Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kasumi

2 posters

Go down

Kasumi Empty Kasumi

Témanyitás by Kasumi Kedd Aug. 25 2020, 22:03

Amaya Kasumi

Nem: Nő
Kaszt: Lovag
Kor: 20

Kinézet: Átlagos magasságú, törékeny japán lány. Sejmes, hosszú, vörös haját goondosan fésüli és coffba köti. narancsos-vörös szeme illik a hajához. Ruházata vegyes.

Jellem: Vakmerő, céltudatos, érzékeny személyiség, de mosolygós. Inteligens, szereti a természetet. Jól kijön másokkal. Humor érzéke van de leginább csak mosolyog. Komoly természetű, nem szokott viccelődni.

Képességek:
Pajzs csapás (aktív): Kasumi a pajzsával az ellenségre csap amitől az ellenfél egy körre elkábul a sebzés pedig a teljes erő felével történik.
Kompenzálás: Lehűlés 2 kör ha a dobás nem talál ugyan úgy használtnak minősül. mindenhol használható kivéve boss harcoknál nem! Támadásnak minősülő képesség

Mindenkit megvédek (permanens): Jellemből adódóan mindenkinek az alap érték ötödével plusz élet pontot biztosít minden csapat tagnak
Kompenzálás: nem növeli a saját életpontját

Előtörténet:

Egy szegény kiotoi családból származó lány, akinek nehéz gyerekkora volt. Kiotoban egy egyszerű iskolába járt ahol egy közepes átlaggal rendelkezett. Sosem volt kimagasló egyéniség mindig csak a háttérben húzódott meg. Nem volt jó kapcsolatban az osztálytársaival, egyedül az iskolai diák tanácsadóval volt jóban. Egy idő után kezdett kibontakozni a tehetsége. Mivel sok könyvet olvasott akár a saját anyanyelvén akár más nyelven is, remekül fejlődött a szókincse és az idegen nyelveket is könnyedén megértette. Később bekerült a diáktanácsba ahol végre talált barátokat, és egyre jobban nyílt meg mint egy virágzó Sakura. Sajnos néhány évvel később elvesztette a szüleit egy balesetben ahol ő maga is ott volt. "Anya! Apa!" Könnyek közt ordított hozzájuk. Ez után teljesen összeomlott és a szintén Kiotoban élő nagybátyjához kellett költöznie aki mindenben támogatta a teljesen lesújtott lányt. Még évek után sem volt képes elfogadni a szülei halálát emiatt megint bezárkózott lett, és a jegyei megint romlásnak indultak. A diák tanácsban még ugyan bent volt mivel az ottani barátai is próbáltak neki segíteni, és az ottani feladatait mindig megcsinálta, mivel úgy volt vele, hogy legalább ők segítőkészek és támogatják.

Végül eljött az a nap is amikor a diáktanács elnöke elhagyta az iskolát és más lett kinevezve. Szerencsétlen Kasumi egy olyan "főnököt" kapott aki nagyon ellenséges volt vele szemben és minden munkát a nyakába sózott. A még ott maradt barátai próbáltak neki segíteni, de azt mondta "Köszönöm, de boldogulok." Végül nem bírta már a nyomást és el kellett hagyni a diáktanácsot. Az egyetlen dolgot ahol szívesen töltött időt. Ezek után folyamatosan érték a csapások. A túlzottan leromlott jegyei miatt évet kellett ismételni, a sok nyomás ami érte később depresszióba üldözte. Nagyon nehezen viselte el ezeket az időket.

Később az orvosa tanácsára visszatért a régi megszokott elfoglaltságaihoz amik örömet okoztak neki. Megint elkezdett könyveket olvasni és gyakrabban ki járt a természetbe, találkozgatott néha a volt diáktanács elnökével akivel nagyon jó összebarátkoztak. Szívesen elment kirándulni és halászni a nagybátyjával.

A gimnázium második felére már elmúlt a depressziója és a tanulás is jobban ment neki. A szülei balesete viszont egész végig kísérte őt, ekkor mindig elment járkálni egyet a természetbe, hogy lenyugodjon. Este ha eszébe jutottak mindig nézte a csillagos eget a kertből és könnyek közt nyugodott meg.

