Allen Dante

Go down

default Allen Dante

Témanyitás by Allen Dante on Kedd Nov. 27 2012, 21:08

Név: Allen Dante
Nem: Férfi/Fiú
Kaszt: Harcművész
Kor: 18 éves
Céh: -

Vagyon:
670 arany

Tapasztalat: 576/600
Szint: [lvl. 11]

Kinézet:
Allen egy félvér fiú, mivel apja angol, anyja pedig francia, így mondhatni, mindkét oldalról örökölt néhány vonást. Apjától a magasságát örökölte, vagyis az ő családjától, ami 187 cm, mert az anyai felmenői mind alacsonyak voltak. Ezzel a magassággal mindig is kitűnt kortársai közül. Bőrszíne a fehér és a kreol közötti átmenet. Az anyai családjától az ezüst hajszínt örökölte, ami minden egyes családtagnál megfigyelhető, így nála is, ami félhosszú, vagy a fiúk esetében már hosszúnak számító hajhossza van. A hajszínhez párosul a zöld vagy kék szemszín, de Allen esetében a zöld. Mivel jó pár évig vívást és harcművészetet tanult, így megfelelő izomzattal rendelkezik, persze ez nem olyan látványos, mint amilyen a testépítőknek van, hanem mondhatni, hogy azért diszkrétebb azokénál, ha egyszerűen meg akarnánk fogalmazni, azt mondanánk, hogy szálkás.
Ruhaviselete, kicsit talán eltér a korabeli fiatalokétól, mert jobban kedveli az alkalmi megjelenést, mint a sportos, utcait. Az egyszerű színvilágot kedveli, semmi minta, vagy csini-vili, csak egyszínű ruházat. Általában a fehéret és hozzá valami világosat szokott viselni, de van mikor a sötétebb ruházat is megjelenik nála, amik leginkább a feketére hajaznak. Majd erre felvesz egy zakót, ami nem üt el az alatta lévő ingtől. Természetesen az öltözetéhez elengedhetetlen a nyakkendő, ami tökéletesen passzol az hozzá.
Mielőtt még bárki is azt mondaná, hogy ez az összeállítás gátolná a harcokban, nem, tökéletesen mozog, talán még szabadabban, mintha az alap harci ruházatot viselné.

Jellem:
Allen, mint, a valóságba, és mint a játékban egy nehezen kiismerhető természettel, jellemmel rendelkezik, de ha egyszerűen valaminek nevezni szeretnénk a jellemét, azt mondanánk rá, hogy olyan, mint egy kaméleon. Folyamatosan alkalmazkodik a környezetéhez, és hidegvérét, nyugodtságát, racionalitását, egy pillanatra sem veszíti el. De ha valaki több időt is eltölt vele az ember, akkor hamar rájön, hogy valójában milyen is. Akik rászorulnak, szívesen segít semmiféle ellenjuttatás nélkül. Természetesen nem nézi jó szemmel, hogyha egyes emberek terrorizálnak másokat, ilyenkor mindig beleavatkozik, és próbálja megoldania dolgot, ha másképp nem, akkor harccal. Mindig a végletekig küzd, és sosem adja fel, képes az utolsó pillanatokban is erőt venni magán és felállni. Az ölés nem a kenyere, ő inkább a pszichológiai hadviselésnek a híve, inkább szellemileg megtöri ellenfelét és úgy „bünteti” meg. Általában úgy, hogy „megmutatja”, nekik milyen a halál, innen van a Fehér Kaszás elnevezés. Pontosan nem lehet megfogalmazni, hogy ezt hogyan is viszi végbe, de köze van a kisugárzásához, ami olyan aurát képes árasztani, ami az emberekben a legnagyobb félelmeiket felszínre hozza, ilyenkor tekintete üressé válik, mint a sötétség, ami magával akarja rántani az embert. Ám van egy másik, ami nyugodtságot, és békességet áraszt, amivel barátkozni szokott, vagy az embereket próbálja jókedvre deríteni, vagy vigasztalni, ilyenkor általában egy mosollyal, vagy fejsimogatással oldja meg a dolgokat. Mivel tudja, hogy milyen valakit elveszíteni, aki közel állt hozzá, ezért folyamatosan arra törekszik, hogy ezt ne kelljen átélnie senkinek sem. Gyors helyzet felismeréssel és emberismerettel rendelkezik. Képes akár hamar kiismernie ellenfelét, beszélgető partnerét. Nem túl beszédes, fiatalemberről van szó, harcok alatt nem beszél sokat, de ha egyszer úgy dönt, hogy beszélhetnékje van, akkor belekezd és eléggé nehéz „lelőni” őt. Ekkor akarva-akaratlanul képes másokat megbántani, de hamar észbe kap és bocsánatot kér az illetőtől, illetőktől. Mivel sokáig volt solo player ezért még benne van az, hogy; „egyedül mindent megoldok”, de hamar belátja, hogy a nagyobb feladatokhoz, mások segítségére is szüksége van, amit igénybe is vesz.

