Asuka

Go down

default Asuka

Témanyitás by Asuka on Kedd Ápr. 30 2013, 08:49


Asuka
33. szint ♥ Harcos ♥  Liberators

Felszerelve

Inventory

Egyéb

Küldetések

Küzdőterek

Player Kills
Megjelenés, személyiség

170 centi magas, húszas évei elején járó, vörös indikátoros, ázsiai nő. Manöken alkatú, nőiesen öltözködik. Kínosan odafigyel megjelenésére, néha túlzásba is viszi a szépítkezést, s órákat tud szöszmötölni a szemöldökének igazgatásával. Hosszú, hullámos, rózsaszín haja van, amit általában kiengedve hord, ám alkalomnak megfelelően visel kontyot, vagy éppen más színt fején. Előszeretettel visel szoknyákat, ami tökéletesen illik is a koponyás, húsz centis magassarkújához.
Kedves, mosolygós. Mint általában a legtöbb játékos. Egyáltalán nem tűnik olyannak, aki efféle játékokkal játszik, és ez így is van. A SAO ugyanis a legelső játék, amivel valaha is játszott. Ennek ellenére az évek alatt belejött, s már a fronton is próbálkozik. Indikátora ellenére nem burkolózik névtelenségbe, éppen ellenkezőleg. Láthatóan tenni akar azért, hogy kijuthasson innen az összes játékostársával együtt, s szívesen segít másoknak is, ha hozzá fordulnak. Akár a tökéletes manikűr, vagy a gyors szintlépés titkát szeretnék megtudni tőle. Sajnos nem is nehéz kiszedni belőle ezeket, hiszen elég könnyen becsiccsent, minimális alkoholtól is.
Próbálkozik jól kijönni másokkal. Inkább alkalmazkodik, s igyekszik megfelelni mások elvárásainak. Részben, hogy tisztára mossa a nevét, bűntudatból, részben pedig hogy barátokra tegyen szert, magányból. A játékban az Aréna és a szafarizás a két kedvenc dolga. Gyakran látni ezért az Arénában, valamint a vadonban, ahogyan éppen különböző alapanyagokat gyűjt a mindenféle kencének, amit a boltjában készít. A boltja jelenleg Taftban található.
Vagy talán hazugság minden, amit róla tudsz?
Képességek

Név: Limit Breaker
Leírás: A képesség használatakor a karakter egy gyors és erőteljes rohammal sebzi az ellenfelet, ennek hatására pedig a karakter gyorsabban leütheti annak páncélját. A védelme a páncélból ugyanúgy érvényesül, azonban a karakter képes lesz arra, hogy könnyebben átüsse a páncélt.
Rendszer: Passzív képesség. A képesség a harci helyzet kezdetétől aktív, azonban csakis addig marad az, amíg az ellenfélnek van páncélja.
A sebzéshez minden életcsíkon további +10% bónuszt kap. Így a karakternek zöld életcsíkon 120%, sárgán 130%, pirosan pedig 140%-os sebzése van a harcos kaszt előnyével együtt. A képesség azonnal deaktiválódik, amint az ellenfélnek nincs további páncélpontja.




Név: Flower Power
Leírás: Az erdei túrák, láplátogatások és rétek, mezők bejárásának nem csupán a szafarijelvények az oka. Lévén Asuka nem csupán a potion és méregfőzés rejtelmeiben merül el, de a szépségszalonjában árusított, kézi készítésű szappanok, és mindenféle illatos kencék is alapanyagokat igényelnek, a levendulától kezdve az iszapig, így kénytelen önmaga beszerezni ezeket. Minden egyes szafari látogatásakor, vadászatakor nyitva tartja tehát a szemét, hátha talál valamilyen hasznos növényt.
Rendszer: Minden egyes lejátszott szafarija után kap random növényeket. Kikötés, hogy legalább négy körnek el kell telnie a játékban ahhoz, hogy igényelhesse a növényt.
A kapott növények mennyisége Kertészkedés jártasságától függ. Minden 25. jártasságpont után kaphat egy növényt. Tehát 1-25 pont között 1, 26-50 pont között 2 növényt kap, satöbbi.
A sorsolás a küldetéseken történő nyersanyagosztás szabályai szerint zajlik.
A növények tiere a növénylátás jártasságtól függ. A növénylátás minden nyersanyagosztáskor 5-tel nő. Cserébe viszont szafari jelvényeket nem válthat be növényekre (az ércekre ez nincs hatással). Küldetések után pedig nem kap szintet növénylátásra. Jelvényekből, valamint IC játékokból ezt pótolhatja.




