Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sinon

Go down

Sinon Empty Sinon

Témanyitás by Sinon Szomb. Aug. 30 2014, 23:19

*Mély levegő... és kifúj...érzi, hogy most mindenki rákattint az adatlapra mert hát új húsi és mért is ne...*

Fogalmam sincs, hogy hol is kellene kezdenem. Köszönöm a lehetőséget, hogy kaptam egy esélyt arra, hogy mesélő legyek. Bevallom sosem gondoltam volna, hogy valaha is egy leszek a maréknyi sárga betűs név között. Embarassed

A köszönetnyilvánítással meg is volnék, akkor most a tárgyra is térek. Első sorban, a küldetéseimről szeretnék picurit beszélni. Rengeteg ötletem van amiket szeretnék is megvalósítani. Köztük mindenféle-fajta. Rövid, hosszú, folytatásos, megrázó, kellemes ismerkedős, némi extrákkal. Ha valaki arra lenne kíváncsi, hogy milyen hangvételű küldetéseket szeretnék vezetni, ez majd idővel dől el. Hangulatfüggő, nem szeretnék csupa sötét, elborult küldetést látni a listámban, se nem lehangolni, depresszióba üldözni a karaktereiteket. De annyit elárulhatok, hogy a legtöbb esetben tartani fogom magam a különleges karakterek használatához. Rengeteg NJK tervem van, és minden bizonnyal elég gyakran használni is fogom őket amint alkalmam nyílik rá.

Amit szeretnék:
Határidő. Szerintem nem meglepő, hogy megemlítem, hogy szeretném ha a határidő többé kevésbé tartva lenne. Viszont, természetes dolog, hogy ez nem mehet mindig így. Ahogy nekem is, úgy mindenki mással is előfordulhat, hogy valami közbejön ami akadályozza az írásban. Legyen az egy nehéz hét, vizsgaidőszak, esetleg egy kis internetprobléma. Ha ez bekövetkezik, akkor mindenképp örömmel veszem, hogy ha a hiányzások topicban még ha nem is előre, csak utólag, de meg legyen említve a dolog. Rettenetes érzés amikor valaki megkérdezni, hogy miért áll a küldetés már két hete, amikor szombatra volt ígérve a mesélés, és nem tudsz pontos magyarázatot adni rá, mert nincs szíved kidobni valakit a küldetésből, vagy éppenséggel kulcsfontosságú szerepet játszana az illető. Nem szándékozok lehetetlen határidőket szabni, de nem is akarok arra folyamodni, hogy hetekig húzódjon egy küldetés mesélése, mert akkor nem csak a résztvevők kedve, de még a mesélő is undorodni fog az aktuális sztoritól, ezt pedig szerintem egyik fél sem szeretné. Neutral
Ha ki kell tolni picurit a határidőt nyugodtan lehet szólni, ahol csak elérhető vagyok, nem fogom senkinek sem leharapni a fejét.

Visszajelzések. Szívesen várom mind a pozitív, mint pedig a negatív kritikát, legfőképpen akkor, hogy ha építő jellegű. Fentebb is említettem, hogy totális kezdő vagyok, ezért még bőven van hova fejlődnöm. Első mesélésem után is kaptam néhány visszajelzést, és nagyon jól estek, hogy bátorítottatok, tanácsokkal láttatok el, kérdeztetek. Természetesen a továbbiakban is szívesen várom az üzeneteket, az észrevételeitekről, hibáimról, és azokról a dolgokról amiket mindenképpen abba kellene hagynom, mert valamiért nem való a játékba.

