 - 12
20-(1+1)= 18 pont


Római kocka Shu első képije.
A hatos Shu támadása.


Edit:
Kazura sebződik hatot, valamint három körig minden bevitt támadásának a negyede őt magát is sebzi.


A hozzászólást Shukaku összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jún. 05 2015, 18:18-kor.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kayaba Akihiko Pént. Jún. 05 2015, 18:17

The member 'Shukaku' has done the following action : Kockadobás

#1 'Római stílusos 6-os' :
Shu vs Kazura 4767242330_2db9f185a1_s

--------------------------------

#2 '6-os dobókocka' :
Shu vs Kazura 4766609959_af0c0eb7c7_s
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kazura Pént. Jún. 05 2015, 19:37

Korrigálás:

Végighallgattam Timidus tanácsait, majd megpróbáltam összeszedni az eddigieket mikor megláttam, hogy a páros felém lendül.
Úgy látom ezek szó szerint vesznek mindent. Legalábbis Timidus. Na akkor ennyit arról, hogy én kezdek.
Shu eddigre már veszélyesen közel került, így a pálca suhintása szinte törvényszerűen betalált, életerőcsíkom majd feléig levéve. A megjelenő debuff jelzés sem volt éppen kecsegtető, így amilyen gyorsan csak tehettem oldalra lendültem és bevetettem magam a fűtengerbe. Itt aztán nekiiramodtam és igyekeztem emlékezetemre hagyatkozva a pálya túloldali körénél kilyukadni, arra azért ügyelve, hogy hamarabb ne közeledjek a földes részhez így leleplezvén helyzetemet. Amennyiben azonban meghallottam, hogy Timidus az égbe röppen rögtön hanyatt vágtam magam, reménykedvén hogy a terep megfelelően takar. Így vagy úgy amennyiben nem érkezett újabb támadás igyekeztem kivárni, míg a három kör letelik.
Hát esélyem, immár szinte elhanyagolható, de végül is már a tapasztalatszerzés miatt is megérte, amúgy sem számítottam másra. Na, de azért egy normális találatot csak beütök, nehogy túlzottan elszálljanak maguktól. Visszanézve az első alkalomra úgyis ráfoghatom, hogy hagytam magam, többször pedig nem áll szándékomban ugyanazon ellenfél ellen veszíteni-mosolyodom el, majd előtörök rejtekemből.
Frontális támadást tervezek, ám ha kettőnk között feltűnne Timidus igyekszem az oszlopok takarását avagy a füves rész jelentette pillanatnyi rejtőzködést kihasználva megkerülni őt, és egyenesen Shura támadni.


Hatos kocka Kazura támadását jelölendő.


A hozzászólást Kazura összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Jún. 05 2015, 19:40-kor.

_________________
A karakter mondatai.
A karakter gondolatai.
Kazura
Kazura
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 356
Join date : 2015. May. 28.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kayaba Akihiko Pént. Jún. 05 2015, 19:37

The member 'Kazura' has done the following action : Kockadobás

'6-os dobókocka' :
Shu vs Kazura 4767251444_0f76bf2817_s
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Shukaku Pént. Jún. 05 2015, 20:08

^^":

