Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aincradi Hírmondó

4 posters

Go down

Aincradi Hírmondó Empty Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Rosalia Kedd Feb. 17 2015, 19:39

Aincrad újsága, amelyet a Guide Bookhoz hasonlóan játékosok szerkesztenek. Itt bárkinek lehetősége van olyan cikkeket közzétenni, amelyeknek a tartalma in game hírértékkel bírnak. Természetesen lehetőség van a hírközlésen felül különböző rovatok vezetésére is, úgy mint társkereső, receptek, kereskedelmi jellegű hirdetések, stb. A cikkek lektorálására felkérem Ken Reedet, interjúztatást is tőle kérhettek, továbbá a cikkeiteket in game az ő szerkesztőségi irodájában adhatjátok el.

A cikkekhez >itt< találjátok a kódolást. Ahhoz, hogy lássátok is a végeredményt, ne csak egy kódsort a következő beállítást kell megtennetek: Profil -> Beállítások -> Mindig engedélyezze a HTML-t : IGEN


A hozzászólást Rosalia összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Feb. 25 2015, 12:56-kor.

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Ken Reed Kedd Feb. 17 2015, 23:02







aincradi hírmondó
„több frontharcosra és háttérsegítőre van szükségünk” – interjú a Sayonara új tagjával

Egy erős céh vezetője, a Pengék Tánca Stella bajnoka és a Sayonara legújabb tagja. Annak, aki ennyiből nem jött volna rá, elárulom: ő Anatole Saito. Vele sikerült a napokban interjút készítenünk, melynek keretében több témában is kifejthette előttünk saját nézőpontját és nem mellesleg kicsit közelebbről megismerhettük Aincrad egyik legsikeresebbnek tartott játékosát.

Ken Reed: Mesélj egy kicsit magadról. Mit tartasz fontosnak itt a játékban?

Anatole Saito: Bármennyire is szentimentálisan hangzik, jelenleg a legfontosabb ember az életemben a párom. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy a nő, akit szeretek, ugyanazokat a célokat hajszolja, mint én. Mindketten sikeres céhvezérnek tarthatjuk magunkat, mindketten kiváló embereket tudhatunk a társainknak egy-egy céhbe gyűlve és mindketten szakadatlanul azért harcolunk, hogy minél kevesebb emberi áldozat árán minél előbb juthassunk ki ebből a játékból, legyőzve az összes szintfőnököt. Igen, a párom az a Mirika, aki az Angelic Voicot vezeti és aki a Boss Alapítvány ötletgazdája. Hasonló büszkeséget érzek az Artes Liberales céhem és az Artes Pláza céhboltunk iránt is. Egy élet munkája van a céhem és a kovácsmesterségem tökélyre csiszolásában, egy aincradi élet. Több játékbeli cím viselője is vagyok, úgy mint a Pengék Tánca Stella Bajnoka, a Harcművészek nagytornájának ezüstérmese, a top 10 vezetője, a legerősebb játékos és a legmagasabb szintű kovácsmester. Mindegyikért keményen megdolgoztam, így nem hiszem, hogy nagyképűség ezeknek hangot adnom. Ami pedig az Artes Liberalest illeti: a céhet, mint művészeti mecénás alapítottam, hogy támogathassam azokat a csiszolatlan gyémánt művészeket, akik a játékba kerültek. Ez az eszmeiség azonban kinőtte magát egy olyan ideává, amely remélhetőleg minél több rászoruló játékoson tud majd segíteni, legfőképpen a kezdő, elcsigázott, de élni és az életet élvezni akaró játékoson.

K. R.: Valóban szép célok ezek és senki sem vitathatja, hogy az egyik, ha nem a legsikeresebb játékos vagy Aincradban. Hogyan sikerült mindezt elérned?

A. S.: A sikerkovácsolásnak nincsenek nagy titkai. Csupán azon múlik, hogy az ember mennyire eltökélt, magabiztos, szorgalmas, kreatív, illetve hogy milyen társak támogatják.

K. R.: Bizony sokan ismerhetik már a macskás kovács felszereléseit. Gondolom azért sok nehéz pillanat is akadt már az itteni életedben. Sajnos nem sokan vannak itt olyanok, akik ne vesztették volna el legalább egy barátjukat az utóbbi két évben. Te hogyan lépsz tovább ezeken a helyzeteken?

A. S.: Sajnos több barátomat, társamat elveszítettem én is. Azokat is mélységesen sajnáltam, akik méltó ellenfeleim voltak, mégis elérte őket a végzet. De az a helyzet, hogy kénytelen vagyok továbblépni. Az emlékek megmaradnak, azt nem veheti el tőlünk senki. Az elvesztésük fáj, de hogy közhellyel éljek, ami nem öl meg, az megerősít. Ha én is elhagynám magam, akkor sokakat magammal rántanék, úgyhogy szikár bástyának kell maradnom. Nekem még rengeteg dolgom van itt is és odakint is, ez tart életben, ez segít felállni a padlóról.

