Küzdelem Szabályok
1 / 1 oldal
Küzdelem Szabályok
A párbaj a két, vagy több játékos, esetleg csapat közötti harcok összefoglaló neve. Gyakorlásra, tanításra, nézeteltérések rendezésére való, egyesek számára pedig eszköz a gyilkolásra. Vagy éppen csak a rivalizálás egy formája. A Küzdőtér útmutató tájékoztat róla, hogy zajlik egy procedúra, és milyen típusú párbajok léteznek a világban.
Játékosként kétféle párbajmódban vehetsz részt. Az egyik a kötött szabályokkal rendelkező Aréna, a másik a jóval szabadabb Küzdőtér. Új játékosként érdemesebb küzdőterekkel kezdeni, ha párbajozni szeretnél, esetleg megkérni egy tapasztaltabb játékostársadat arra, hogy segítsen értelmezni a harcrendszert. Ugyanis míg a küzdőtéren te és az ellenfeled dönt mindenről, addig az arénán köteles vagy a játékos vs játékos (PvP) harcrendszer szerint játszani, kockadobásokkal, mindennel.
Kockát küzdőtereken is lehet használni, de javallott inkább a fantáziádra bízni magadat, mintsem a véletlenre. És bár a küzdőtéren ti alakítjátok a történéseket, azért vannak szabályok, amiket ott is be kell tartanotok.
Játékosként kétféle párbajmódban vehetsz részt. Az egyik a kötött szabályokkal rendelkező Aréna, a másik a jóval szabadabb Küzdőtér. Új játékosként érdemesebb küzdőterekkel kezdeni, ha párbajozni szeretnél, esetleg megkérni egy tapasztaltabb játékostársadat arra, hogy segítsen értelmezni a harcrendszert. Ugyanis míg a küzdőtéren te és az ellenfeled dönt mindenről, addig az arénán köteles vagy a játékos vs játékos (PvP) harcrendszer szerint játszani, kockadobásokkal, mindennel.
Kockát küzdőtereken is lehet használni, de javallott inkább a fantáziádra bízni magadat, mintsem a véletlenre. És bár a küzdőtéren ti alakítjátok a történéseket, azért vannak szabályok, amiket ott is be kell tartanotok.
- A támadásaidat feltételes módban írd. Nem te, hanem az ellenfeled dönti el, hogy találtak-e.
- Ha a speciális képesség pontjaid száma a fele vagy kevesebb, mint az ellenfeledé, akkor nem használhatod a képességedet a küzdelem során. Ha pedig az ellenfeled pontjainak kétszerese vagy több, akkor ő nem használhatja a képességét. Az opció egyszerű küzdőtereken azonban kikapcsolható.
- A fórumon nincs "kritikus sebzés" és a sebzésed értéke nem térhet el az eredetitől, kivéve ha speciális képesség hatása.
- Egy karakter nem csak a fegyverével sebezhet. Ha valaki pusztakézzel sebez, akkor a sebzése az erejével egyenlő, kihagyva a fegyver sebzésmódosítását. Az íjászoknak az erő fele.
- Az alábbi pontban felsorolom, hogy egy küzdelemben pontosan mi is TILOS:
- Nem a pontok szerint játszani. Vegyük tehát például, hogy ha az ellenfélnek nagyobb a fegyverkezelése, nem fogod tudni blokkolni minden támadását, ha nagyobb a gyorsasága, nem leszel gyorsabb nála, beleértve a fegyvered "forgatási/lengetési" gyorsaságát, ha az ellenfelednek nagyobb a kitartása, akkor muszáj hamarabb kifáradnod. Ha drasztikusan eltérsz a pontjaitok hozzávetőleges arányától, számíthatsz arra, hogy kevesebb jutalmat fogsz kapni.
- Nem a jártasságok szerint játszani. Ha az ellenfelednek van Látás jártassága, neked pedig nincs, akkor egy éjjeli párbajban csak ő fog jól látni. Akrobatika nélkül ne mutass be tornagyakorlatokat, szaltókat, súlyemelés nélkül ne dobáld a másikat súlyos tárgyakkal. És így tovább.
- Gondolatot olvasni. Lehet, hogy nem veszed észre, de akár te is csinálhatod. Mindig a karaktered szemszögéből nézd a küzdelmet. A karaktered csak annyit tud az ellenfélről, amennyit az mondott neki. Attól még, hogy te elolvastad a hozzászólását nem hatalmaz fel arra, hogy a karaktered is birtokában legyen az információnak.
- Feltűnő véletleneket generálni. "Jajj, úgy látszik, hogy a két körrel ezelőtt feldobott kardom éppen a fejedbe állt, mikor leesett.", "Megcsúsztam, így kikerültem a lefogó képességedet", "Jött egy mezei vaddisznó és az ellenfelemnek rohant." Nagyjából az ilyen mértékű, zavaró véletlenekre szeretném felhívni a figyelmeteket. Természetesen ennek büntetését ki lehet kerülni, ha azt előtte megbeszéled a játszótársaddal és ő rábólint.
- Visszaélés az NJK-kkal. "Úgy látszik, hogy vesztésre állok, ideje hívni a húsz tagból álló NJK seregemet, hogy segítsenek nekem." Az ilyeneket abszolút nem toleráljuk, a megpályázott NJK-k nem harcolhatnak melletted,hacsak nem adott rá engedélyt a játékostársad.
- Nincs olyan, hogy minden támadás elől elhajolsz vagy elfutsz és minden támadást tökéletesen, kikerülhetetlenül hajtasz végre. Sokkal izgalmasabb ha kölcsönösen kapjátok a pofonokat.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19623
Join date : 2012. Jul. 29.
xxblashxx likes this post
Similar topics
» Fórum szabályok
» Rangsorolt küzdelem jutalmak
» Rangsorolt küzdelem jutalmak
» Karakter szabályok
» Szint szabályok
» Rangsorolt küzdelem jutalmak
» Rangsorolt küzdelem jutalmak
» Karakter szabályok
» Szint szabályok
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|