Timidus másképpen gondolkodott a kezdésről, mint ahogyan azt Kazura tette. Ő úgy számolt, hogy amint a fiú kimondja, hogy innentől élesben megy, már élesben is megy, és pár másodpercre lehetőséget is adott neki, amíg kiosztotta a parancsokat, mivel azonban a kardforgató nem támadt, így támadtak ők. Shu pedig… nos ő egyszerűen parancsot követett, nem is nagyon figyelt az események folyására, régóta megszokta már, hogy az unalmas harcos kaszabolós izébizék közepette, csak azt csinálja, amit Timi mond, és akkor nem lesz baj. Ez történt akkor is, amikor a fiú eltűnt a fűben. Timidus azonnal kijelentette, hogy nem mennek utána. Se ő, se Shu, sőt, azt is jelezte a lánynak, hogy ha a fiú elő is tűnik, akkor a védekezésre koncentráljon, és ne a támadásra. Egyedül csak Shu támadt, és Kazura élete máris majdnem a felére csökkent, tehát még Shu támadása után már feltehetőleg nem tudná folytatni a harcot, most pedig a gyakorlás a cél, és így legalább Shu is gyakorolhatja a védekezést. A kis idomár nagyon is figyelt, igyekeztek középre orientálódni, hogy a lehető legtöbb idejük legyen az észlelés után felkészülni, és ennek meg is lett az eredménye. Szinte tanítható lenne az a Mátrixos mozdulat, ahogyan kikerülte a támadást… oké, erre jócskán rásegített az a véletlen, ahogyan megcsúszott, de ezt Kazurának nem kell tudnia, ráadásul Shu már fel is pattant, és be is rohant a fűerdőbe.
-Kapj el ha tuuuudsz!
Timidus pedig csak megvonta a vállát, és fellibbent az egyik oszlopra. Innentől már csak akkor kell támadnia, ha a gyerekek befejezték a játszadozást.

30/25
6 - 12
20 pont


Nem teszünk semmit. Very Happy

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kazura Szomb. Jún. 06 2015, 13:48

Sikertelen támadásom után kissé meglepődöm, hogy ellenfeleim nem használják ki a lehetőséget. Shu azonnal el is tűnik a magas fűben és láthatólag Timudus sem sietteti a befejezést.Úgy tűnik mégsem annyira sietős a befejezés. Ezek szerint még legalább egy lehetőségem maradt a visszavágásra. Viszont láthatólag Shunak is teszik a füves terep, bár nem fogócskázás céljából találtam ki. Na sebaj, lássuk a medvét.
Futva teszem meg a Timidus-szal szemközti körig a távot, majd a legmagasabb oszlopig ugrálok fel. Innen számításaimnak és magasságomnak köszönhetően belátom az egész füves területet. Ugyan Shukaku apró termete miatt esélyem sincs hogy meglássam őt, de szerencsére kis nézelődés után sikerül elkapnom a gyep fodrozódását, így be tudom határolni, hogy merre is járhat. Ebből következtetve leugrom az oszlopról és megpróbálok elébe kerülni. Ha pedig láthatólag éppen nincs mozgásban megszólalok:
-Bocsi, de nincs sok kedvem a macska egér játékhoz, megtennéd, hogy előbújsz?
Amennyiben ez sem csalogatja elő, lábamat lóbálva leülök és várok. Így vagy úgy előbb utóbb ismét szembekerülünk egymással.
-Látom, te tényleg nem vagy oda ezekért a harcokért, ellentétben Timudus-szal-mosolyodom el.
-Jól kiegészítitek egymást. Köszi a lehetőséget, de miattam nem kell visszafognod magad. Jó tudni pontosan mekkora is az erőkülönbség két játékos között, így könnyebb felkészülni a következő alkalomra. Ja és én is igyekszem bevetni mindent, szóval hajrá-mondom, majd lendülök is előre.
Pengém a testem előtt vezetve igyekszem egy jó irányzott szúrás bevitelére. Az eredménytől függetlenül pedig a támadást követően hátraugrok és megpróbálom előhívni kardom igazi erejét. A támadásokat követően pedig igyekszem úgy mozogni, hogy az esetlegesen feltűnő Timidusnak se a hátamat mutassam.


Hatos kocka a támadásra, római a képzettség használatára.

Edit: Shu sebződik ötöt, VAGY amennyiben Timidus a támadás közeben fél méteres távolságra ér Shutól mindketten sebződnek négyet(mivel a képzim több ellenfél ellen is hat így ha jól tudom a petet is sebzi.)


A hozzászólást Kazura összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jún. 06 2015, 13:52-kor.