A gimnázium után egy Tokiói egyetemre ment ahol MI programozást tanult. Arra gondolt, hogy a hasonló helyzetű embereknek szeretne kifejleszteni egy olyan MI-t ami képes az adott alany érzelmi státuszát megfigyelni és ahhoz tudjon alkalmazkodni. Itt megismerkedett egy külföldi fiúval akit eléggé kerültek a diáktársai. Mivel az osztálytársa volt, úgy döntött elbeszélget vele egy kicsit, hogy mégis miért kerülik őt. Sok mindent megtudott a fiúról (akit Makudának hívnak). Például azt, hogy kiváló tanuló volt, tanul kardforgatást és szívesen játszik játékokkal. A lány kíváncsi volt, hogy mivel játszik vagy éppen mivel szokott. Ekkor mutatott Makuda neki egy játékot ami éppen most jelenik meg. A Sword Art Online. A lány nem igazán játszott eddig bármilyen játékkal, de úgy gondolta a fiú lelkesedéséből, hogy lehet kipróbálja. Időközben nagyon jól összebarátkoztak, és már iskolai időn kívül is találkozgattak és elugrottak ide-oda. A lány ez idő közben érzett valami erőset, amit már nagyon rég nem. Az ÖRÖM és BOLDOGSÁG. A lánynak tetszett Makuda talpraesettsége és alapos megfontoltsága. Amiben tudtak segítettek egymásnak.

Végül megjelent a játék és mind a ketten beregisztráltak a bétára. Sajnos a fiú nem kapott hozzáférést viszont Kasumi igen. A lány örült ennek a hírnek mert Makuda kíváncsisága őt is magával ragadta. Amikor Kasumi elmondta a hírt a fiú nem lett féltékeny és ő is örült a lány örömének. Nem sokkal később a nagybátyja megvette a Nerve Geart mivel nagyon örült, hogy Kasumit ismét boldognak láthatta és nem akarta, hogy emiatt a kis apróság miatt le lankadjon.

Nem sokkal később be is kapcsolta a játékot.
-Üdvözöljük a Sword Art Online-ban. -Hallatszott egy női hang.
-Kérem érintse meg a jobb kezével a bal lábát és a bal kezével a fejét.
A lány meg is csinálta amit kért az idegen hang.
-Szinkronizálás megtörtént.
-Kérem írja be a regisztrált nevét és jelszavát.
A lány nagyjából tudta miről van szó, egyszerűen átment az akadályokon.
-A regisztráció megtörtént.
-Kérem válassza ki a karakter nevét, nemét és kasztját.
A lány nem agyalt sokat a név megadásán, úgy döntött megadja a saját nevét. A kaszt kiválasztása már egy kicsit nehezebb volt neki.
-Nézzük mi van itt. -sutyorgott magában -Kardforgató, Harcművész, Lovag, Árnyharcos, Harcos, Íjász, Állat idomár.
-Legyen ez.

-Íjász kaszt kiválasztva. A karaterét a kezdetek városába teleportálom. -Mondta a hang
A lánynak nem is kellett sokat várnia a teleportálásra mert amint a hang elnémult egyből teleportálás áldozatává esett. Amint megérkezett a kezdetek városába egyből körbenézett és mindennek utána járt. A város televolt más emberekkel. Rájött, hogy a főmenüt, hogy tudja megnyitni. Átnézte a holmijait és ott látott egy kis könyvet. Rá nyomott és a menü eltűnt a könyv pedig elő jött és néhány másodpercig lebegett aztán lesett. "Legközelebb megfogom." Át olvasta a lány a kézikönyvet és megtudta, hogy mi a különbsége egy NPC és egy játékos között. Miután a lány befejezte az olvasást neki látott a játéknak. Meglepődött, hogy milyen élethű a játék. Viszont nem igazán tetszett neki. Először még ő maga se tudta, hogy mi az. Egyszerűen nem tetszett neki. Miután kilépett a játékból Elment egyet sétálni. Ekkor összefutott Makudával. Kasumi elmesélte az élményeit és elmondta, hogy neki nem igazán tetszik, de nincs nyomós oka, hogy miért nem. A lány ezt a részét kicsit félve mondta el, nehogy esetleg megbántsa a fiút. Viszont Makuda nem haragudott rá
-Mindenkinek más az ízlése, senkinek sem tetszhet ugyan az a dolog. -Mosolygott lányra. Kasumi viszont úgy döntött, hogy még foglalkozik a játékkal egy kicsit, hátha megkedveli. Végül elérte a 15. szintet.

Miután bejelentették a végleges SAO szerver esti indítását úgy döntött, hogy oda adja a Nerve Geart Makudának, mivel nem tetszett neki a játék. Viszont amikor már találkoztak volna addigra már ő is beszerezte. A lány ekkor úgy döntött, hogy még nem fogja eladni másnak, hátha esetleg meg jön a kedve a játékokhoz.

