Mahiro
2 posters
1 / 1 oldal
Mahiro
Név: Fuwa Mahiro
Karakternév: Mahiro
Nem: Férfi
Kaszt: Kardforgató
Kor: 16
Kinézet: Az átlag tini srácokhoz képest ő elég eltérő kinézetű. A magassága az még nem olyan vészes, átlagos 170-es körüli. Viszont a testalkata és a vonásai szempontjából inkább mondják azt róla, hogy felnőtt ember, mintsem hogy tini. A szőkesbarna haja legtöbbször félig kitakarja arcát és ezzel a vörösen izzó szemeit is. Ruházata egyszerű, könnyű elemekből épül fel. Bár lényegesen sokat volt napon (élete egyik időszakában), ez mégsem látszik meg rajta annyira, mint az egyik barátján, aki mindenhova vele tart, hogy segítse.
Jelleme: Bár még fiatal srác, jelleme egyátalán nem hasonlít semelyik kora beli tini srácéra. Itt jön be az, hogy nem csak kinézete miatt, de gyakran jelleme miatt sem hiszik el azt, hogy ő tényleg csak egy tini srác, aki megélt egy-két dolgot és ezért lett ilyen. Jelleméből, viselkedéséből sugárzik a vérszomly és bosszúvágy, (hogy miért arra majd részletesebben kitérek az "Előtörténet" pontban), mindenki felé zárkózott, szomorúságot vagy megbánást nem mutató, érzések nélküli ember képét alkotja, aki nem törődik semmi mással, csak a bosszúval. Bár mindenki felé ezzel a jellemmel viszonyul, mégis van egy ember aki ismeri a másik, valódi énjét is, ez pedig a legjobb barátja: Yoshino. Yoshino az, aki látta már Mahirot sírni, aggódni... Ő az aki egy életvidám srácot is látott már Mahiro személyében.
Képesség:
Karakternév: Mahiro
Nem: Férfi
Kaszt: Kardforgató
Kor: 16
Kinézet: Az átlag tini srácokhoz képest ő elég eltérő kinézetű. A magassága az még nem olyan vészes, átlagos 170-es körüli. Viszont a testalkata és a vonásai szempontjából inkább mondják azt róla, hogy felnőtt ember, mintsem hogy tini. A szőkesbarna haja legtöbbször félig kitakarja arcát és ezzel a vörösen izzó szemeit is. Ruházata egyszerű, könnyű elemekből épül fel. Bár lényegesen sokat volt napon (élete egyik időszakában), ez mégsem látszik meg rajta annyira, mint az egyik barátján, aki mindenhova vele tart, hogy segítse.
Jelleme: Bár még fiatal srác, jelleme egyátalán nem hasonlít semelyik kora beli tini srácéra. Itt jön be az, hogy nem csak kinézete miatt, de gyakran jelleme miatt sem hiszik el azt, hogy ő tényleg csak egy tini srác, aki megélt egy-két dolgot és ezért lett ilyen. Jelleméből, viselkedéséből sugárzik a vérszomly és bosszúvágy, (hogy miért arra majd részletesebben kitérek az "Előtörténet" pontban), mindenki felé zárkózott, szomorúságot vagy megbánást nem mutató, érzések nélküli ember képét alkotja, aki nem törődik semmi mással, csak a bosszúval. Bár mindenki felé ezzel a jellemmel viszonyul, mégis van egy ember aki ismeri a másik, valódi énjét is, ez pedig a legjobb barátja: Yoshino. Yoshino az, aki látta már Mahirot sírni, aggódni... Ő az aki egy életvidám srácot is látott már Mahiro személyében.