_________________
A karakter mondatai.
A karakter gondolatai.
Kazura
Kazura
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 356
Join date : 2015. May. 28.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szomb. Jún. 06 2015, 13:48

The member 'Kazura' has done the following action : Kockadobás

#1 '6-os dobókocka' :
Shu vs Kazura 4767251444_0f76bf2817_s

--------------------------------

#2 'Római stílusos 6-os' :
Shu vs Kazura 4766602461_64fb5071c9_s
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Shukaku Szomb. Jún. 06 2015, 15:30

-Nem bújok! Tudom, hogy csak be akarsz csapni, és úgy csinálsz, mintha nem akarnál játszani, közben meg igenis akarsz játszani. Ez elég olcsó trükk, már az oviban sem válik be!
Kiabál ki Shu a magas fűből, miközben folyamatosan mozgásban van, így a hangja is folyamatosan máshonnan hallatszik, bár azért nem kell ahhoz hallgatózás jártasság, hogy a fiú belője, merre is van pontosan. Persze ha ez nem lenne elég, az oszlopra felugrós növénymozgásos kísérlet is sikerrel jár. Persze nem ez a siker csalogatja ki a lányt a terepre, hanem az, hogy a türelme is véges, és nem akarja, hogy a kardforgatót egy újabb próbálkozási lehetőség nélkül kaszabolja le a sárkány, akinek szintén elfogyott a türelme… bár azt nem tudja, hogy Timinek meddig is tart pontosan az ilyesmi. Szóval biztos távolságban ugrik ki, és néz szembe ellenfelével.
-Nem vagyok az a verekedős típus, de ha lehet mókázni, akkor tud vicces is lenni ez a játék. Timinek persze fontosak a pontok, szóval nem lehet elviccelni teljesen, de azért picit szórakozhatunk.
A támadás elől ismét elugrik, és egy kicsit azért büszke magára, hogy ilyen szépen megy a védekezés, ám a visszaugrás utáni képesség aktiválásra már nem számított, hiszen Timi is úgy számolt, hogy elsőként nem a képességet szokták megdobni az újoncok… de vagy itt más a helyzet, vagy szerencséje volt a fiúnak. A fura fényre először újra nevetni kezd, hiszen a csillámpíreket juttatja eszébe, ám amikor ez a fény a páncélpontjait kezdi enni, már elhúzza a száját, bár ugye ettől az ellenfél is sebződik egyet.
-Oké, akkor ha azt akarod, hogy ne fogjam vissza magam, akkor nem teszem. Csak így szerintem hamar vége lesz a játéknak.
Megsuhogtatja a pálcáját, majd magasba tartva kezd el a fiú felé rohanni, hogy jó nagyot koppintson a fejére. Timidus továbbra is az oszlopról figyel, és csak akkor támad, ha ez a támadása nem sikerül Shunak, ám akkor kevéssé érdekli, hogy a fiú szemből van vagy háttal, egyszerűen megpróbálja nekivágni az oszlopnak, most már sebezve is.

30/20
6 - 12
20-(1)= 19 pont


Shu az első, Timi a második, ha szükséges.


A hozzászólást Shukaku összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jún. 06 2015, 16:43-kor.

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szomb. Jún. 06 2015, 15:30

The member 'Shukaku' has done the following action : Kockadobás

'6-os dobókocka' :
Shu vs Kazura 4767249862_5877ffd2ef_s Shu vs Kazura 4767251444_0f76bf2817_s
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kazura Szomb. Jún. 06 2015, 17:47

Hát igen, gondolom nem Ő az egyetlen aki még mindig játékként gondol minderre. Elvégre ez is egy módja, hogy az ember átvészelje az itteni létet. Számomra viszont ez a kőkemény valóság és alkalmazkodnom kell a szabályaihoz, ha nem akarom hogy egy kislány is legyőzhessen.
Elhúzom a szám mikor a második támadásom is hatástalannak bizonyul, de kárpótol a jóval nehezebbnek gondolt kardforgató képességem alkalmazásának sikere. Nincs azonban időm kiélvezni a pillanatot, mert  a felkérésnek eleget téve Shukaku máris a fejem magasságába suhint fegyverével. Igyekszem elhajolni az útjából, ám ha csak egy szívdobbanásnyi idővel is de késve reagálok. Feldereng körülöttem a lila védfal, majd másodpercekkel később a pálya, minden tereptárggyal együtt visszaalakul eredeti formájába.
-Nincs mit tenni, úgy tűnik jelenleg itt tartok-sóhajtok egyet, majd elteszem fegyverem.
Időközben Timidus is odaröppen Shukaku mellé.
-Mindkettőtöknek köszönöm szépen a harcot, sokat tanultam belőle. Remélem a későbbiek során majd magasabb szinteken is összemérhetjük az erőnket, bár a következő harcnál már jóval többre kell számítanotok-intézem szavaim a páros felé.