K. R.: Igen, sajnos én is voltam már hasonló helyzetben. Ilyen fontos emberként, ilyenkor nagy lehet a nyomás, de mint már mondtad is, nem kell egyedül cipelned a terhet. A bájos Mirika és céhtársaid láthatóan mindig melletted állnak. Milyen manapság a helyzet a fronton?

A. S.: Mondhatnám, hogy minden a lehető legnagyobb rendben, de nem fogok álszentkedni. Úgyhogy ezennel kihasználnám a lehetőséget arra, hogy ennek az interjúnak a keretén belül hívjam fel az olvasók figyelmét arra, hogy még több frontharcosra és háttérsegítőre van szükségünk ahhoz, hogy a szintek megnyitása gördülékenyebben és dinamikusabban haladjon. Viszont jó hírrel is szolgálhatok: csapatmunka terén a fejlődés útjára léptünk.

K. R.: Ezt valóban jó hallani. Az utóbbi időben sok hír kezdett terjedni arról, hogy problémák vannak, de bízzunk benne, hogy a fejlődés meghozza a hatását. A frontharcosokra persze valóban szükség van és ezzel el is érkeztünk egy másik kérdéskörhöz. Sokan vannak akik valamilyen oknál fogva képtelenek küzdeni, azonban vannak olyanok is, akik bár tudnának lendíteni a fronton, de mégsem tesznek semmit. Sokan a Sayonarat is ebbe a csoportba teszik. Persze nem szabad elfelejtenünk, hogy a csoport vezetője látja el a frontot életmentő kristályokkal és a tagok közé tartozik a játék legnagyobb információbrókere. Ettől függetlenül sokan érzik úgy, hogy a legerősebbnek tartott játékosok nem vállalnak elegendő szerepet a szintek megtisztításában. Te, mint a Sayonara újdonsült tagja, mit gondolsz erről a kérdésről?

A. S.: Szabadjon megjegyeznem, hogy rendkívül jól informált vagy. A Sayonara nem egy jól behatárolható ideológia köré épül, nincs közös eszmeiség, aminek meg kell felelni. Éppen ezért a vezérünk nem várja el tőlünk, hogy a fronton harcoljunk, ugyanakkor nem is tilt el tőle, hanem mindenki a saját meggyőződése és ideái szerint élhet és tevékenykedhet. Mindemellett szerintem az, amit a professzor és a besúgó tesz a frontharcosokért, és ezáltal minden kijutni vágyó játékosért, az bőven sokkal több, mint amennyit benti játékosok ezrei tesznek, így nem hiszem, hogy bárki is szemrehányást tehetne.

K. R.: Valóban van igazság abban, amit mondasz. Mi motivált arra, hogy ezek közé a játékosok közé tartozz? Talán van valami célod a tagságoddal, vagy pusztán a címek halmozása, a kihívás volt az, ami a Sayonaraba vezető útra vitt?

A. S.: Erről sajnos nem áll módomban beszélni, elnézésedet kérem.

K. R.: Semmi baj. Azt hiszem mindenki biztos lehet benne, hogy továbbra is a játékosok érdekeit fogod képviselni a fronton és a Sayonaraban is. Remélhetőleg ez is javít majd a céh megítélésén, az azt körülvevő kérdések ellenére. Mit lehet még tudni a jövőbeli céljaidról, akár a tagságoddal kapcsolatban, akár nagy általánosságban?

A. S.: Bízom abban, hogy a jövőben mindkét céhem a lehető legjobb színben fog feltűnni és nagy megbecsülésnek örvend majd Aincradszerte. Ami pedig a jövőt illeti, annyit megígérhetek, hogy továbbra is ugyanolyan keményen fogok dolgozni, mint eddig. Amikor pedig eljön az idő, hogy elhagyjuk a SAO világát, akkor célom a valóságban létrehozni egy alapítványt, amely felkarolja azokat a játékosokat, akiknek nehezen megy a visszailleszkedés a kinti társadalomba. Remélem partnerekre fogok majd találni ebben is.

K. R.: Aincrad legsikeresebb emberének bizonyára nem jelent majd gondot társakra találni a kinti életben sem. Én személy szerint - de talán Aincrad többi játékosának nevében is mondhatnám – sok sikert kívánok a továbbiakban és bízom benne, hogy még sok jó hírrel szolgálhatok majd a frontról. Szeretnél még valamit üzenni a játékosoknak elköszönésként?

A. S.: Köszönöm a jókívánságokat. Üzenni pedig azt üzenném, hogy az egymás elleni versengésbe, intrikákba és gyilkosságokba ölt energiát inkább az itteni életünk szebbé tételére és a minél előbbi kijutásra fordítsa mindenki!

Ken Reed
Ken Reed
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 26
Join date : 2013. Jan. 30.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Shukaku Szer. Feb. 25 2015, 16:13







aincradi hírmondó
Kezdők Kis Csacsogója - Avagy hogyan éljünk túl mókásan?


Üdvözöljük a frissen ébredőket!