Név: Earthquake
Leírás: A nyers erőt alternatív módon használja, aminek hatására egyfajta földrengést okoz a terepen. Ezáltal nem egy, hanem akár több célpontot is megsebezhet, valamint esélyesen az egyensúlyukat is elveszthetik, és a földre eshetnek.
Rendszer: A puszta, nyers erő átalakítva jelenik meg a képességben, hiszen nem közvetetten, hanem közvetlenül sebez. Így az ebből adódó sebzés nem erőből, hanem súlyemelés jártasságból, valamint speciális képességből adódik. Minél több az ellenség, annál kevesebb sebzés adódik rájuk. A sebzés mértéke: Speciális képesség * Súlyemelés jártasság szintje. Ez elosztódik a területen tartózkodókon, a kerekítés szabályainak megfelelően.
Előnye, hogy petek ellen is használható, igaz, a sebzés elosztódik közte, és a többi ellenfél (beleértve az idomárt is) között.
Egyensúlyvesztés akrobatikával elkerülhető. Ha a célpontnak nincs akrobatikája, akkor kicsi az esélye annak, hogy talpon marad, azonban magasabb szintű akrobatikával már könnyebben megőrzi egyensúlyát.
Az ellenfél akrobatikáját Asu súlyemeléséhez kell viszonyítani. Ha az ellenfél csak megbillen, de talpon marad, akkor a támadó célszáma 1-el nő. Ha viszont el is esik, akkor támadás képtelenné válik. Ez esetben támadni ugyan nem tud, de mellékcselekvése megmarad. Ez alól kivétel az, ha Asunak 5-ös a súlyemelése, az ellenfélnek pedig nincs akrobatikája.
A célpontoknak 12-es kockával kell dobniuk, s ha elérik a célszámot, akkor csupán a sebzést kapják meg. Egyensúlyuk viszont megmarad. Az elesett ellenfelek támadás képtelenné válnak. Mellékcselekvésük azonban megmarad.

Ha az ellenfél akrobatikája 3-mal nagyobb, mint Asu súlyemelése:
Az ellenfél kis eséllyel megbillen, nem eshet el.
1: megbillen
2-12: megtartja az egyensúlyát

Ha az ellenfél akrobatikája 2-vel nagyobb, mint Asu súlyemelése:
Az ellenfél közepes eséllyel megbillen, nem eshet el.
1-6: megbillen
7-12: megtartja az egyensúlyát

Ha az ellenfél akrobatikája 1-el nagyobb, mint Asu súlyemelése:
Az ellenfél közepes eséllyel megbillen, kis eséllyel elesik.
1-2: elesik
3-6: megbillen
7-12: megtartja az egyensúlyát

Ha az ellenfél akrobatikája egyenlő Asu súlyemelésével:
Az ellenfél nagy eséllyel megbillen, kis eséllyel elesik.
1-3: elesik
4-8: megbillen
9-12: megtartja az egyensúlyát

Ha az ellenfél akrobatikája 1-el kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan megbillen, kis eséllyel elesik.
1-4: elesik
5-12: megbillen

Ha az ellenfél akrobatikája 2-vel kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan megbillen, közepes eséllyel elesik.
1-6: elesik
7-12: megbillen

Ha az ellenfél akrobatikája 3-mal kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan megbillen, nagy eséllyel elesik.
1-10: elesik
11-12: megbillen

Ha az ellenfél akrobatikája 4-gyel kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan elesik, támadását elveszíti, de mellékcselekvését nem.

Ha az ellenfél akrobatikája 5-tel kisebb Asu súlyemelésénél:
Az ellenfél biztosan elesik, támadását mellékcselekvéssel együtt elveszíti.

Hátrányok:
• Minél több az ellenség, annál kevesebbet sebződnek
• A képesség bárkire hat, aki nincs a használóval egy csapatban (rendes party felkérés útján)
• A tereptől is függ. Értelemszerűen egy mocsaras, vizes terepen a képesség legfeljebb összefröcsköli mások szép ruháját, komoly baja viszont senkinek sem esik
• Repülő, vagy akrobatikában jártas, felkészült ellenfelek




Képesség neve: Potion Mastery
Leírás: A karakter minden hónapban egy darab fel nem fedezett potion vagy méreg receptet kap.
Hátrány: A karakter küldetések után csak egy darab, már felfedezett receptet kaphat.



A hozzászólást Asuka összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Feb. 08 2015, 16:01-kor.
Asuka
Asuka
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 29
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja

Karakterlap
Szint: 34
Exp:
Asuka Vo36oi4530/4700Asuka 2yjvlht  (4530/4700)
Céh: Liberators

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.