Kitsune
2 posters
1 / 1 oldal
Kitsune
Név: Sakuragi Shizuma ( Kitsune )
Nem: Nő
Kaszt: Árnyharcos
Kor: 15
Megjelenés: Haja akár a sötét égbolt, szeme viszont a naphoz hasonló. Nyakában egy ezüst csengő található, hogy az emberek tudják mikor jön, mikor megy. Válla sosincs fedetlenül, mindig horg rajta valami köpenyt. Hideg ídőkben kedveli a hosszú, fekete dzsekit.
Jellem: Shizuma személyisége bonyolult. Alapjába véve zárkózott, de a szeretteivel kedves illetve megértő. Próbál a rokonainak minnél többet segíteni. Ennek ellenére nehezen fogad szívébe új barátokat. Szorult helyzetben általában feltelálja magát, jól kimászik a bajból. Ilyenkor viszont makacs, hirtelen önimádó és ravasz lesz. Azok akik ismerik, kerülik ezt az oldalát, félnek tőle. A való világban ráragadt egy becenév, ami a Kitsune.
Képességek:
Rókakörmök: Shizuma körmei nagysága a háromszorosára nő. A feltöltődés 2 kör, ugyanakkor a használati idő is 2 kör. Shizuma saját magába mélyeszti a karmait, ezzel megduplázva saját magát. A támadási ereje nem nő, viszont a gyorsasága a kétszeresére nő.
Előtörténet
Sakuragi Shizuma egy nagyon gazdag családból származik. Hatalmas kastélyban él, sőt még cselédek is szolgálnak az épületben. Apja egy híres színész, akivel nagyon ritkán találkozik, ugyanis folyton utazgat. Anya ezzel ellentétben manga rajzoló, és egy csomó műve jelent meg Japánban. Születési körülmények viszont nem voltak túl rózsásak. Mikor anyja elérkezett a szülési fázishoz, éppen távol volt Tokyotól. Nyaralni mentek a szülei egy kis erdőbéli házikóhoz. Tehát orvosok sem voltak akkor. Még szerencse, hogy a közelben lakott még valaki. Születési ideje Július 23. pontban éjfél. Esős idő volt, talán még a villámok is csapkodtak, de Shizuma családja épségben hazaért a kastélyba. Mikor hazaértek, apja alkalmazott egy csomó cselédet, hogy megóvják őt a veszélytől. Ennek ellenére a kis lány folyton elrohangált, elbújt a szolgák elől. Nagy felfordulást csinált mindig.
Shizuma nem járt ovodába, viszont általánosba muszály volt. Az első iskolájában sokan rajongtak érte, mivel a szülei nagy emberek. Viszont Shizuma ezeket az embereket levegőnek nézte, ugyanis normális életet akart. Így hát sokan utálni kezdték, mert annyira zárkózott lett, sőt általános végére ki is közösítették. Ezt a lépést rossz néven vette és kiszurt a többiekkel. Mindenhova rókákat rajzolgatott, rajztudománya nem volt utolsó. Ráadásul a többiek nem vették komolyan így Shizuma megalázta őket. Nagyképüsködött, sokat tanult és ő lett az osztályelső (ami mondjuk nem is hátrány) és a többi. A végén már annyira eldurvult, hogy a gyerekek féltek tőle, de olyan nagy volt ez a félelem, hogy rá sem mertek nézni. Még egy legendát is kapott: "Ha fölveszed vele a szemkontaktust akkor nem élde túl, még a pillantása is halálos!" - mondta az egyik fiú Shizuma osztályából. Ami még fontos, hogy a legenda mellé még becenevet is kapott:Kitsune
15. szülinapja alkalmából kapta a Nerve Geart. Először nem nagyon tudott vele mit csinálni, de utánanézett, és talált egy Sword Art Online című játékot. A végére már annyit olvasott róla, hogy elment egy szaküzletbe és rendelt magának. Ám, mikor átvehette volna egy másik lány lenyulta előle. A boltban jelenetet rendezett, újra megvetette a nézésével a lányt, akin hatott a módszer. Gyorsan visszaadta Shizumának a játékot és elnézést kért.