Nektek, újoncoknak számos nehézséggel kell megbirkóznotok, hiszen egy teljesen új, ismeretlen, izgalmakkal teli világba csöppentek bele. Persze nem kell megijedni, akkor sem, ha sokan esetleg olyan butaságokkal riogatnak, hogy bármelyik pillanatban meghalhattok. Ha óvatosak vagytok, és vigyáztok magatokra, akárcsak a kinti világban, akkor igazándiból itt sokkal kevesebb esélyetek van arra, hogy bajotok essen.

Persze fejlődni mindenki szeret, és Kayaba Akihiko ezt is tűzte ki nekünk célul, meg ugye a kijutásnak is elengedhetetlen feltétele. Vegyünk egy nagy levegőt, és felejtsük el a pánikot. Ez csak egy játék. Figyelnünk kell magunkra is, hiszen emberek vagyunk, igényeink vannak, igény például a pihenésre, a jól ápoltságra, a szépre, a szeretetre… és ezeket a mobozásból nem igazán kaphatjuk meg.

Ezért is indítottuk el ezt a blokkot, hogy egy picit kikapcsolódjunk és lazítsunk a folyamatos szinthajhászás mellett. Higgyétek el nekünk, kipihenten minden sokkal kellemesebb. ^^



Először is fontos, hogy megtaláljuk a helyünket a világban. Mi más igazíthatna el minket jobban, mint a horoszkóp?

2025 a Jikoku, a Fekete föld éve. Ebben az évben fontos figyelmet fordítani a tudatosságra és a tájékozottságra. Legyünk jó csapatjátékosok, szorgalmasak és segítőkészek, és akkor imádni fognak a céhtagok is, barátok is. Vigyázzunk az őszinteséggel, hiszen bár fontos a véleményünk, könnyen megbánthatunk vele másokat. Akik ebben a jegyben születtek azok a párkapcsolattal is bánjanak óvatosan, ne legyenek túl ragaszkodóak. <3



A második lépés, hogy találjunk egy olyan társaságot, ahol szívesen töltjük el a szabadidőnket.

Ezeket a közösségeket itt, Aincradban ugye a céhek alkotják. Lehetnek persze rajtuk kívül is kapcsolataink, de egy jól összeszokott céh sokat lendíthet előre rajtunk. De hogyan is válasszuk ki őket? Hogyan találjuk meg a mentorunkat, akire az életünket is rábíznánk?

Az első és legfontosabb kérdés, hogy valóban felnézel-e rá. Nem kell persze kiskutyaként követni minden szavát, de fontos, hogy az alapvető dolgokban egyetértsetek, és példaképnek tudd állítani a vezért is, és az egész csapatot is.

A második pont, hogy jól együtt tudjatok dolgozni. Igen, egy új csapatba kerülsz bele, igen, eleinte mindig lesznek kis döccenők, és bár a puding próbája az evés, ha nem ízlik az a puding, akkor nyugodtan nézz egy új pohár után.

A harmadik pontban ugyan vitatkozhatunk, de annyit talán leszögezhetünk, hogy fontos, hogy elismert legyen a maga területén. Ne keressünk különcöket, különutas önjelölt hősöket, akik mindent mindenkinél jobban tudnak, mert az ilyen zsenik nem véletlenül vannak kívül a közösségből, és mi is nehezen illeszkedhetünk be így a csapatba.

Nemrég a céheknek lettek céljaik is. Van rendfenntartó, van kereskedő, és sok más is. Mindig figyeljük meg, hogy a céh alapvető hozzáállása és hitvallása megfelel-e a mi igényeinknek és céljainknak. Soha ne vágjunk bele úgy, hogy majd mi gyökeresen megváltozunk, és majd alkalmazkodunk. Nem szokott sikerülni, és nem is érdemes.

Az utolsó pedig, hogy a vezér és a csapata szívvel-lélekkel végzi-e a munkáját. Kívülről talán egy rendkívül szervezett közösségnek tűnhet, de töltsünk el egy pár próbanapot, mielőtt döntenénk. Lehet, hogy közelebbről megnézve már nem is olyan tiszta az az abrosz.

És utolsóként mi másról kéne gondoskodnunk, mint valami finomságról?


Bölényt már kis szintű vadászat jártassággal, és az északi részen is foghatunk. Nagy csordákban élnek, így könnyű őket kiszúrni, ráadásul elég lomha és békés jószág, így a levadászásuk sem nehéz. Azért legyünk óvatosak, ne menjünk túl közel a csordához, mert szarvuk és patájuk nekik is van. Ha megvan a husi, méghozzá jó sok husi, hiszen elég nagy állatról van szó, akkor teljesítsük a mézszerzős küldit a Kezdetek városának méhészénél. Ismétlődő Quest, és a harmadik után már nem nagyon éri meg ugyan az érte kapott Exp és pénzjutalom, de a méz annál inkább. Ha ez megvan, akkor már csak egy kis kertészkedés kell, vagy egy fűszerbolt (koordináták a lap alján), és máris nekiláthatunk a vörösboros kakukkfüves pörinek bölényhusival. Nem kell aggódni, ha mindent szépen kikészítünk, és kiválasztjuk a receptet a menüből, akkor a tutorial mindent megmutat és segít. Aki hagyományosan szereti, az persze követheti az írott receptet is, de a rendszer segítségével csak a megfelelő sorrendben kell ráraknunk az alapanyagokat, egy kis kavargatás a tűz fölött, és már tálalhatjuk is. Jó étvágyat kívánok!