Felszerelés:
- Kezdő Kasza (+1 erő)
- Kezdő Ruha (+2 páncél) /felszerelve/
- Mokaszin (+3 fegyverkezelés, +2 gyorsaság) /felszerelve/
- Míves Kasza (+3 fegyverkezelés, +1 erő) /felszerelve/
- Aranygyűrű (+3 erő) /felszerelve/
- Bőr Sisakk (+2 páncél) /felszerelve/
- Trükkös Köpeny (+2 kitartás) /felszerelve/

Képességek:

    Név: Shadow Crow World
    Leírás: A karakter körül fekete füst jelenik meg, ami valójában árnyék, amikből varjak formálódnak meg. Maximum hat (6) darabot hozhat létre, amikbe képes a használó belemenni ("egyé" válni az árnyékkal). Ezek a használó számára egy árnyéknak felelnek meg, de másoknak annyit jelentenek, amennyit látnak. A varjak szint*10m-t repülhetnek, míg a használó bennük van, különben ott vannak a használó körül.
    Mivel a használó számára egy árnyéknak felelnek meg, így "kedve szerint" váltogathatja, hogy melyik varjúban tartózkodik. Azonban ezt kockadobással kell eldöntenie, hogy melyikbe is vált. Sikeres Észlelés vagy Keresés esetén (halál-korona dobás, ha megegyezik a használó lopakodásával valamely jártasság, vagy ha nagyobb valamelyik jártassága, akkor biztosan megtalálhatják), vagy ha a vakszerencsére alapoz, akkor neki is dobni kell, hogy melyik varjat találja el, s ha a két szám megegyezik akkor a támadás sikeres. A használó maximum kettő (2) körig tartózkodhat a varjakban. A varjak speciális képesség/körig aktívak utána szétfoszlanak, s ha a használó bennük tartózkodott akkor kiesik belőlük.
    Mivel képessé válik az árnyékban mozgásra, nem csak a varjakéba, hanem 10. szinttől más árnyékba is, és amíg az árnyékban van addig tökéletesen látja hogy mi van a külvilágban.

    Név: Will of the Reaper
    Leírás: Passzív képesség, mely bármikor aktív. Elve azon alapszik, hogy a fegyverkezelés (felszereléssel)/4-et hozzá adja az erőhöz. Azonban, hogy vannak korlátai is, ami abból áll, hogy az erőpontokra minden harmadik (3.) szinten lehet rakni, aminek maximális értéke kettő (2) pont. A másik, az, hogy fegyverkezelésre szintenként három (3) pontnál többet nem rakhat a játékos, de ezeket, akár minden szinten pontozhatja. A sikeres boss fightok után kapott pontot, sem az erőre, sem a fegyverkezelésre nem rakhatja.

Jártasságok:
- Érclátás [36]
- Akrobatika [lvl. 2]
- Észlelés [lvl. 1]
- Lopakodás [lvl. 1]
- Nyomkövetés [lvl. 1]

Küldetések/Eventek:
- Édes álmok (lezárt)
- Cirkuszi hajcihő (lezárt)
- Clockworks - Az óraművek
- Legenda - Prológus: A Hasfelmetsző Éjszakája
- Tánc az Ördöggel (lezárt)
- [Event] A nagy aincradi birkózó event
- [Event] OFF
- [Event] A semmi (lezárt)

Küzdőtér:
- Allen vs. Incubus (lezárt)
- Allen vs. Kazuma (lezárt)
- Sakamoto Rin vs. Allen (lezárt)
- Allen vs. Neuro (torna) (lezárt)
- Allen vs. Anatole (lezárt)
- Neuro vs. Allen (visszavágó) (lezárt)
- Szophie vs. Allen
- Vio vs. Allen

Találkozások/Ismerkedések:
- Tuki Mitsuki-val
- Shiel D. Lewis-sel

NJK társa:
- Sara Lightsworm

Egyéb tárgyak:
- Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
- 1x Mini Potion (+5hp)
- 1x Béna Frissítő Potion (+2 gyorsaság egy körig és +10 HP)
- Tükör
- Farkasagyar
- Pánik Burok

Kavicsok:
- 2 Holdkő
- 1 Rubin
Allen Dante
Allen Dante
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 23

Karakterlap
Szint: 12
Exp:
Allen Dante Vo36oi616/700Allen Dante 2yjvlht  (616/700)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.