Azért választotam az Árnyharcos kasztot, mert úgy gondoltam, hogy ez illik leginkább Shizumához. Hiszen a játékban ő egy róka, és a rókák gyorsak, rejtőzködők stb. Sokat vaciláltam még az állatidomáron, arra gondoltam, hogy egy róka lesz a petem, de nem tudom pontosan, hogy van ilyen.
És végül, hogyan reagált hősöm az admin gyilkos játékára?
Először nem hitte el, hogy nem lehet kilépni a SAO-ból, de mikor a menübe pillantott, komolyan vette a dolgokat. Nem esett pánikba mint minden körülötte lévő ember. Megpróbált észnéllenni és kikeveredni a tömegből. Miután sikeresen kijutott, megfogadta, hogy ő lesz az első aki megmenekül e gyilkos játékból, de közben jót szórakozik a többi emberen. Kicsit örült is, hogy kiszabadult a mindennapjaiból és, hogy egy ilyen játékban beragadt, hiszen itt azt csinálhat amit akar, illetve kiengedheti a belső démont: a Rókát...
Nem: Nő
Kaszt: Árnyharcos
Kor: 15
Megjelenés: Haja akár a sötét égbolt, szeme viszont a naphoz hasonló. Nyakában egy ezüst csengő található, hogy az emberek tudják mikor jön, mikor megy. Válla sosincs fedetlenül, mindig horg rajta valami köpenyt. Hideg ídőkben kedveli a hosszú, fekete dzsekit.
Jellem: Shizuma személyisége bonyolult. Alapjába véve zárkózott, de a szeretteivel kedves illetve megértő. Próbál a rokonainak minnél többet segíteni. Ennek ellenére nehezen fogad szívébe új barátokat. Szorult helyzetben általában feltelálja magát, jól kimászik a bajból. Ilyenkor viszont makacs, hirtelen önimádó és ravasz lesz. Azok akik ismerik, kerülik ezt az oldalát, félnek tőle. A való világban ráragadt egy becenév, ami a Kitsune.
Képességek:
Rókakörmök: Shizuma körmei nagysága a háromszorosára nő. A feltöltődés 2 kör, ugyanakkor a használati idő is 2 kör. Shizuma saját magába mélyeszti a karmait, ezzel megduplázva saját magát. A támadási ereje nem nő, viszont a gyorsasága a kétszeresére nő.
Előtörténet
Sakuragi Shizuma egy nagyon gazdag családból származik. Hatalmas kastélyban él, sőt még cselédek is szolgálnak az épületben. Apja egy híres színész, akivel nagyon ritkán találkozik, ugyanis folyton utazgat. Anya ezzel ellentétben manga rajzoló, és egy csomó műve jelent meg Japánban. Születési körülmények viszont nem voltak túl rózsásak. Mikor anyja elérkezett a szülési fázishoz, éppen távol volt Tokyotól. Nyaralni mentek a szülei egy kis erdőbéli házikóhoz. Tehát orvosok sem voltak akkor. Még szerencse, hogy a közelben lakott még valaki. Születési ideje Július 23. pontban éjfél. Esős idő volt, talán még a villámok is csapkodtak, de Shizuma családja épségben hazaért a kastélyba. Mikor hazaértek, apja alkalmazott egy csomó cselédet, hogy megóvják őt a veszélytől. Ennek ellenére a kis lány folyton elrohangált, elbújt a szolgák elől. Nagy felfordulást csinált mindig.