Visszalépés. Hogy ha valaki úgy dönt, hogy jelentkezett a küldetésemre, de időközben meggondolja magát valami oknál fogva és inkább kilépne belőle, akkor ne az legyen, hogy nem ír többet a topicba, és megvárja amíg ki lesz írva a neve belőle. Hanem legyen szíves egy üzenettel megdobni, hogy ne várjunk rá, és talán még az sem túl nagy kérés, hogy egy kilépő reagot is odabiggyesszen, hogy a társainak se legyen olyan nehéz dolga, mi is történt az illetővel. Ha úgy adódik a helyzet, hogy a játékos sehogyan sem tudná magát kiírni, vagy éppenséggel én magam építettem fel egy olyan helyzetet amiből másképpen nem tudna kijutni. Akkor természetesen ettől a részről eltekinthetünk, és én magam írom ki, egy frappáns kis kifogással.

Mesélés. Ugyan minden mesélésem előtt irkálgatok vázlatokat, pontos tervezetet, hogy miként is fog haladni a küldetés. De ezt nem feltétlen kell követni, szóról szóra. Biztos vagyok benne, hogy lesz olyan küldetésem amikor megadok egy kis terepet, és a játékosoknak kell döntenie merre tovább, hogyan és miként. Nem szeretnék mindent a szátokba rágni, hogy igenis így kell lennie. Inkább én igazodjak a többséghez, mint ti hozzám. Majd ha olyan szakaszhoz érkezünk akkor úgyis közbelépek, és vége a mókázásnak. Twisted Evil

Lényegében azt hiszem ennyi katyvasz elég is lesz egyenlőre belőlem. *megtörli a homlokát* Ha bármi kérdés, óhaj, sóhaj, panasz megfordul a buksiban tessék szépen jelezni. Wink

edit: owo

Színem: #79BAEC (Denim Blue)
Sinon
Sinon
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 325
Join date : 2014. Aug. 30.

Karakterlap
Szint: 1
Exp:
Sinon Exp_bal10/10Sinon Exp_ures  (10/10)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Sinon Empty Re: Sinon

Témanyitás by Sinon Hétf. Szept. 01 2014, 20:16

Futó küldetések/Eventek:
In Sanity - Silicával
Legendák Taft csatornáiból
Amikor leszáll az éj..

Befejezett küldetések/Eventek:
Vörös..
Halloween Party - játékos küldetés -
Vak randi [Event] - játékos event -
Világoskék!
Fekete [Event]
Napocska
Picinyke Gyertyafény

Flowering


Kazamata mesélések:

Holt Állatok Erdeje
Örök Erdő

Tervezett küldetések:
- Vörös 2



Röviden érdekességek küldetésekről:
Vörös..:
Nos nem titok, hogy egy Piroska és a farkas történet ihlette meséről van szó. Eleinte úgy terveztem, hogy a híres történet minden szereplőjét felvonultatom, azonban ahogyan haladt előre a mese, egyre jobban körvonalazódott bennem egy másik történet, és ez lett belőle. 8 lehetséges végkimenetelt terveztem hozzá, és a játékosoknak sikerült egy közepes (se nem jó se nem rossz endinget) véget kihozniuk. Marie történetéhez még szánok folytatást, van is hozzá ötletem, azonban még kérdéses mikor lesz kész.

Világoskék!:
Egy történet amit végül el sem sikerült kezdenem. A történet érintőlegesen kapcsolódott volna a Vörös.. eseményeihez is, azonban végül a játékosok inaktivitása miatt nem sikerült lemesélnem. Utólag belátom, hogy talán kevesebb felvezetés, és több esemény kellett volna. Talán a jövőben újra előveszem, valamilyen  formában.

Picinyke Gyertyafény:
Aincrad telis tele van árvákkal. A picinke Gyertyafény névre hallgató árvaház pedig mindent megtesz azért, hogy ezeket a szegény elveszett lelkeket összegyűjtse és védelmezze. Azonban befurakodott a gonosz, és eltűnések sorozata következett. A játékosokat egy nyomozásra invitáltam, amely során két szálon is futott az esemény. Kettős emberrablás, több elkövető, és a legrosszabb végkifejlettel zárult.