Hatot ütött az óra. A lány otthon tanult és a háttérbe hallgatta a híreket. Hallotta, hogy elindult a Sword Art Online végleges szervere, teljesen zökkenő mentesen. Kasumi tudta, hogy Makuda már valószínűleg agyalja a szörnyeket, mivel tudta, hogy a fiú nagyon izgatott volt aznap. Néhány órával később beütött a baj. Ekkor a lány már végzett a tanulással és nézte a SAO közvetítést. Rengeteg játékos aki meghalt a játékban nem tért vissza se a valóságba se a játékba. A lány megdöbbenten figyelt, mivel volt már, hogy a HP-ja le nullázódott de utána semmi baja nem lett. Később már azt is megtudták, hogy a bent lévő játékosok egyáltalán nem tudnak kilépni. Ezután néhány másodperccel később a játékból hallották a játékmestert, ahogy elmondja azt, hogy lehetetlen kilépni a játékból és ha valaki meghal akkor az a valóságban is meghal. Ekkor a lány teljesen összeesett. A hírekbe benne volt, hogy néhány játékost máris kórházba szállítottak. Kasumi egyből el is indult a legközelebbi kórházba, ahol be is jelentkezett a recepcióra. Ott elmondták neki, hogy Makuda melyik szobában fekszik. Be is ment a szobába és beszélgetett az orvossal az állapotával kapcsolatban. Lehetett látni a szív monitoron, hogy teljesen normális mintha semmi baja nem lenne. Kasumi elkeseredetten nézte az ágyban fekvő fiút. A lány telefon számot cserélt az nővérrel, mégpedig azért mert ha bármi van azonnal hívják.

Már 8 év telt el a játék indítása óta. Kasumi ez idő alatt tanult és minden nap meglátogatta Makudát a kórházban. Egyszer iskola közben kapott egy hívást. Beszélt a tanárral, hogy kimehet e visszahívni a hívót. Szerencséjére a tanár belegyezett. Megnézte a telefon számot és a kórházi ápoló telefon száma volt. Vissza hívta, de nem tudta eldönteni, hogy most baj történt vagy esetleg egy jó hír. Nagyon idegese volt. Mikor felhívta nem is tudott megnyikkanni, egyből mondták neki, hogy sürgősen mennyen be a kórházba. Kasumi ennek hallatán nagyon megijedt. Azonnal szólt a tanárnak, hogy muszáj elmennie most a kórházba. Meg se várta a tanár válaszát egyből elhagyta a termet. "Mond, hogy jól vagy, mond, hogy jól vagy!" Hajtogatta magában a lány teljesen kétségbe esve. Miután oda ért a lány a kórházba, gyorsan bejelentkezett a recepción. Annyit mondtak neki, hogy már várták. Kasumi teljes letargiában volt. Sietett fel a második szintre ahol Makuda szobája volt. Berontott az ajtón és csak annyit látott, hogy a fiú még mindig ott fekszik és a nővér is szomorúan nézett rá. A szívmonitor az eddigi nyugodt állapotot, már heves és szabálytalan pittyegés jelezte. Látta a fiút, ahogy hevesen izzad.
-Mi történt?- Mondta Kasumi sírva.
-Egyszer csak megnőtt a pulzusa, a szívverése és hevesen izzadni kezdett. -Mondta csalódottan a nővér -A doktor nem sokára itt lesz és megvizsgálja. -Nyugtatta meg a lányt. Kasumi zokogva ráborult Makuda mellkasára "Mi történt, mi történik odabent?" A lány néhány perc után egy elhamarkodott döntést hozott. "Nem foglak téged is elveszíteni, ahogyan a szüleimet. MEG FOGLAK VÉDENI. Én is bemegyek a játékba." A nővér meglepődött, hogy már nem sírva, hanem keményen elhatározva magát dühösen kirohan az ajtón.
-Mégis hová mész? -szól vissza a lányhoz aki nem válaszol
Kasumi gyorsan vissza ment a kollégiumba a saját szobájába és elővette a Nerve Geart.
-Régen találkoztunk. -Mondta magában a lány.
Ahogy bepakolt minden kelléket a táskájába azonnal vissza indult a kórházi szobába. Ahol Makuda feküdt volt mellette egy másik ágy is. Mivel nem telt el sok idő a legutóbbi látogatás óta ezért csak gyorsan oda ment a recepcióshoz.
-Mehetek? -Mondta a lány lihegve
Válaszul csak egy mosolygós bólogatást kap. Ahogy futott fel a szobába látta, hogy megy be a doktor.
-Be fogok menni a játékba! -Jelentette ki határozottan
Az orvos és az ápoló nő egyszerre lepődtek meg.
-Miért akarsz bemenni? Meghalhatsz ha bemész oda. -Mondja az orvos aggódva a lány épségéért
-Tudom! De nem érdekel! -Mondja dühösen -Be fogok menni és nem fogják megváltoztatni a döntésemet!
Ahogy a doktor és a nővér látták a lány céltudatosságát lefektették abba az ágyba ami ott volt a szoba másik oldalán és rá tették az érzékelőket. A lány felvette a sisakot és még a kapcsolódás előtt ránézett a fiúra. Végül felnézett és kimondta...
-Kapcsolat létrehozása!
A lány hallotta újra a hangot. Megnézte, hogy a régi karakterének meg lehet e változtatni a kasztját.
-Válassza ki a karaktere új kasztját -mondta újra a női hang
-Ez az. -kis szünetet tartott "Nem tudtam megvédeni a szüleimet haláltól. Nem ülhetek ölbe tett kézzel. Szeretném megvédeni azokat akik fontosak nekem." Elmélkedik ez eddig történteken, amik elkeserítették és amik örömet okoztak neki.
-Lovag!
-Kaszt váltás megtörtént -hangzik el -Mivel kaszt cserélés történt ezért az eddigi szintje meg marad a pontjait pedig újra oszthatja.


