Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Szabályok/Harcrendszer

Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Szer. Okt. 23 2013, 18:02

Csapatmunka
Először is azt szeretném leszögezni, hogy nem a legerősebb csapat nyeri meg a bajnokságot, hanem a legjobb. Egy csapat lesztek és szükségetek lesz a csapatmunkára, ahhoz, hogy egyáltalán dobogóra kerüljetek  Rolling Eyes

Bővebben:
Pontrendszer alapján nyomjuk Cool Az a csapat lesz a bajnok, amelyik a legtöbb pontot szerzi.
Minden csapatban 3 ember van, mindegyik más kategóriába van sorolva A, B és C, Nos, ez nem véletlen. Nem csak az erőviszonyokat mutatják, más jelentőségük is van.

Egy tökéletesen kivitelezett győzelemben, egy csapat 6 pontot szerezhet, ám ezt rendkívül nehéz elérni és kitűnő csapatmunka kell hozzá. Természetesen ha egy csapat veszít, a pontokat megkapja, amket addig szerzett.
Az a player, aki beviszi az utolsó ütést az ellenfelének, pontot szerez a csapatának a következőképpen:
Magyarázat:  C --> C = C kategóriás játékos, C kategóriás játékost üt ki, viszi be neki az utolsó ütést, amivel leszedhetné a maradék hp-ját….

C --> C 1 pont
C --> B 2 pont
C --> A 3 pont

B --> C 1 pont
B --> B 1 pont
B --> A 2 pont

A --> C 1 pont
A --> B 1 pont
A --> A 1 pont

Ebből láthatjátok, hogy mennyire fontos a taktika egy csapatban, okoskodni kell ezerrel  Cool


A hozzászólást Lizbet összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Aug. 26 2014, 18:16-kor.
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Szer. Okt. 23 2013, 18:15

Medálok

Minden csapat kap 3 darab medált. Arany, ezüst és bronz színben.  Ez amolyan plusz, hordható Item. A medál pontjait minden meccs előtt, mikor kiderül, hogy ki lesz az ellenfeletek, újra oszthatjátok. A másik fontos dolog az, hogy melyik  tag, melyik medált kapja. A legerősebbet erősítitek tovább, vagy a leggyengébbnek adtok + védelmet? Rajtatok áll. Minden meccs előtt eldönthetitek, hogy melyik tag, melyiket viselje, azonban küzdelem alatt nem lehet cserélgetni.

Arany medál: 7 tetszőlegesen elosztott pont. ( egy életpont 5 hp, azaz 35 életet lehet nyerni vele, vagy ha mind az öt pontot páncélba fektetné valaki, akkor + 35 páncélt)

Ezüst Medál:  5 tetszőlegesen elosztható pontot ad….

Bronz Medál: 3 tetszőlegesen elosztható pontot ad….

Példa :  Arany Medál +2 élet, +3 fegyverkezelés, +2 spec képesség.  Ezüst Medál: +3 erő, +2 kitartás Bronz medál +3 gyorsaság stb-stb..



A hozzászólást Lizbet összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Okt. 25 2013, 21:47-kor.
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Szer. Okt. 23 2013, 20:51

Csomagok

Pajzs Kristály (aktiválása után a következő feléd intézett támadás sebzésének a felét nullázza, de ha az ellenfél nem talál, a kristály akkor is lejár)
Halvány Erősítő Kristály (aktiválása után a következő sebzés +5-öt fog sebezni)
Gyors Futás Kristály (aktiválása után a használója egy körig akármilyen felületen sétálhat és gyorsasága megnő 4-el)
Halvány Gyógyító Kristály (aktiválása után körönként 2 pontot gyógyít, három körön keresztül, így összesen 6-ot)
Gyenge Tisztító Kristály (maximálisan egy nem méreg negatív hatást levesz a használóról, ha a negatív hatás pontokat vesz le, akkor maximum két (2) pontot ad vissza (ami nem lehet élet))
Tükör Kristály (aktiválása utáni első, a használó felé intézett támadásnál a sebzés felét a támadó szenvedi e)
Haladó Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása 4-gyel többet fog sebezni.)
Mini Potion (+5 hp)
Tartós Specialitás Potion (három körig 5-tel növeli a spec. képesség pontjaid)
Rövid Pontosság Potion (1 támadás erejéig biztos találatot nyújt, íjászoknak)
Hosszú Pontosság Potion (2 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak)
Kis Potion (+20 hp)
Rövid Specialitás Potion (két körig 3-al növeli a spec. képesség pontjaid)
Béna Frissítő Potion (+2 gyorsaság egy körig és +10 HP)
Vörös Bika Potion (használója 6 körön át nem fárad kitartás képzettségtől függetlenül)
Egyszerű Frissítő Potion (+4 gyorsaság egy körig és +25 HP-t gyógyít)
Fegyver Élesség Potion (Fegyveren használandó, öt körön keresztül +3 sebzést okoz a fegyver, amelyen használták)
Nagy Potion (+40 hp)
Rövid Fegyver Élesség Potion (Fegyveren használandó, két körön keresztül +4 sebzést okoz a fegyver, amelyen használták)
Egyszerű Adrenalin Potion (+4 sebzés, +3 gyorsaság két körig)
Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén)
Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Gyenge Fárasztó Méreg (-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Gyenge Kábító Méreg (-2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén)
Gyenge Vérontó Méreg (-3 HP körönként a harc végéig/ellenszer beadásáig, maximum 1 találatig marad a pengén)