Shizuma nem járt ovodába, viszont általánosba muszály volt. Az első iskolájában sokan rajongtak érte, mivel a szülei nagy emberek. Viszont Shizuma ezeket az embereket levegőnek nézte, ugyanis normális életet akart. Így hát sokan utálni kezdték, mert annyira zárkózott lett, sőt általános végére ki is közösítették. Ezt a lépést rossz néven vette és kiszurt a többiekkel. Mindenhova rókákat rajzolgatott, rajztudománya nem volt utolsó. Ráadásul a többiek nem vették komolyan így Shizuma megalázta őket. Nagyképüsködött, sokat tanult és ő lett az osztályelső (ami mondjuk nem is hátrány) és a többi. A végén már annyira eldurvult, hogy a gyerekek féltek tőle, de olyan nagy volt ez a félelem, hogy rá sem mertek nézni. Még egy legendát is kapott: "Ha fölveszed vele a szemkontaktust akkor nem élde túl, még a pillantása is halálos!" - mondta az egyik fiú Shizuma osztályából. Ami még fontos, hogy a legenda mellé még becenevet is kapott:Kitsune
15. szülinapja alkalmából kapta a Nerve Geart. Először nem nagyon tudott vele mit csinálni, de utánanézett, és talált egy Sword Art Online című játékot. A végére már annyit olvasott róla, hogy elment egy szaküzletbe és rendelt magának. Ám, mikor átvehette volna egy másik lány lenyulta előle. A boltban jelenetet rendezett, újra megvetette a nézésével a lányt, akin hatott a módszer. Gyorsan visszaadta Shizumának a játékot és elnézést kért.
Azért választotam az Árnyharcos kasztot, mert úgy gondoltam, hogy ez illik leginkább Shizumához. Hiszen a játékban ő egy róka, és a rókák gyorsak, rejtőzködők stb. Sokat vaciláltam még az állatidomáron, arra gondoltam, hogy egy róka lesz a petem, de nem tudom pontosan, hogy van ilyen.
És végül, hogyan reagált hősöm az admin gyilkos játékára?
Először nem hitte el, hogy nem lehet kilépni a SAO-ból, de mikor a menübe pillantott, komolyan vette a dolgokat. Nem esett pánikba mint minden körülötte lévő ember. Megpróbált észnéllenni és kikeveredni a tömegből. Miután sikeresen kijutott, megfogadta, hogy ő lesz az első aki megmenekül e gyilkos játékból, de közben jót szórakozik a többi emberen. Kicsit örült is, hogy kiszabadult a mindennapjaiból és, hogy egy ilyen játékban beragadt, hiszen itt azt csinálhat amit akar, illetve kiengedheti a belső démont: a Rókát...
A hozzászólást Kitsune összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Júl. 10 2013, 20:17-kor.
_________________
Kitsune- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 4
Join date : 2013. Jul. 09.
Tartózkodási hely : Itt
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kitsune
Szia!
A képességed nem felel meg az előírásoknak, emellett az előtörténeted csak 428 szó, örülnék, ha kipótolnád, hogy azért meglegyen az 500, akkor örülnék. Részletezd az első szakaszt és úgy talán meglesz.
Ha nem érted az előírásokat keresd meg Klein admin társamat, ő segíthet szabályozni a képességedet.
A képességed nem felel meg az előírásoknak, emellett az előtörténeted csak 428 szó, örülnék, ha kipótolnád, hogy azért meglegyen az 500, akkor örülnék. Részletezd az első szakaszt és úgy talán meglesz.
Ha nem érted az előírásokat keresd meg Klein admin társamat, ő segíthet szabályozni a képességedet.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Kitsune- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 4
Join date : 2013. Jul. 09.
Tartózkodási hely : Itt
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kitsune
Szia!
Az előtörténetet elfogadom. A képességgel az a probléma, hogy a gyorsaságot a kétszeresére növeli. Szerintem Klein majd még írni fog egy üzenetet a képességeddel kapcsolatban.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit az alapra, azaz:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 2
Erő: 0
Kitartás: 0
Gyorsaság: 2
Speciális képesség: 0
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor azt a megfelelő topicokban megtalálhatod.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
2xKezdő Kés (felszerelt, 2x0,5 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.
Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Az előtörténetet elfogadom. A képességgel az a probléma, hogy a gyorsaságot a kétszeresére növeli. Szerintem Klein majd még írni fog egy üzenetet a képességeddel kapcsolatban.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit az alapra, azaz:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 2
Erő: 0
Kitartás: 0
Gyorsaság: 2
Speciális képesség: 0
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor azt a megfelelő topicokban megtalálhatod.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
2xKezdő Kés (felszerelt, 2x0,5 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.
Itt az idő adatlapot készíteni, amit itt tehetsz meg, új topic nyitásával, aztán ha játszani szeretnél, találj magadnak egy játszó vagy küzdőtársat esetleg jelentkezz küldetésre.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.