Kérdéseiteket, leveleiteket várjuk a szerkesztőségbe, és örömmel válaszolunk rájuk, segítünk, ahol tudunk!

Sok sikert kíván a két rovatszerkesztő: Jun és Shu



_________________
ADATLAP

Statok:

Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku
Shukaku
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Ken Reed Csüt. Feb. 26 2015, 14:53







aincradi hírmondó
A csapatmunka diadala – avagy interjú az aréna bajnokaival

Ken Reed: Itt vannak ma velem Shukaku és Timidus, az Aréna meglepően ifjú bajnokai. Timidus jelenleg fiatal fejlettségi fázisa, Shu pedig tizenöt éves kora ellenére, már augusztus óta minden hónapban a toplista elejét foglalja el. Megtudtam a párostól, hogy ezen kívül az idomár nagyon szereti az állatokat is, rengeteget szafarizik, Timidus pedig a kicsik kiképzésének aktív résztvevője. Természetesen a Dojoról beszélek. Hallottam már róla, de személyesen még nem jártam ott. Mondd csak, mit szoktatok ott csinálni? Mondanátok erről pár szót?

Shukaku: Persze! A Dojo azért van, hogy a kis szintűeknek, meg azoknak, akik frissen léptek be a világba, egy kis eligazítást és gyakorlási lehetőséget adjon. Azon kívül, hogy gyakorlótér, ki lehet próbálni az összes T1-es fegyvert meg páncélt, hogy kinek mi a legideálisabb. Még csináltunk kis útmutatókat a menüről, ott van a város térképe a fontosabb épületekkel, a kiképzősöknek egy kis szafari segítség, szóval igyekeztünk mindent összegyűjteni, ami jól jöhet egy kezdőnek. Ezen kívül ugye vannak hálótermek is azoknak, akiknek nincs pénzük fogadóra, meg persze egy kis éléskamra is, szóval ingyenes szállóként is funkcionál. Menedékház, ha úgy szebben hangzik.

K. R.: Ez egy nagyon szép kezdeményezés tőletek. Említetted, hogy Timi gyakorol a kicsikkel. Ti is itt szoktatok gyakorolni egy-egy harc előtt?

S.: Természetesen! Ugye ha van valami szabálymódosítás, vagy új item kerül be, akkor Timinek át kell dolgoznia a stratégiáit, és akkor azt nekem is meg kell tanulni, de erről inkább őt tessen kérdezni.

K. R.: Ő szokta kidolgozni a stratégiátokat? Ez érdekes. Talán ez lenne a titkotok a győzelemre?

S.: Titok? Ez nem nagy titok. (nevet) Igen, ő a stratéga, ő szereti az ilyesmit. Én annyira nem vagyok oda a harcokért.

K. R.: Akárhogy is csináljátok, az biztos, hogy nagyon ügyesek vagytok. Úgy tudom, nagyon szép az állásotok. Pontosan hogyan is néz ki jelenleg?

Timidus: Az Aréna kezdete óta jelenleg hatodik hónapja vezetjük a ranglistát, százkilencven ponttal megelőzve a második helyezettet. Győzelmi arányunk az egyéni küzdelmeknél tizenegy nulla. A csoportos küzdelmekben is részt vettünk, azzal azonban a kevés érdeklődő és a kevés megfelelő partner miatt jelenleg felhagytunk. Utolsó ellenőrzésnél a harmadik és negyedik helyen is áll csapatunk.

K. R.: Ez tényleg elképesztő teljesítmény. Őszintén gratulálok hozzá. Volt esetleg olyan harcotok, amely különösen emlékezetes volt számotokra?

T.: Nagyobb kihívást jelentő küzdelem volt a Silver elleni, illetve Asuka ellen. Ennek a két személynek volt a harc során eddig számításaim szerint esélye is a győzelemre.

S.: És nekem például nagyon tetszett minden, amit Junnal játszottunk. Az viccesebb is volt, és az olyat még én is szeretem.

K. R.: Tényleg? Mit csináltatok?

S.: Hát ott úgy alakítottuk ki az Arénát, hogy egy nagy medence legyen, és az úgy muris volt. Szerintem remek dolog, hogy Kayaba Bácsi így találta ki, hogy alakítani lehet, mert sokkal kevésbé unalmas.

K. R.: Tényleg jónak hangzik. Mik a terveitek a jövőre nézve?

S.: Hogy… a jövőre? Hát nem is tudom... szeretném összegyűjteni az összes szafarijelvényt, de igazából mostanában sokat segítek Maxweld professzornak is, szóval van elfoglaltságom.