Minden egyes csapattag választhat összesen nyolcat a fent leírtak közül (ez az egész bajnokságra szól, érdemes lesz tartalékolni) a következők alapján:
- A 8-ból csak egyetlen egy lehet ritka, legyen az kristály, potion, vagy méreg
- A 400 exp alattiak nem használhatnak T2-s potit, kristályt, de választhatnak, ugyanis a csata közben át lehet majd adni őket a csapattársaknak
- Egyes fajtákból csak korlátozott számban lehet egy playernél. Egy szám jelzi, hogy maximum hány darab lehet belőlük egy embernél. Amelyik mellett nincs, az korlátlan

[T1]  Pajzs Kristály 3
[T1]  Gyors Futás Kristály 4
[T1]  Halvány Erősítő Kristály -
[T1]  Halvány Gyógyító Kristály -
[T1]  Gyenge Tisztító Kristály -
[T1]  Tükör Kristály olv. fent
[T2]  Haladó Csapat Sebzés Kristály 4

[T1]  Mini Potion -
[T1]  Kis Potion 4
[T1]  Rövid Specialitás Potion 4
[T1]  Béna Frissítő Potion -
[T1]  Vörös Bika Potion 4
[T1]  Rövid Pontosság Potion 2
[T1]  Hosszú Pontosság Potion 1
[T1]  Egyszerű Frissítő Potion olv. fent
[T1]  Fegyver Élesség Potion olv. fent
[T2]  Tartós Specialitás Potion 4
[T2]  Nagy Potion 1
[T2]  Rövid Fegyver Élesség Potion -
[T2]  Egyszerű Adrenalin Potion 4

[T1]  Gyenge Lassító Méreg 2
[T1]  Gyenge Paralízis Méreg 2
[T1]  Gyenge Gyengítő Méreg 2
[T1]  Gyenge  Fárasztó Méreg 2
[T1]  Gyenge Kábító Méreg 2
[T1] Gyenge Speciális Méreg 3
[T1]  Gyenge Vérontó Méreg olv. fent
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Pént. Okt. 25 2013, 21:43

Harcrendszer

Az alap rendszer gázos lenne a kicsiknek, a stellanova rendszere meg túl bonyi lenne egyeseknek :roll:egyszerre nézni majd tíz számadatot… szerintem sok Very Happy Tuti belekavarodnátok, hát még én @.@
Így kénytelen voltam új rendszert kitalálni a team fight-ra.  Egyes részeknél kénytelen voltam megszüntetni az egyént Smile

Gyorsaság: ez marad a régi, ahányszor gyorsabb valaki az ellennél, annyiszor támad Very Happy
Sorrend: Halál/korona kockával lesz eldöntve, hogy melyik csapat kezd. (Igen, oda-visszavágó lesz)  A csapatok tagjai felváltva jönnek, tehát két csapattag nem következhet egymás után azonnal, maximum pihenések miatt.  A sorrendet magatok állíthatjátok össze, hogy ki támad először a csapatból, ki másodiknak, harmadiknak. Ezt nem kell feltüntetni, mert ez is a stratégia része Smile


Fegyverkezelés:
Védelem szempontjából:  Nincs egyéni fegyverkezelés, ezt felváltja a:  Csapat FK = Tagok fegyverkezelésének összege. ez adja meg a tagok védelmét, tehát mindenki ellen ugyan annyit kell dobni, ha kell egyáltalán. Ez egyeseknek rossz, másoknak jó Rolling Eyes Lesz egyéni és csapat stat. Az egyénit viszonyítjuk mindig az ellenfél csapatának csapat statjához.