Képesség:
sword dance-kardtánc
Mahiro gyorsaságát és kardforgató érzékeit kombinálva képes az ereje másfélszeresével támadni, így okozva sérülést ellenfelének.Előtörténet:
Az apja egy nagyon sikeres és gazdag japán üzletember, az anyja pedig egy ellenséges, szintén gazdag üzlet örököse. Egy üzleti "tárgyaláson" találkoztak először, ahol első látásra egymásba szerettek. Amikor a rivális vállalat a vezetői lépések miatt csődbe ment Mahiro apja bevette a vállalat örökösét az üzletbe és vezetőhelyettesi posztra osztotta. Ennek az volt az oka, hogy így minnél közelebb legyen szerelméhez. Egy rövid idő után összejöttek és ennek a kapcsolatnak az eredménye Mahiro és lánytestvére, Aika. Mind a két gyermeket boldogságban és szeretetben nevelték egészen addig a napig... Pont aznap, hogy Mahiro betöltötte a 16-ot Yoshinóval videójátékoztak. Eközben kapott egy szörnyű telefonhívást... A család egyik legjobb barátja telefonált, hogy rohanjon haza, mert baj van. Ekkor Mahiro még nem is sejtette, hogy mekkora is a baj valójában. Így amilyen gyorsan csak tudott rohant haza, Yoshino társaságában. Amikor hazaértek döbbenten tapasztalták, hogy a ház félig lángokban áll. Mahiro berohant a házba, az előszobában megtalálta szülei, majd a központi teremben Aika holttestét. Az egész családot brutálisan lemészárolták. Ekkor határozott úgy Mahiro, hogy az emberek felé semmilyen érzelmet nem mutat gyűlöleten és bosszúvágyon kívül. Yoshino, szintén döntött... Úgy határozott, hogy segíti Mahirót, amiben csak tudja és ő sem mutat semmilyen pozitív érzelmet a barátnője, Aika gyilkosa és az emberiség felé. Mahiro ezután hallott a Nerve Gearről és az SAO-ról. Mivel a tudomásai szerint a családja gyilkosa is a játékosok közt van ezért megvette és csatlakozott. Mindezt Yoshino tudta nélkül. A kasztválasztással nem volt különösebb gondja. Úgy vélte, hogy mivel a családját is egy karddal végezték ki, ezért ő is egy karddal fog végezni a tettessel. Amikor belépett és hallotta, hogy nem lehet kilépni és ha meghal, akkor a valóságban is meghal csak még bátrabbá és elszántabbá tette. "Hisz így ha bennvan a gyilkos a játékban, csak meg kell találnom és végeznem vele. Ha meg meghalok, meghalok. Úgy sincs semmi értelme élnem. Kiszabadulnom meg nem érdemes, amíg meg nem hal a tettes." Ilyen gondolatok jártak a fejében miközben feltérképezte a Főteret. Eközben Yoshino, aki mitsem tud Mahiro hollétéről egy nyomozásba kezd Aika és Mahiro családja gyilkosának felkereséséért. Mahiroék családi barátjához fordul először, mert ő volt az aki először ott volt a helyszínen és közben arra is megpróbál rájönni, hogy hol lehet Mahiro. Ettől a baráttól megtudja, hogy Mahiro már rájött, hogy ki volt a tettes és már azt is tudja hol van. Elmondja még azt is, hogy Mahiro a tettes után ment az "sao" nevű játékba és hogy a teste egy kutató laborban van megfigyelésen. Mivel már körülbelül kettő-kettő és fél hónapja lépett be a játékba, de még mindig nem adott semmi jelet, hogy él vagy hogy megtalálta-e már a tettest. Ezt hallva Yoshino nagyon megijed, mert hallott már pletykákat arról a játékról. Mahiro után akar menni, de leállítják, így Mahironak továbbra is egyedül kell folytattnia az elkövető üldözését abban a gyilkos játékban. Ekkor Yoshino elhatározza, hogy legalább Mahiro testének a vizsgálatában segíteni fog, ha már mást nem tehet érte a kinti világban. Eközben Mahiro a játékban egyre többet és többet tud meg testvére és szülei gyilkosa felöl. A bosszúvágy és bánat szellemében folytatja utazását, a véget nem érőnek tűnő játékban.A hozzászólást Mahiro összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Szept. 21 2014, 12:40-kor.
Mahiro- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2
Join date : 2014. Sep. 20.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Mahiro
Szia!
Az előtörténeted túl rövid, a minimum elvárás 500 szó, kérlek pótold.
A képességed (halhatatlanság) pedig nem elfogadható sajnos.
Az előtörténeted túl rövid, a minimum elvárás 500 szó, kérlek pótold.
A képességed (halhatatlanság) pedig nem elfogadható sajnos.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Mahiro
Szia!
A nevedet átírtam Mahirora. (Ezzel a névvel is kell bejelentkezni.) A képességedet írd át, hogy erőd másfélszeresét sebzi, mivel a "nagy sérülés"-ből nem derül ki sok. Az előtörténetet elfogadom.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor öt (5) pontot kapnak, amit a kardforgató alapra, azaz:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 2
Erő: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor azt a megfelelő témákban megtalálhatod a szabályzatban.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Kard (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.
Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Ha akármivel kapcsolatban egyéb kérdésed van, nyugodtan dobj egy privát üzenetet nekem vagy kérdezd meg chaten.
A nevedet átírtam Mahirora. (Ezzel a névvel is kell bejelentkezni.) A képességedet írd át, hogy erőd másfélszeresét sebzi, mivel a "nagy sérülés"-ből nem derül ki sok. Az előtörténetet elfogadom.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor öt (5) pontot kapnak, amit a kardforgató alapra, azaz:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 2
Erő: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor azt a megfelelő témákban megtalálhatod a szabályzatban.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Kard (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.
Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Ha akármivel kapcsolatban egyéb kérdésed van, nyugodtan dobj egy privát üzenetet nekem vagy kérdezd meg chaten.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.