Higurashi Sango (Sango)
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Higurashi Sango (Sango)
Név: Higurashi Sango
Nem: Nő
Kaszt: Állatidomár
Kor: 16 éves, de alkata és kinézete miatt 18-19-nek nézik.
Szint: 1
Exp: 13/50
Arany: 100
Kinézet:
165 cm magas, 52 kg-os hölgy vagyok. A férfiak megfordulnak utánam az utcán, és a csajok is irigykedve nézik az alkatomat. Mély barna szemem, és hasonló barna hosszú hajam van, amit vagy egy lófarokba hordok, vagy nyaknál kissé szalaggal összefogom. Hajam a combomig ér. A hétköznapokban egyszerű, hosszú kimonót hordok, az edzéseken egy fekete egybe ruhát, védőrészekkel azokon a helyeken, ahol fontos.
Jellem:
Sango jelleme eléggé összetett. Magabiztos, erős jellemű lány, ám ha olyan szituációba kerül, könnyen el tud bizonytalanodni. Mivel kicsit bizalmatlan az emberek irányába, ezért nagyon nehezen barátkozik. Apja halála, és öccse eltűnése óta keveset nevet. Ha kikezdenek vele a pasik, és neki nem tetsző dolgot csinálnak, akkor elcsattan jó pár pofon. Véghetetlenül szerény, és kissé visszahúzódó lány, ami eléggé meglepő, ha az alkatát nézi. A barátaiért képes a tűzbe menni, és mindent megtenni. Akár az életét is feláldozni azért, akit szeret. Egyetlen macskája Kirara, akire a legjobb barátjaként szeret.
Képesség:
Deathfelling:
Ha Sango kimondja, hogy Death, akkor az ellenfelét olyan érzés keríti hatalmába, mintha minden jókedv kiveszett volna a világból. Ellenfele kitartása két kör erejéig felére csökken, valamit a gyorsaságból is veszít 2 pontot. De minthogy Krisztus koporsóját se őrizték ingyen, ennek is van hátránya, amíg tart ez a két kör Sango nem tud elmozdulni az adott helyről, ahol éppen van, tehát védekezni se tud.
Felszerelés:
Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Hosszú Irányítópálcát (+2 irányítás +2 élet)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
2xBéna Frissítő Potion (+2 gyorsaság egy körig és +10 HP)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Küldetések:
Küzdőterek:
Ajándékok:
Pénzügy:
- Összesen: 70 arany
- Kezdő arany ( +70 arany)
- Szólózseton (+50 arany)
- Vásárlás (-120 arany)
- Céhbank (+100 arany)
- Jártasságvásárlás (-100 arany)
Nem: Nő
Kaszt: Állatidomár
Kor: 16 éves, de alkata és kinézete miatt 18-19-nek nézik.
Szint: 1
Exp: 13/50
Arany: 100
Kinézet:
165 cm magas, 52 kg-os hölgy vagyok. A férfiak megfordulnak utánam az utcán, és a csajok is irigykedve nézik az alkatomat. Mély barna szemem, és hasonló barna hosszú hajam van, amit vagy egy lófarokba hordok, vagy nyaknál kissé szalaggal összefogom. Hajam a combomig ér. A hétköznapokban egyszerű, hosszú kimonót hordok, az edzéseken egy fekete egybe ruhát, védőrészekkel azokon a helyeken, ahol fontos.
Jellem:
Sango jelleme eléggé összetett. Magabiztos, erős jellemű lány, ám ha olyan szituációba kerül, könnyen el tud bizonytalanodni. Mivel kicsit bizalmatlan az emberek irányába, ezért nagyon nehezen barátkozik. Apja halála, és öccse eltűnése óta keveset nevet. Ha kikezdenek vele a pasik, és neki nem tetsző dolgot csinálnak, akkor elcsattan jó pár pofon. Véghetetlenül szerény, és kissé visszahúzódó lány, ami eléggé meglepő, ha az alkatát nézi. A barátaiért képes a tűzbe menni, és mindent megtenni. Akár az életét is feláldozni azért, akit szeret. Egyetlen macskája Kirara, akire a legjobb barátjaként szeret.
Képesség:
Deathfelling:
Ha Sango kimondja, hogy Death, akkor az ellenfelét olyan érzés keríti hatalmába, mintha minden jókedv kiveszett volna a világból. Ellenfele kitartása két kör erejéig felére csökken, valamit a gyorsaságból is veszít 2 pontot. De minthogy Krisztus koporsóját se őrizték ingyen, ennek is van hátránya, amíg tart ez a két kör Sango nem tud elmozdulni az adott helyről, ahol éppen van, tehát védekezni se tud.