Támadás szempontjából: Megmarad az egyéni FK, amit a Csapat FK-hoz viszonyítunk

Találati esély:  
Biztos Találat minden tag ellen ha: Az FK eléri a Csapat FK legalább kétharmad részét akkor (PL: FK 40 - Csapat FK: 60)
Kettőt vagy nagyobbat kell dobni ha: Az FK eléri a Csapat FK felét
(PL: FK 30-->39 – Csapat FK: 60)
Hármat, vagy nagyobbat kell dobni ha: Az FK eléri a Csapat FK harmadát
(PL: Fk 20-->29 – Csapat FK 60)
Négyet, vagy nagyobbat kell dobni ha: Az FK eléri a Csapat FK negyedét
(PL: FK 15-->19 – Csapat FK 60)
Ötöt, vagy nagyobbat kell dobni ha: Az FK eléri a Csapat FK hatodát
(PL: FK 10-->14 – Csapat FK 60)
Hatot ha: Az FK kisebb, mint a hatoda a Csapat FK-nak
(PL: FK 1--> 9 – Csapat FK 60)

Lényegében a csapattagoknak védelem szempontjából ugyan annyi  az FK-juk. Az egyéni érték csak támadásnál számít Very Happy Megmagyarázhatjuk ezt azzal, hogy egy csapat ellen megyünk és bezavar a +2 ember Rolling Eyes

Kitartás: Ugyan az a rendszer, mint az FK-nál, vagyis Csapat kitartás = Tagok Kitartásának összege

Pihenések:
Minden hatodik körben, ha a kitartás eléri a Csapat kitartássának a felét.
 (PL: Kitartás 15-->30+ – Csapat Kitartás 30
Minden  ötödik körben kell pihenni, ha a kitartás eléri a Csapat kitartás harmadát
(PL: Kitartás: 10-->29 – Csapat Kitartás 30)
Minden negyedik körben kell pihenni, ha a kitartás eléri a Csapat kitartás negyedét
(PL: Kitartás: 8-->9 – Csapat kitartás 30)
Minden harmadik körben kell pihenni, ha a kitartás eléri a Csapat kitartás ötödét
(PL: Kitartás:  6-->7 – Csapat kitartás 30)
Minden második körben pihen, ha a kitartás Nem éri el a Csapat kitartás hatodát
(PL: 1-->5  Csapat kitartás 30)


Speciális képesség: Szintén ugyan az a rendszer: Csapat spec. = Tagok Speccének az összege

A képeségre nem kell dobni, ha: a Spec eléri a Csapat spec kétharmadát
(PL: Spec  27 – Csapat spec 40
Kettőt, vagy nagyobbat kell dobni ha: A Sepc eléri a Csapat spec felét
(PL: Spec 20-->26 – Csapat spec 40)
Hármat, vagy nagyobbat kell dobni ha: A Spec eléri a Csapat spec harmadát
(PL: Spec  14-->19 – Csapat spec 40)
Négyet, vagy nagyobbat kell dobni ha: A Spec eléri a Csapat spec ötödét
(PL: Spec 8-->13 – Csapat spec 40)
Ötöt, vagy nagyobbat kell dobni  ha: A Spec eléri a Csapat spec nyolcadát
(PL: Spec 5-->8 – Csapat spec 40)
Hatot kell dobni ha. A Spec eléri a Csapat spec tizedét
(PL:  1-->4 – Csapat spec 40)

Mázli, hogy nekemkell majd számolgatnom, nem nektek Sad

Switch Rendszer:
Van switch, de kört, cselekvést nem lehet átadni, csak a sebzést átvenni, abban az esetben, ha a támadás a te köröd előtt történik :DItt figyelembe kell venni a gyorsaságot is PL: xy 2x támadná yy-t, de yx, yy csapattársa switchel, de őt csak egy sebzést  kap be, mert xy gyorsasága nem éri el yx gyorsaságának kétszeresét


A hozzászólást Lizbet összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Okt. 26 2013, 19:24-kor.
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Pént. Okt. 25 2013, 22:10

A medáloknál történt egy kis változás Cool
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Szomb. Okt. 26 2013, 13:07