Flowering:
Lehet furcsának hangzik azok számára akik részt vettek benne, de ezt a történetet eredetileg egy romantikus tragédiának szántam. Egészen a mesére való jelentkezésig úgy terveztem, hogy egy házaspár lesz a történet központjában, akik közösen küzdenek egy rejtélyes betegség ellen, és a játékosok segítségét kérnék a gyógymód felkutatására. A segítőkész nagyapa támogatásával aki a helyi gyógyszerész volt.
Azonban a történet végül egy száznyolcvan fokos fordulatot vett, és a barátságos nagyapóból végül a történet főellenségét készítettem el, és a házaspár fel sem tűnt a történetben.
Érdekesség gyanánt még annyit, hogy mindvégig arra törekedtem, hogy a játékosoknak ne sikerüljön megmenteni a várost, és Aster romokban végezze. Azonban ez végül nem történt meg.

Vak randi [Event] - játékos event -:
Csak egy kósza gondolat volt amit chaten osztottam meg a többiekkel. És ez lett belőle. Rolling Eyes
Nagyon élveztem, habár a végére kicsit ellaposodott. Lehet, hogy a jövőben megismételném az eventet, elvégre az újoncok is biztosan vevők lennének rá. Talán egy kicsit csiszolva rajta.
Összességében egy nagyszerű véletlenszerű ismerkedős játék volt, némi jutalommal megspékelve. Még egyszer köszönöm a részvételt, és a támogatást amit kaptam a játék ideje alatt!

Halloween Party - játékos mese -:
Az első mesélésem volt az oldalon. Akkoriban rengeteg tárgykeresős játékkal játszottam, és ezek adták az alapot ahhoz, hogy én is egy keresgélős, nyomozós halloweeni témájú küldetésre invitáljam meg a kalandozni vágyókat. A probléma ott kezdődött, hogy túl sokat akartam egybe préselni, és minél több információt a játékosok nyakába sózni, ami miatt egy kicsit bonyolult, és érthetetlen lett az egész. Volt benne tökfaragás, jelmezbe bújás, rémisztő folyosókon való mászkálás, rengeteg kitalált karakter, és még kísértetek is.
A játékhoz az épület minden szobáját alaposan megterveztem. Több oldalnyi jegyzetem és ötletem volt mindenhez, de be kellett látnom, hogy feleslegesen készültem ennyit, mert végül alig használtam fel belőlük bármit is.
A történethez készítettem négy oldalnyi naplóbejegyzést, amely több ember életének a fontos eseményeit dolgozták fel, és egy tragikus baleset, elindított egy lavinát, amellyel balszerencsék sorozata kezdődött..
Volt itt plátói szerelem, betegségek, gyilkosság.

Napocska:
Eleinte szerettem volna, alaposan megtréfálni a játékosokat, és olyan helyzet elé állítani őket amivel nem tudnak mit kezdeni, ezt a lekoptathatatlan Napocskával akartam elérni. Szerencsére a küldetés résztvevői jól tudták kezelni a helyzetet, és volt olyan aki kidobta a kukába a rejtélyes kis "állatkát".
Sok kérdés felmerült a küldetésben. Mi is Napocska pontosan? Honnan származik? Nos ezekre nem kaptunk választ, egyelőre.. Razz
Szerettem volna drámai befejezést, és őszintén szólva, kíváncsi voltam rá, hogy lesz-e olyan aki végül megölné-e valamelyik NJK-m, végül mindenki életben maradt. Kicsit sajnálom, hogy végül az idős hölgy karakterét nem tudtam felhasználni, akivel a küldetés végén a felek három féleképpen állhattak volna szemben egymással, és jöhetett volna a kérdés "Ki a gonosz?" De, nem bánom, hogy inaktivitás miatt ez nem így alakult. Élveztem a mesét, a résztvevőknek pedig köszönöm a türelmüket, és a szellemes posztokat. Smile
Sinon
Sinon
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 325
Join date : 2014. Aug. 30.

Karakterlap
Szint: 1
Exp:
Sinon Exp_bal10/10Sinon Exp_ures  (10/10)
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.