Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Orimune Jasami

Go down

Orimune Jasami Empty Orimune Jasami

Témanyitás by Orimune Jasami Pént. Okt. 05 2012, 17:25

Név: Orimune Jasami
Nem: Férfi
Kaszt: Kardforgató
Kor: 16

Szint:
Exp: 130/150
Arany: 8

Kinézet: Haja feketés, a szemei barnák, kedvesek, amikor nyugodt, de elszántak, és félelmet nem ismerőek, amikor harcban van. A ruhái könnyűek és feketék, bár a felszerelés alatt lehet nem fognak látszani. Az ujjain egy kötés van, de nem igazán sérülés miatt, csak úgy magában díszként.

Jellem: Eléggé sajátos jelleme van. Könnyen barátkozik, de ugyanolyan könnyen szerez ellenségeket is, hisz aki nem szimpatikus neki, azzal nem fog próbálkozni, és ha több időt kell együtt tölteniük, általában össze is veszik az illetővel. A barátaival általában kedves, és segítőkész, sosem szúrna hátba senkit. Mindig a dolgok jó oldalát próbálja szemlélni, de nem azt, amelyik neki kedvez, szerinte csakis egy csapattal lehet győzedelmeskedni ebben a szörnyű „játékban”, és ezért magával keveset törődik, inkább a többiek érdekeit tartja szem előtt. A harcban leginkább egy dolog jár a fejében: Ha nem tudják eltalálni, akkor nem veszíthet, így legfőbb célja a sebességének minél magasabb szinten tartása.

Képességek

1. képesség
Fény kard: A harc közben, a kard szép lassan feltöltődik energiával, és ha eléggé feltöltődött, aktiválható lesz a különleges képesség.(Feltöltés: 50 ép sebzés+50/különleges képesség szint pl.: 50+50/2(25)=75)A különleges képesség fehér aurával veszi körbe Jasamit és a kard pengéje is fehérré változik. Jasami sokkal gyorsabb és erősebb lesz egy kis időre, de az idő lejártával a képesség visszaüt.(idő: szint*1 kör)(erő +3+szint/2+különleges képesség szint/2, gyorsaság +3+szint/2+különleges képesség szint/2 pl.: erő: 3, gyorsaság: 4, speciális: 2, szint: 2 -> erő: 3+3+2/2(1)+2/2(1)=8 gyorsaság: 4+3+2/2(1)+2/2(1)=9) (Visszaütés: erő-3 gyorsaság-3 szint*1 körig)
A képesség a fegyverhez kötődik, így amíg Jasami kezében van addig folyamatosan töltődik a pontokkal amíg el nem éri a maximumot, ha Jasami leszereli akkor megszünteti a kapcsolatot a fegyverrel, így az elveszti a pontokat amik benne voltak.
Spoiler:

Felszerelés

Kezdő Kard (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Ruha ( +2 páncél)
Bőr köpeny (felszerelt +2 páncél)
használt cipő (felszerelt +1 sebesség)
Bronz vért (felszerelt +9 páncél)
Arany gyűrű (felszerelt +3 erő)
Használható tárgyak:

Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.

Küldetések
Nehéz döntések by Diabel (Teljesítve)
Trükkös Tolvajok by Diabel

Küzdőterek
Kazesubayai Shizuka
Hokushin (győzelem): 25XP 30 arany


Ajándékok

Kazesubayai Shizuka +20 arany

Pénzügy

Előtörténet ( + 70 arany )
Vársárlás: bőr köpeny, használt cipő (-52 arany)
A ritka mob (Boszorkánymester) felfedezésért. (+70 arany)
Ellenség dobásából összegyűjtött arany (+30 arany)
Kazesubayai Shizuka kölcsön (+20 arany)
Győzelem a kardforgatók tornáján (+30 arany)
Érclátás, fegyverkészítés képesség megvásárlása (-200 arany)
Orimune Jasami
Orimune Jasami
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 53
Join date : 2012. Oct. 05.
Age : 29

Karakterlap
Szint: 5
Exp:
Orimune Jasami Exp_bal235/250Orimune Jasami Exp_ures  (235/250)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.