-Előre is bocsi Shu, majd megpróbállak valamivel kárpótolni az ilyen alkalmakért-mosolygok a lányra.
-Addig is viszlát, bár ahogy elnézem bármerre is járjon az ember belétek botlik-nevetem el magam, majd búcsút intve megindulok a kijárat felé.

Hmm, most belegondolva ez a képesség kifejezetten jól alkalmazható páros harcok esetén. Valamint úgy tűnik az akrobatika lesz az első jártasság amire költeni fogok. Igencsak hasznosnak tűnik a harcok során, legalábbis megfelelő terepviszonyok mellett. No de a pénz még itt sem hullik az ember ölébe, szóval ideje keresnem valamiféle beviteli forrást.

Köszi a játékot.

_________________
A karakter mondatai.
A karakter gondolatai.
Kazura
Kazura
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 356
Join date : 2015. May. 28.

Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Shukaku Szomb. Jún. 06 2015, 18:20

Shu még az ütés mellett is annyira fogta vissza magát, amennyire csak tudta, tehát nem vágott nagyot a fiú fejére. nem mintha egyébként fájna neki, vagy ilyesmi, de mégis csak jobban esett a kis idomár számára, hogy éppen csak annyira suhintja meg a pálcát, hogy a rendszer támadásnak érzékelje a cselekvést, és sebezzen. Nem akarta ő elvenni a srác kedvét, de hát az Aréna volt Timidus mindene, és vélhetően a kardforgató is zokon vette volna, ha hagyja őt győzni, hiszen el is mondta, hogy legyen fair a küzdelem, és ha ő belead mindent, akkor ezt ők is tegyék meg vele szemben. Persze nem tették meg, hiszen akkor talán az első körnél sem tartott volna tovább a mérkőzés, de mindketten tudták, hogy abból viszont egyikük sem tanult volna semmit. Igen, egyikük sem, mert így mind Shu, mind Timidus is új ismereteket szerzett. Egyáltalán nem becsülték le a kicsikkel vívott küzdelmek fontosságát, hiszen tanulni akárkitől lehet, ezt pedig a kardforgató orrára is kötötte a lány azonnal.
-Jajj ne aggódj, nehogy elszomorodj most ezen! Nagyon ügyes voltál, és a képességedet is sikerült aktiválni, pedig mi pont a képikre vagyunk kihúzva ezen a tieren. Szóval ügyes voltál. Egyébként pedig jobbak a felszereléseink, és azért egy picivel több gyakorlatunk is van. Mi is rengeteget tanultunk, főleg a pálya alakítással kapcsolatban. Nagyon ötletes volt, szóval semmi kárpótlásos butaságon ne gondolkodj. Tudod a nevünket, tudod, hogy hol találj meg minket, szóval ha bármi gond van, vagy kérdésed van, vagy kérni szeretnél valamit, akkor csak keress meg minket, és szívesen segítünk. Köszönjük szépen a játékot!
Mind Shu, mind Timidus meghajolt, majd a lány még integetett is a távozó kardforgatónak.

Én is nagyon szépen köszönöm! ^^

_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Jún. 09 2015, 17:31

Az aréna küzdelmet lezárom. Egymás ellen legközelebb 2015. 08. 06-án küzdhettek meg.

Jutalom: 30 exp 80 arany

Pontok:
Shukaku: +15 pont
Kazura: -25 pont
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Shu vs Kazura Empty Re: Shu vs Kazura

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.