T.: A Dojot mindenekelőtt ismertté kell tenni szélesebb körben. Ezek után különböző nyomtatványokat készítünk majd témák szerint, ez jelenleg is folyamatban van. E mellé egy ingyenes szálló felépítését is tervezzük, valamint a T1-es fegyverek hitelre vagy visszaváltásra történő kiadását, hogy senki se járkáljon kezdő felszereléssel, mivel az veszélyes. Ezen kívül a szafariból befolyó összegekkel igyekszünk a burkok árát is fedezni azoknak, akiknek nincs meg az életmentő item megvételére a lehetőségük. Az Arénában továbbra is az eddig bevált taktikát követjük. Bár a legutóbbi változtatás megnehezítette a helyzetünket, azonban már megtettük a megfelelő válaszlépéseket.

K. R.: Igen ötletes tervek ezek. Reméljük, hogy sikerül megvalósítanotok. Anatole bizonyára büszke lehet, hogy a céhében tudhat titeket. Szeretnétek még valamit mondani a vége előtt?

S.: Talán csak annyit, hogy nyugodtan lehet kérni bármiben a segítségünket. Akár felnőtteket is szívesen látunk, nem kell szégyellni, de szívesen titokban is tartjuk a látogatást, ha úgy kényelmesebb.

K. R.: Sok sikert kívánok nektek a terveitekhez és a további arénaharcaitokhoz egyaránt. Talán újabb hat hónap múlva már azt is elmondhatjuk, hogy egy éve vezetitek az Aréna toplistáját. Köszönöm, hogy eljöttetek.

T.: Igyekszem mindent megtenni, hogy erről is írhasson majd.

S.: És nagyon szépen köszönjük a meghívást.

Ken Reed
Ken Reed
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 26
Join date : 2013. Jan. 30.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Joey Chrome Csüt. Feb. 26 2015, 17:43







aincradi hírmondó
Hyata Haru, azaz Grifi Bestiáriuma; 1. rész

Üdvözlök mindenkit, akit érdekelnek a mobokkal, azaz a szörnyekkel kapcsolatos részletesebb információk! A rovat minden részében 3 mobot/szörnyet mutatok be, a leírásukban benne lesznek a statok, a kinézetük, a viselkedésük, és persze a gyenge pontjuk, valamint az előfordulási helyük. Na de nem szaporítjuk a szót, mert nem erre vagytok gondolom kíváncsiak, hanem kezdjük is el!
___________________________________________________________



KOBOLD ŐRSZEM:

Életerő: 8
Fegyverkezelés: 2
Erő: 3
Kitartás: 1
Gyorsaság: 2
Spec. Képesség: 1
Páncél: 6

MEGJEGYZÉS:  A moboknál az életerő nem 5HP/pont van, hanem csak annyi HP-juk van, amennyi pont van az Életerejükön, azaz a most említett Kobold Őrszemnek csak 8 HP-ja van.

Kinézete:
Magassága 1 méter 75 centi, súlya ismeretlen, arcát nem lehet látni a sisak miatt, akárcsak teste nagy részét sem a szürke színű páncélzat miatt. Bőre piros, s feltételezhetően a hasa rózsaszínes, akárcsak a farkának alja, kezei és lábai 3 karomba végződik, a füle hosszú és keskeny, némelyik példánynak fodrozott. Kedvelt fegyvere a Buzogány.

Viselkedése:
Sajnos nem találtam egyet sem az eredeti élőhelyén, ám szerencsére a Túlélők Csarnokában még megtalálható. Illfang segítőjeként szolgál, 3 darab van belőle. Körönként egyszer támad, ám ha 5 körnél tovább marad életben, akkor „Enrage” módba vált, s kétszer támad egy körben, ezért érdemes a Túlélők Csarnokában elsőnek őt megölni.

Gyenge pontja:
Bár teste és feje páncélzat által védett, azonban alapos sebzést lehet adni neki, ha a torkát támadjuk.

Előfordulási helye:
A Túlélők Csarnoka, de állítólag van néhány példány Illfang egykori helyén is.




KACSACSŐRŰ EMLŐS

Életerő: 20
Fegyverkezelés: 4
Erő: 2
Kitartás: 5
Gyorsaság: 1
Spec. Képesség: 6
Páncél: 0

Kinézete:
Bár sokunk látta már ezt az állatot, ám mégis le lesz írva, méghozzá a gyerekek kedvéért: kb. 50 cm hosszú állat. Áramvonalas testalkata a hódéra emlékeztet, ám széles és lapos szájszerve („csőre”) a kacsáéra hasonlít (viszont nem szaruból, hanem kemény bőrből van, és ennek megfelelően érzékenyebb). Fogai sincsenek (csak az újszülötteknek). Testtömege 700 és 2400 g között változik: a hímek nagyobbak, mint a nőstények. A hímek hátsó lábaikon „sarkantyúkat” (avagy „fullánkokat”) viselnek, és azokhoz méregmirigy csatlakozik: a sarkantyúkat vetélkedéseikben használják. A méreg a valóvilágban nem nagyon veszélyes, de rendkívüli fájdalmat okoz, amit fájdalomcsillapítók (közéjük értve a morfiumot is) sem mérsékelnek. Valószínűsítik, hogy a kacsacsőrű emlős mérge közvetlenül a fájdalomreceptorokra hat.