Felszerelés:
Kezdő Állatidomár Kés ( - )
Hosszú Irányítópálcát (+2 irányítás +2 élet)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
2xBéna Frissítő Potion (+2 gyorsaság egy körig és +10 HP)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Küldetések:
Küzdőterek:
Ajándékok:
Pénzügy:
- Összesen: 70 arany
- Kezdő arany ( +70 arany)
- Szólózseton (+50 arany)
- Vásárlás (-120 arany)
- Céhbank (+100 arany)
- Jártasságvásárlás (-100 arany)
A hozzászólást Higurashi Sango összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Aug. 14 2013, 19:31-kor.
Higurashi Sango- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 58
Join date : 2013. Jul. 24.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Higurashi Sango (Sango)
Pet:
Név: Kirara
Faj: Vadmacska
Kinézet:
Kicsiként:
Nagyként:
Gazdival a hátán:
Jellem:
Mivel még csak most került hozzám, ezért még kissé félénk, bizonytalan macska. Gazdájához a végletekig hű, ha kell az életét áldozná értem. Gondolataimat mintha kitalálná, és az érzelmeimet is érzékeli.
/Ha több ideje játszok, majd még bővítem./
Képesség:
Ezt a képességet két részre bontanám:
Az első fele: A harcon kívüli rész:
Ha Sango és Kirara nem állnak senkivel harcban, viszont Sango már nagyon fáradt, akkor egy kézjelzés segítségével jelez Kirara-nak, aki nagy macskává változik, és így Sango plusz rajta kívül egy fő fel tud ülni Kirara hátára, aki így is elég gyorsan tud menni. Ez az állapot öt körig tartható fenn, utána Kirara-nak pihenni kell minimum két kört. Alkalmas sérült karakter szállítására is, hogy a csatától kicsit messzebb vigyük, amíg fel nem healődik.
Második fele: A harcon belüli rész:
Ha Sango és Kirara valakivel vagy valamivel harcolnak Kirara az Evil parancsszóra itt is nagymacskává változik, ám most nem utasszállítás céljából. Szájából két agyar nő ki, melyben mérget tárol. Ha Kirara két körig nem tudja megsebezni az ellenfelet, akkor a méreg benne marad, és visszaváltozik kicsivé, valamint a sebzése és a gyorsasága is csökken kettővel. Ha sikerül a támadás, akkor a méreg az ellenfél szervezetébe jut, és az ő sebzését valamint gyorsaságát csökkenti két körig kettővel. Ezen kívül Kirara sebzése átváltozott állapotban kettővel nagyobb, viszont az állapotot maximum négy körig tudja fenntartani, és utána öt körig nem aktiválható újra.
Név: Kirara
Faj: Vadmacska
Kinézet:
Kicsiként:
Nagyként:
Gazdival a hátán:
Jellem:
Mivel még csak most került hozzám, ezért még kissé félénk, bizonytalan macska. Gazdájához a végletekig hű, ha kell az életét áldozná értem. Gondolataimat mintha kitalálná, és az érzelmeimet is érzékeli.
/Ha több ideje játszok, majd még bővítem./
Képesség:
Ezt a képességet két részre bontanám:
Az első fele: A harcon kívüli rész:
Ha Sango és Kirara nem állnak senkivel harcban, viszont Sango már nagyon fáradt, akkor egy kézjelzés segítségével jelez Kirara-nak, aki nagy macskává változik, és így Sango plusz rajta kívül egy fő fel tud ülni Kirara hátára, aki így is elég gyorsan tud menni. Ez az állapot öt körig tartható fenn, utána Kirara-nak pihenni kell minimum két kört. Alkalmas sérült karakter szállítására is, hogy a csatától kicsit messzebb vigyük, amíg fel nem healődik.
Második fele: A harcon belüli rész:
Ha Sango és Kirara valakivel vagy valamivel harcolnak Kirara az Evil parancsszóra itt is nagymacskává változik, ám most nem utasszállítás céljából. Szájából két agyar nő ki, melyben mérget tárol. Ha Kirara két körig nem tudja megsebezni az ellenfelet, akkor a méreg benne marad, és visszaváltozik kicsivé, valamint a sebzése és a gyorsasága is csökken kettővel. Ha sikerül a támadás, akkor a méreg az ellenfél szervezetébe jut, és az ő sebzését valamint gyorsaságát csökkenti két körig kettővel. Ezen kívül Kirara sebzése átváltozott állapotban kettővel nagyobb, viszont az állapotot maximum négy körig tudja fenntartani, és utána öt körig nem aktiválható újra.
Higurashi Sango- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 58
Join date : 2013. Jul. 24.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.