Buff és Debuff képességek

A Buff és Debuff képességek ls a medálok adta plusszok nem hatnak ki a Csapat statokra, csak az egyénire. Tehát xy csapatban az egyik tag növeli az fk-t, speccel vagy medállal, akkor sem változik a Csapat FK csak az egyéni.
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Szomb. Nov. 16 2013, 14:05


1. Ma elkezdődik a bajnokság, ezért szeretném megint mindenkitől kérni, h nézze át a táblázatot, jobb, ha az elején derül ki. 
2. Az aktuális páncél, hp legyen mindig leírva a post végére és ha képességet használ valaki, azt is tüntesse fel, h mi változik, mi történik.
3. Továbbá a harcosok a sebzésbónuszukat mindig tüntessék fel külön, és ne felejtsék el, mert visszamenőleg már nincs módosítás, figyeljetek oda, ne szívassuk egymást Very Happy
4. Az idomároknál a pet élet részt kihagyjuk, sok lenne vele a macera és sokkal nagyobb lenne az előnyük is.
5. Tény, hogy vannak erős képességek, ezt mind tudjuk, mivel el van fogadva, sok mindent nem tehetünk, tehát szeretném elkerülni az ebből kialakuló vitákat Very Happy
6. Végezetül: Szeretném elkerülni a gondolatolvasás effektust. Ne legyenek irreális dolgok. Amit a karakter nem tud, azt nem tud és kész, user és kari nem ugyan az. Az első közdelemben ez nagyon fontos.. a többinél már van alkalma a csapatnak megfigyelni a többit (lásd All-Star Island) De attól , h látunk valamit, még nem tudjuk, hogyan működik... persze vannak kívételek Rolling Eyes
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Pént. Nov. 22 2013, 19:35

Úgy látom kimaradt és nem mindenkinek egyértelmű, ezért leírom: Ha egy csapattársat kiütnek, akkor onnantól kezdve kimarad. Tehát:
1. csapat A1, A2, A3
2. csapat B1, B2, B3
sorrend: A1 - B1 - A2 - B2 - A3 - B3
A2 kiesik lesz:
A1 - B1 - B2 - A3 - B3   és így tovább  


Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Kedd Dec. 03 2013, 19:50

Nah, akkor, mivel minden rosszban van valami jó, és minden jóban van valami rossz is.... 
Tehát innentől bevezetem hogy:

Ha egy csapatból valakit kiütnek, kiesik, akkor annak a medálját felveheti egy társa a saját körében, persze nem ingyen. Fel kell áldoznia egy cselekedetet, ami lehet mellék, vagy a támadás (Árnyharcosoknál értelemszerűen 2 támadást)
Ha felvesz valaki egy medált, akkor a postjában köteles feltüntetni annak értékeit, és hogy mi változott kevesebbet kell valamire dobnia, késűbb pihen, stb-stb. Hiszem, hogy mindenki tud számolni
És igen, ha Hp-t adott a medál, akkor plusz hp-t nyer ezzel az aki felveszi az elesett társ medálját. 

A második:
Ha valaki felad egy harcot, -1 pont a csapatának.
Ha valaki kilép az eventből, nem kap jutalmat. A csapattársai lehetőleg egy héten belül keressenek maguknak másik tagot, mert én nem fogok keresgélni Very Happy 

Harmadszor:
Esutel kapott egy AS márkájú, erősebb tárgyat, mert nem érné el az A kategóriát enélkül.

Negyedszer: Mivel az egyik csapatnak meg kellene szívnia mindenféleképpen, máshogy rendezem a dolgokat. Az ördögök kapnak két pontot, míg az Esu-s csapat feltöltheti a csomagjait

és még egyszer:  MINDENKI ALAPOSAN ELLENŐRIZZE LE A SAJÁT ÉRTÉKEIT A TÁBLÁZATOKBAN.
Nem szeretném, ha harc közben derülne ki egy baki, mert igen, előfordulhatnak b enne azok is.

Végezetül: MENJETEK JÁTSZANI \o/
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Kedd Dec. 03 2013, 21:38

Tekintettel arra, hogy nem végtelen a készletetek, a saját körötökben érvényesülhetnek a kristályok, potik, képik hatásai
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Lizbet Vas. Dec. 15 2013, 22:50

Ahová nem érkezik post December 17-e éjfélig, azt a  küzdelmet 0-0 -ás döntetlenre lezárom
Lizbet
Lizbet
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 740
Join date : 2013. Mar. 13.

Vissza az elejére Go down

Szabályok/Harcrendszer Empty Re: Szabályok/Harcrendszer

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.