/kvíz kitöltésével a 15. szintet értem el/
Kasumi
Kasumi
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 171
Join date : 2020. Aug. 25.

Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kasumi Empty Re: Kasumi

Témanyitás by Strea Szer. Aug. 26 2020, 15:00


Te aztán tudod, hogy mire vállalkozol! ... ugye tudod? Remélem nem fogod megbánni, hogy bementél Makuda után, de szerencsére (az itemeidtől eltérően) a bétából maradt szintjeid valami hiba folytán megmaradtak, így nem kell elölről kezdened. Vajon a szerelmed megtalálásában is ilyen mázlista leszel? Alig várom, hogy kiderüljön!

A képességeket néhány helyen korrigálni kell helyesírásügyileg, de ettől függetlenül szép, kerek történet, így elfogadom az előtörténetet ^^
Képikorrekciók:
Pajzs csapás (aktív): Kasumi a pajzsával az ellenségre csap, amitől az ellenfél egy körre elkábul, a sebzés pedig a teljes erő felével történik.
Kompenzálás: Lehűlés 2 kör; ha a dobás nem talál, ugyanúgy használtnak minősül. Mindenhol használható, kivéve bossharcoknál. Támadásnak minősülő képesség.
Mindenkit megvédek (permanens): Jellemből adódóan minden csapattagnak az alap érték ötödével plusz életpontot biztosít.
Kompenzálás: Nem növeli a saját életpontját.



Lássuk a további teendőket:

Először is, irány a pontozás. Mivel a 15. szinten kezdesz, kezdésnek 75 pontot kapsz, amit lovagként a következő alappontozásra oszthatsz el:

  • Élet: 4
  • Fegyverkezelés: 1
  • Erő: 1
  • Kitartás: 2
  • Gyorsaság: 1
  • Speciális képesség: 1


Ezen kívül tárgyakat is kapsz a kalandozás elkezdéséhez (a később kapott felszereléseket ITT fogod tudni felszerelni, de most még nincs dolgod vele)

  • Kezdő Kopja/Rövid Kard/Buzogány (felszerelt, +1 erő) <- kérlek ezek közül csak egyet válassz, majd azt tüntesd fel adatlapodon
  • Kezdő Pajzs (felszerelt, +2 páncél)
  • Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
  • Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
  • 1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.


És ne feledkezzünk meg az anyagiakról. 200 arany üti a markodat, továbbá szabadon választhatsz 20, legfeljebb a tierednek (T2) megfelelő szintű nyersanyagot.

Most hogy mindez megvan, ideje az adatlapodat elkészíteni ITT, illetve megkönnyíti később a számolgatást, és a tervezgetést, hogyha ITT is elkészíted a karakteredet (illetve körülnézel, mert minden fontosat is tudsz ott vezetni).

Nincs más hátra, irány játszani. Ehhez kereshetsz társakat ITT. Ha az ismerkedős játékoknál többre is vágynál, és nem félsz a mesélőink karmai közé kerülni, akkor jelentkezhetsz küldetésre is ITT.

Ha kérdésed van a játékkal kapcsolatban, kereshetsz minket bátran itt PM-ben, vagy Discordon is. Hosszú, izgalmas kalandozást kívánok  ^^

_________________
Színeim: #c997c8 4e4557
Adatlap
Staff feladatkörök
Kasumi Newwea12
Strea
Strea
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 2412
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.