Viselkedése:
A víz közelében szeret lenni, mivel ott az otthona, ott nevelgeti kölykeit, s ott táplálkozik. Ugyanazt lehet elmondani róla, mint a valóvilágban található állatról, leszámítva azt, hogy szoros barátság van a Kacsacsőrű Emlős és a Kappa között, kitűnő a szaglása, illetve ha rátámadnak, akkor bizony visszatámad.

Gyenge pontja:
Gyenge és lassú, ezért könnyű megölni.

Előfordulási helye:
Az 1. és 4. Szint között, ahol van víz, ha meg ott Kappa is van, akkor még nagyobb az esély e „szörny” megtalálására.




VADDISZNÓ

Életerő: 10
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Kitartás: 1
Gyorsaság: 1
Spec. Képesség: 6
Páncél: 0

Kinézete:
80 cm a marmagassága, bundája kékesszürke, szemei és a farka végén található három gyöngyszerű képződmény vörös színű, némelyiknek kicsi, némelyiknek nagy agyara van, természetesen lapos az orra. Hogy a kölykök csíkosak-e, azt nem tudni.

Viselkedése:
Passzív szörnyként tengeti életét a Kezdetek Városát körülölelő mezőkön. Csak provokáció esetén támad a játékosokra, ám ha elég gyorsak vagyunk, könnyen lerázható. Viszont ne tévesszen meg senkit sem a lomhának mutató külseje, igenis gyorsan tud futni, így egy közepes távú futásra kell felkészülni, ha a menekülést választjuk! Támadása is a rohammal kezdődő felöklelés, mint az igazi vaddisznóknál.

Gyenge pontja:
A harcot gyorsan el lehet intézni, ha egyetlen egy precíz találatot mérünk a tarkójára.

Előfordulási helye:
Az 1. szint és 4. szint között lévő mezők, erdők.
___________________________________________________________

Sajnos a cikk ilyen hosszú lehet csak, ám nem kell félni, mert a következő részben is folytatjuk!

Amennyiben vannak információitok bizonyos lényekről, illetve ha kérdés/kérés/óhaj/sóhaj van, akkor küldjetek bátran egy üzenetet nekem, azaz Grifinek!


A hozzászólást Joey Chrome összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Márc. 05 2015, 17:50-kor.

_________________
Aincradi Hírmondó Karakter47

Adatlap|Bolt|NJK-k|Trófeák|Szoba

Színek:
Mesélés (olive), Joey (yellowgreen), Haru/Grifi (seablue), Ichiro/Ichi (peru), Eiji (slategray)
Aincradi Hírmondó Simple

Gyűjtögetés aktiválva lesz: 2019. 01. 01.
Joey Chrome
Joey Chrome
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.

Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Joey Chrome Csüt. Márc. 05 2015, 17:43







aincradi hírmondó
Hyata Haru, azaz Grifi Bestiáriuma; 2. rész

Üdvözlet újra a Hyata Haru, azaz Grifi Bestiáriuma rovatunk következő részében! Mint az megszoktátok (mármint azok, akik gyorsan alkalmazkodnak), ismét három szörny lesz bemutatva, ám ne lepődjetek meg, ha nem sorrendben lesz ezúttal, ugyanis vannak olyan mobok/szörnyek is, amiket tanulmányoznom kell még. Mai alanyaink a Kobold, a Farkas és a Pók. Óh és még valami: Mint előző cikkemben írtam, amennyiben tudtok egy-egy információt bizonyos mobokról, nyugodtan küldjétek nekem üzenet formájában*, s természetesen kiírom, hogy kinek köszönhetem a szerzett információkat!
___________________________________________________________



KOBOLD (KÖZÖNSÉGES)

Életerő: 8
Fegyverkezelés: 2
Erő: 2
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Spec. Képesség: 1
Páncél: 2

Kinézete:
Egyedenként változik, de főleg görnyedt hátú, hiénaember szerű lény, akinek igen kellemetlen a szaga, akárcsak a látványa. Az öltözékük is változó, s a fegyverük is, tudásom szerint a mobok között ő az egyik olyan mob, amelyik rendelkezik a legtöbb kinézeti opcióval.

Viselkedése:
Akármikor találkoztam Kobolddal, szinte nem volt olyan, hogy ne csapatban legyen (amire a gyenge statjaik a magyarázat, akárcsak a farkasoknál). Bár ostoba, barbár mobnak tűnik, DE koránt sem az, sőt, képes csapatban is dolgozni. Legalábbis a legjobb barátomat, Joey-t csapatosan kergették mindig, amikor még kisebb szintűek voltunk.

Gyenge pontja:
A legtöbb nem valami okos, így könnyen ki lehet cselezni. De ettől függetlenül nem szabad mindegyikről azt hinni, hogy ostoba, mert akadnak ravaszak is.

Előfordulási helye:
az 1. és 5. szint között erdőkben, barlangrendszerekben, katakombákban.



FARKAS (KÖZÖNSÉGES)

Életerő: 10
Fegyverkezelés: 2
Erő: 1
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Spec. Képesség: 1
Páncél: 0

Kinézete:
A lába, a pofája, a fülei belseje és a farka vége fehér, míg a testének többi része barna, de előfordulhat más színekben is. A nőstények testtömege 12–55 kg (átlagosan mintegy 40 kg), a hímeké 15–80 kg (átlagosan mintegy 50 kg). Testhossza 1,0–1,6 m, amihez hozzájön még a 40–50 cm-es farok.

Viselkedése:
Nem tér el a Valóvilágban élő farkasokétól, ugyanúgy falkában élnek, amit az Alfa hím és Alfa nőstény irányít. Ám míg a való világban az embert meglátva elfutnak, főleg ha egyedül vannak, itt a játékban a magányosan élő farkas is habozás nélkül nekiront a játékosnak, aki ha kezdő, azért igen hamar eljöhet a kaszás, ezért nem szabad Kezdő játékosnak egyedül szembeszállnia ezzel a mobbal. Amennyiben látunk egyet Kezdőként, de még nem vett észre, jobb kerülni. Van egy alfaja a 10-19-es szinteken, amit Ezüst Farkasnak hívunk, ő sokkal veszélyesebb, mint sima társa (Az Ezüst Farkasról is lesz bővebben információ).

Gyenge pontja:
Kezdőként érdemes oldalról sebzést okozni neki, de semmi képben se kerüljünk a feje közelében!

Előfordulási helye:
A 1-es és a 7.es szint erdői és mezői, főleg ott, ahol Vaddisznó vagy Szarvas van (ugyanis ezek a kedvence táplálékai).



PÓK (KÖZÖNSÉGES)

Életerő: 10
Fegyverkezelés: 2
Erő: 3
Kitartás: 2
Gyorsaság: 2
Spec. Képesség: 1
Páncél: 0

Kinézete:
Mint a valóvilágban a pókok, csak annyi különbséggel, hogy itt egy felnőtt ember térdéig érnek. Egyedenként változó a szín, főleg, ha egy megvadult pet. A főszín azonban a barna, s annak árnyalatai. A súlyuk ismeretlen, de nem is ajánlom megkísérelni megmérni azt, bizonyos okok miatt.

Viselkedése:
Egyedül szelídek, nem támadják meg a játékosokat, bár így sem ajánlatos megsimogatásuk. AZONBAN ha csoportban vannak (aminek nagysága változó, valaki 2-6 tagút látott általában), akkor agresszívan viselkednek, s együttes erővel támadják meg a játékosokat. A közönségesen kívül két típus is van az első tíz szinten ebből a mobból: Az Óriáspók és a Kis Vadászpók.

Gyenge pontja:
A lábai. Minél több lábat veszít, annál lassabb (ez csak a mozgására vonatkozik, a statok között lévő gyorsasága ugyanannyi marad).

Előfordulási helye:
1. és 6. szint között, erdőkben vagy barlangokban.
___________________________________________________________

A Pókról elmondott információkat köszönöm szépen Kusumi Ayani-nak!

Amennyiben vannak információitok bizonyos lényekről, illetve ha kérdés/kérés/óhaj/sóhaj van, akkor küldjetek bátran egy üzenetet nekem, azaz Grifinek!


*Joey-nak egy PÜ-t kell írni ezzel a címmel: Mob Információ (IC ÜZENET)

_________________
Aincradi Hírmondó Karakter47

Adatlap|Bolt|NJK-k|Trófeák|Szoba

Színek:
Mesélés (olive), Joey (yellowgreen), Haru/Grifi (seablue), Ichiro/Ichi (peru), Eiji (slategray)
Aincradi Hírmondó Simple

Gyűjtögetés aktiválva lesz: 2019. 01. 01.
Joey Chrome
Joey Chrome
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.

Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Ken Reed Kedd Szept. 22 2015, 14:51







aincradi hírmondó
A Kayaba elleni háború új szintre lépett!

A napokban egy átfogó kobold invázió indult meg az 1. szinttől a 19. szintig. A harcok már zajlanak egy ideje, és lassan kezdenek kialakulni a frontvonalak. Ez a támadás vajon Kayaba elkeseredett terve, hogy hátráltassa az előretörésünket? Elgyengített minket, vagy épp ellenkezőleg? Az első kérdésre talán sosem kapunk jó okot, de a másodikra már mi adhatjuk meg a választ.

A koboldok hirtelen jött, szervezett támadása azt hiszem mindenkit meglepett, komoly próba elé állítva a frontharcosokat, és az alacsonyabb szintű játékosokat is. Egyesek szerint ez a pánik, és a sorozatos baklövések időszaka volt, mely megmutatta a gyengeségünket Kayaba hatalmával szemben. A valóság azonban azt mutatja, hogy a nagy admin koránt sem lehet elégedett a szolgáinak teljesítményével. Valóban elvesztettünk pár szintet, mikor a front a küszöbünkre költözött, de megmutathattuk, hogy nem vagyunk gyengék akkor sem, ha a frontharcosok már nincsenek elegen, hogy egymagukban vívják meg a szabadságunkért folyó harcot. Én magam példátlan összefogásnak voltam szemtanúja. A Sayonara megmutatta emberségét, mikor tucatszámra kezdték el ontani a burkokat, hogy ingyen osszák szét a harcolók között. Alacsony szintű játékosok álltak ki a városok falai elé, hogy a frontharcosokkal karöltve verjék vissza a sokszor százszoros túlerőben támadó kobold hordákat. Büszke sorokban vonultak fel a falaink alá csak, hogy megfogyatkozva fussanak az életükért, miközben a játékosaink rendületlenül állták a sarat.
Igen... elvesztettünk néhány szintet a támadások alatt, de az életünk megmaradt a kiosztott burkoknak hála. Kevesen voltak azok akik ténylegesen az életüket vesztették, de a helyzet sokkal tragikusabbá is válhatott volna, ha nem zajlott volna kellő szervezés a háttérben. Hibák nyilván voltak, de ez ilyenkor elkerülhetetlen.
Most azonban rajtunk a sor. A harc még korántsem ért véget. Addig nem míg minden egyes szintet biztonságossá nem nyilváníthatunk. A koboldok a meglepetés erejével csaphattak le és ez a kezükre játszott néhány szintet, de ennek a szakasznak vége. Nem tudnak már tovább nyomulni, így most rajtunk a sor, hogy előretörjünk. Ehhez pedig mindenkire szükségünk van. A feladatnak mindenki számára nyilvánvalónak kell lennie. Akinek alacsony a szintje vagy kellő jártassága van, az kezdjen kovácsolni, potionokat, mérgeket, kristályokat készíteni. Akinek pénze van, vagy információval rendelkezik, ne tartsa meg magának. Meg kell osztanunk amink van. Mindenki tegye félre a viszályokat, és a tartozásoktól is tekintsetek el, míg tart a küzdelem. A harcosoknak minden támogatásra szüksége lesz, hogy a lehető leggyorsabban eltörölhessék a koboldokat. Az elsődleges céljaitok közt legyen a foglyok kiszabadítása, és a lehető legtöbb élet megóvása a sajátotokkal együtt.

Zengjétek hát és győzzetek:

Csak előre, mert ki nem léphetünk!
Ken Reed
Ken Reed
Ken Reed
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 26
Join date : 2013. Jan. 30.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Ken Reed Csüt. Szept. 24 2015, 01:39







aincradi hírmondó
Lelkes újságírókat, cikkeket, hirdetéseket, várunk!

Az Aincradi Hírmondó, világunk egyik legelismertebb lapja, most új szerkesztőségi tagokat keres. Ahhoz, hogy mindig naprakészek lehessünk, a lehető legtöbb helyről kell begyűjtenünk a híreinket, ami komoly terheket ró ránk, és ezt a terhet szeretnénk megosztani minden vállalkozó szellemű játékossal. Híreket, helyszíni beszámolókat, interjúkat várunk minden eseményről, aminek hasznos hírértéke lehet. Érdeklődni a főszerkesztőnél Ken Reednél lehet (ic/ooc).

Hirdetéseket is várunk. Népszerűsítenéd a boltodat, akciókat hirdetnél meg, vagy embereket toboroznál egy szövetségbe? Ezt most szavanként 1 aranyért megteheted. A hirdetés lehetőleg 1-2 soros legyen, hogy könnyebben elhelyezhessük majd az újságban. Az így befolyó pénzt az utolsó aranyig az újság jobbá tételére fordítjuk. (Pl.: A beküldött és felhasznált cikkek jutalmazására.) Ez a rendszer egyelőre csak próbaként fog működni, így a későbbiekben valószínűleg lesznek még benne változások. A hirdetéseket, és a pénzt is Ken Reednek küldhetitek, de fontos, hogy a pénzt csak akkor küldjétek, ha már elfogadtuk a hirdetést.

Ken Reed
Ken Reed
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 26
Join date : 2013. Jan. 30.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Ken Reed Vas. Okt. 04 2015, 16:42







aincradi hírmondó
Felhívás!

Szeretnél segíteni a frontnak, de még nem érted el a szintjüket?
Esetleg már részt is veszel a harcokban, de úgy érzed, hogy többet szeretnél tenni a kijutásért?
Az Aincradi Bossölő Alapítvány közvetítésével mindenki, aki szeretné, támogathatja a szintnyitásokat! Hogy hogyan tudod ezt megtenni? Csupán annyi a dolgod, hogy szedsz pár növényt a 20.szint virágos mezőin, és elviszed azt az alapítvány bázisához, ahol a bossharcokhoz értékes itemek készülnek majd belőle.
Természetesen egyéb hozzájárulásokat is szívesen látunk.

Sose felejtsétek!
Az összefogás a győzelmünk kulcsa!

Ken Reed
Ken Reed
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 26
Join date : 2013. Jan. 30.

Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Aincradi Hírmondó Empty Re: Aincradi Hírmondó

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.